Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omnitel“ 1 000 km lenktynių naujovės: naktinis „dragas“ ir antikvarinių automobilių varžybos

„Didžiausias ir prestižiškiausias automobilių sporto renginys Lietuvoje, Baltijos šalyse ar net visoje centrinėje Europoje – „Omnitel“ 1 000 km lenktynės – pradeda savo antrąjį gyvavimo dešimtmetį. Šiemet dalyvių ir žiūrovų laukia daugybė naujovių, kurios šį renginį turėtų padaryti dar spalvingesnį, įvairesnį ir pilnesnį“, – antradienį spaudos konferencijoje džiaugėsi lenktynes organizuojančio „Promo Sporto“ direktorius Darius Jonušis.
Vieni pagrindinių favoritų – „Oktanas Racing“ ekipos sportininkai broliai Nemunas ir Nerijus Dagiliai, vairuosiantys „Porsche 997“, jau užsiregistravo lenktynėse
Vieni pagrindinių favoritų – ekipos „Oktanas Racing“ sportininkai broliai Nemunas ir Nerijus Dagiliai, vairuosiantys „Porsche 997“, jau užsiregistravo lenktynėse. / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Nors iki lenktynių starto liepos 14–17 dienomis liko dar daugiau nei trys mėnesiai, organizatoriai tvirtina jau nuveikę daugybę darbų ir šalies ekonomiką kaustančiu sunkmečiu nesiskundžia.

„Darbas prasidėjo iš karto po paskutinių lenktynių finišo. Nėra taip, kad paskutinį mėnesį susizgrimbame ir suorganizuojame lenktynes, – pasakojo D.Jonušis. – Ar nesunku organizuoti lenktynių ekonomikos sunkmečiu? Aišku sunkiau, tačiau labai daug kas priklauso nuo požiūrio. Jei sėdėsi ir dejuosi, tada tikrai nieko nenuveiksi. Sunkmečiu tiesiog reikia daugiau dirbti, kad gautum tą patį rezultatą. Mes nesiskundžiame. Aišku, be rėmėjų paramos būtų labai sunku.“
 

Pagrindinės naujovės

Šiemet vyksiančiose tradicinėse, 11-osiose, lenktynėse organizatoriai žada daugybę naujovių. Pagrindinės iš jų – Lietuvoje dar nematytos senų, antikvarinių automobilių lenktynėse „Oldtimer“ ir naktinis atvirasis šalies „drago“ (traukos varžybų) čempionatas.

„Siekiame, kad lenktynių savaitgalio metu trasos visą laiką būtų užpildytos, tarp treniruočių, kvalifikacijos ir pačių varžybų liktų kuo mažiau tuščio laiko. Viena iš pagrindinių naujovių – senesnių nei 25 metai automobilių lenktynės „Oldtimer“. Pabrėšiu, kad tai bus ne parodomasis važiavimas, o tikros lenktynės. To Lietuvoje dar nėra buvę. Tikimės, pirmajam blynui pavyks rasti 15–20 dalyvių ir ne tik iš Lietuvos, bet ir iš šalių kaimynių“, – pasakojo „Promo Sporto“ direktorius.

„Antra naujovė gal nėra tokia šviežia. Po dvejų metų pertraukos į lenktynes grįžta didelio susidomėjimo sulaukiantis atvirasis Lietuvos „drago“ čempionatas. Tačiau nauja bus tai, kad dalyviai varžysis jau sutemus. Tikimės, prožektorių šviesos, lazeriai padės sukurti dar didesnį šou. Be to, norėčiau pabrėžti, jog „Omnitel“ 1 000 km lenktynės yra vienintelės, kuriose „drageriai“ gali varžytis visoje priklausomoje distancijoje – tiesiai važiuoti ketvirtadalį mylios“, – pridūrė D.Jonušis.

Prisidėjo Klaipėda

Dar viena naujovė – prie Palangos ir Kretingos regionų, kuriuose paprastai vykdavo „Omnitel“ 1 000 km lenktynės, šiemet prisidėjo Klaipėda.
 

„Gausėjant dalyvių ir plečiantis pačiai lenktynių infrastruktūrai, Palangoje ir Kretingoje jau nebeišsitenkame. Vis daugiau sportininkų, lenktynes aptarnaujančių tarnybų renkasi šalia esančios Klaipėdos viešbučius, motelius. Kai kurios komandos į Klaipėdos jūrų uostą plukdosi savo automobilius. Tačiau gyvenamąja vieta bendradarbiavimas ir partnerystė, suprantama, neapsiriboja. Klaipėda mums labai padės infrastruktūros klausimais, o jos lenktynėms labiausiai ir trūksta“, – teigė D.Jonušis.

Lietuvos ekipažai nusiteikę karingai

Organizatorių teigimu, iki antradienio buvo baigtos tvarkyti 20 komandų, panorusių dalyvauti 11-osiose „Omnitel“ 1 000 km lenktynėse, paraiškos.

„Viskas vyksta pagal grafiką. Juk iki lenktynių liko dar daugiau nei trys mėnesiai. Tikimės, jog liepą turėsime apie 50 dalyvių, pasiryžusių stoti prie starto linijos“, – vylėsi D.Jonušis.

Kiek dar leisime dominuoti užsieniečiams?„Šiemet pastebiu vis dažniau eskaluojamą ažiotažą, kurį galima nusakyti keliais žodžiais: „Kiek dar leisime dominuoti užsieniečiams?“. Iš tiesų, paskutines dvejas lenktynes laimėjo užsienio šalių komandos arba jungtiniai Lietuvos ir užsienio ekipažai, o tai matyt gerokai užgavo lietuvių ambicijas. Todėl jie šiemet nusiteikę kaip niekad karingai. Galima tuo tik džiaugtis ir laukti neabejotinai atkaklios kovos šią liepą Palangos trasoje“, – pridūrė „Promo Sporto“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas.

Lyg patvirtindami tai vieni pirmųjų paraišką pateikė nuolatiniai lenktynių Palangoje dalyviai ir vieni pagrindinių favoritų – „Oktanas Racing“ ekipos sportininkai broliai Nemunas ir Nerijus Dagiliai, vairuosiantys „Porsche 997“.

Tačiau užsieniečiai nelinkę nusileisti. Su „BMW M3 Silhouette“ tik pergalei nusiteikę atvyksta Belgijos „KS Motorsport“ komandos lenktynininkai Koenas Leyssensas ir Steve Vanbellingenas, „Omnitel 1000 km lenktynes“ kaip prioritetines į savo sportinį 2010-ųjų kalendorių įsirašę šalia 12 val. lenktynių Zolderyje ir Spa-Francorchamps.

Jau užsiregistravo po vieną kaimyninių Latvijos ir Estijos šalių komandą, Palangoje vėl varžysis jau pajutęs tokių lenktynių pergalės skonį Ramūnas Čapkauskas, „Alfa Romeo klubo“, „Padvaiskas ir Ko“ ekipų nariai bei pernai visas trejas 4 val. lenktynes laimėjusi „Rimo“ komanda ir kitos ekipos.

Tarptautinis pripažinimas

„Per palyginti trumpą laiką lenktynės išsikovojo išskirtinę vietą ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Varžybų vardas vis dažniau skamba ir pasaulyje“, – džiaugėsi D.Jonušis.

Lenktynės išsikovojo išskirtinę vietą ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje, – sakė D.Jonušis. Renginio tarptautinį pripažinimą liudija tai, kad pernai Palangoje vykusios jubiliejinės, dešimtosios, lenktynės – vienintelės iš Lietuvoje rengiamų automobilių sporto varžybų, kurios buvo rodomos per didžiausią tarptautinį automobilių sporto televizijos kanalą Motors TV.

Beveik visą mėnesį šių lenktynių vaizdai, palydimi komentarų anglų ir prancūzų kalbomis, iš viso buvo sukami net 35 kartus Motors TV International, Motors TV ir Motors TV UK kanalais.

Skatins saugų eismą

Lenktynėse šiemet taip pat bus organizuojamos nemokamos saugaus eismo mokyklos, patrauklios mažiesiems, praktiškos ir naudingos suaugusiems.

Pasak susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako, tęsdama gražias tradicijas ir šiemet ministerija su pavaldžiomis organizacijomis lenktynių dienomis ypatingą dėmesį skirs propaguoti saugiam eismui.

„Esu įsitikinęs, kad tokio masiškumo lenktynės kaip Palangoje, – puikiausia vieta, kur galima mokyti ir mokytis saugaus eismo, o lenktynių pasaulio autoritetų mintys, kad lenktyniauti galima tik specialiai įrengtose trasose, o gatvėse ir užmiesčio keliuose būtina vairuoti saugiai, griežtai laikantis visų Kelių eismo taisyklių reikalavimų, įtaigiausiai pasiekia klausytojo ausis“, – įsitikinęs R.Vaštakas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius