Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti

Naujo tyrimo duomenys – žmogiškųjų išteklių specialistai nesupranta, ko reikia darbuotojams

„Darbuotojų patirtis“ yra labai miglota frazė. Ji tapo kliše – daugybė įmonių dabar tvirtina, kad jose darbuotojų patirtis yra geresnė nei kitur. Pasirodo, personalo specialistai ir darbuotojai iš tikrųjų nevienodai supranta, ką tai reiškia.
Pokalbis darbe
Pokalbis darbe / Amy Hirschi nuotr./ Unsplash nuotr.

Jų požiūris į patirtį darbe toks skirtingas, kad gali turėti įtakos visos įmonės kultūrai.

„Topia“, technologijų srities žmogiškųjų išteklių įmonė, kuri specializuojasi nuotolinės darbo jėgos ir pasaulinio talentų mobilumo valdyme, neseniai publikavo naują apklausą „Adapt or Lose the War for Talent: Why Your Employee Experience Needs an Upgrade“ (liet. „Adaptuokitės arba pralaimėkite karą dėl talentų: kodėl jūsų darbuotojo patirčiai reikalingas kvalifikacijos kėlimas“), kurią atliko „Method Research“.

Tyrimo metu buvo apklausti tūkstantis 18–64 metų amžiaus nuolatinių didelėse JAV ir JK verslo įmonėse dirbančių darbuotojų. Toliau pateikiami keturi požymiai, rodantys, kad žmogiškųjų išteklių specialistai (HR) ir darbuotojai mąsto labai skirtingai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius