Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Omnitel“ 1 000 km lenktynių vadovas prognozuoja aršią kovą

Du su puse mėnesio liko iki didžiausio ir prestižiškiausio automobilių sporto renginio Baltijos šalyse – „Omnitel“ 1 000 km lenktynių, kurios liepos viduryje Palangoje atvers antrojo savo gyvavimo dešimtmečio pirmą puslapį.
„Snoro“ komandos „Ferrari F430“ bolidas visuomet buvo ir bus padidintos traukos centre.
„Snoro“ komandos bolidas „Ferrari F430“ visuomet sulaukia dėmesio / Organizatorių nuotr.

Iki gegužės 3 dienos paraiškas dalyvauti lenktynėse pateikė jau 28 komandos.

„jeigu kalbame apie komandų aktyvumą, žygiuojame pagal įprastą grafiką, – teigia vienas pagrindinių šių lenktynių organizatorių „Promo Sporto“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Ir pernai, ir užpernai likus iki starto tiek pat laiko, kaip ir dabar, mūsų stalčiuose būdavo maždaug analogiškas paraiškų skaičius. Neabejoju, kad jų padvigubės, nes tirpstant dienoms iki starto sportininkų dėmesys renginiui tik didėja.“

Organizatorių nuotr./„Omnitel 1000 km lenktynių“ vadovas G.Smetonis
„Omnitel“ 1000 km lenktynių vadovas G.Smetonis

Šių varžybų vadovo Gražvydo Smetonio nuomone, ne kiekybė lemia lenktynių kokybę.

„Nors didelis dalyvių skaičius ir pilna trasa automobilių vilioja žiūrovus, dar labiau masina bei uždega atkakli kova, neretai balansuojanti tarp geidžiamo ir įmanomo ribos, – sako G.Smetonis. – O tokia kova užsimezga tik tada, kai susirenka vienas kito verti varžovai.“

Nors anaiptol ne visi pajėgiausi sportininkai spėjo pateikti paraiškas, G.Smetonis šiemet Palangoje prognozuoja itin atkaklią ir abejingų nepaliksiančią kovą, kurios taip laukia žiūrovai.

Iš jau užsiregistravusių ekipų favoritėmis varžybų vadovas laiko net kelias komandas ir bene pirmiausia siūlo atkreipti dėmesį į belgus, pernai su iki tol Lietuvos trasose dar nematytu automobiliu „Gineta G50 R“ užėmusius ketvirtą absoliučios įskaitos vietą ir įgijusius šių lenktynių patirties. 

Šiemet Palangoje varžysis net dvi Belgijos „KS Motorsport“ komandos, o jų lenktynininkai vairuos nebe „Gineta“, o „BMW M3 Silhouette“. Tai specialiai ilgų nuotolių lenktynėms ir net konkrečiai Palangos trasai parengti maksimaliai palengvinti automobiliai, trykštantys jėga ir puikiu pagreičiu, kuriuos jiems užtikrina 3,2 litro darbo tūrio 6 cilindų varikliai, išvystantys 400 AG pajėgumą ir turintys ilgose lenktynėse sportininkų bei komandų rūpesčius gerokai mažinančius talpius 100 litrų degalų bakus.

Pats automobilis dar nieko nereiškia, tačiau „KS Motorsport“ lenktynininkų Koeno Leyssenso ar Stevo Vanbellingeno, beje, kaip ir kitų, sugebėjimais abejoti neverta. Būtent techninės parengties ir sportininkų profesionalumo samplaika leidžia belgų ekipų priskirti prie favoritų. Ne veltui belgai „Omnitel“ 1000 km lenktynes kaip prioritetines į savo sporto 2010-ųjų kalendorių įsirašė šalia 12 val. lenktynių Zolderyje ir Spa-Francorchamps.

„Matytumėte, kokiu ryžtu dega dvejų pastarųjų lenktynių Palangoje nugalėtojo Aleksejaus Vasiljevo akys. Laimėti tokio rango lenktynes triskart paeiliui – didžiulė garbė tegul ir labai tituluotam sportininkui“, – tvirtina G.Smetonis, įvardydamas dar vieną šių metų „Omnitel“ 1 000 km lenktynių favoritą.

Tuo abejoti neverta, nes „Snoro“ komandos sportininkai ir jų vairuojami „Spyker C8 Spyder GT2R” ar „Ferrari F430“ bolidai visuomet buvo ir bus traukiantys dėmesį.

Tačiau prasibrauti ant nugalėtojų pakylos aukščiausiojo laiptelio pretenduoja ne tik užsieniečiai.

„Nuskinti saldžiausią pergalės uogą jau keletą metų taikosi 2005 m. lenktynių Palangoje laimėtojai –  ekipos „Oktanas Racing“ sportininkai broliai Nemunas ir Nerijus Dagiliai, vairuosiantys „Porsche 997“. Lenktynių kuluaruose sklando nepanašios į gandus kalbos, kad ši ekipa, viena pirmųjų pateikusi paraišką dalyvauti lenktynėse, savo sudėtį sustiprins dar vienu gerai žinomu sportininku, kelerius metus paeiliui garsinusiu šalies vardą užsienio trasose. O kam gi tos pastangos, jei „Oktanas Racing“ nesvajotų apie pergalę?“ – klausia G.Smetonis.

Rimtas varžovas gali būti ir pastaraisiais metais nemenką ilgų nuotolių lenktynių patirtį įgijusi „Rimo“ komanda, su dyzeline BMW pernai laimėjusi visas trejas 4 val. lenktynes, o ir kitų nevertėtų nurašyti iš anksto. Todėl, varžybų vadovo nuomone, šiemet batalijos Palangoje bus tikrai atkaklios ir nenuspėjamos, tenkinančios net ir išlavintą automobilių lenktynių gurmano skonį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius