-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Politinei reklamai kol kas daugiausia išleido konservatoriai ir „darbiečiai“

Oficialiais Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) pateiktais duomenimis, politinei reklamai kol kas daugiausiai lėšų išleido valdantieji konservatoriai ir opozicinė Darbo partija.
Pinigai
Pinigai / Šarūno Mažeikos nuotr.

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai politinei reklamai per šiuos rinkimus skyrė per 2,8 mln. litų. Tokią informaciją VRK pateikė viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai, rašo dienraštis „Vilniaus diena“.

Antra pagal reklamai atseikėtų lėšų kiekį – Viktoro Uspaskicho vadovaujama Darbo partija. Ji, kaip rodo ataskaitos, šiam tikslui jau išleido 2,2 mln. litų.

Treti pagal reklamai išleistų pinigų kiekį – Seimo rinkimus jau pirmajame ture pralaimėję liberalcentristai. Politinei reklamai išleidę 1,7 mln. litų jie kol kas neiškovojo nė vieno mandato.

Socialdemokratai, oficialiais VRK duomenimis, agitacijai lig šiol išleido kiek daugiau nei 1,4 mln. litų.

Liberalų sąjūdis iki pirmojo rinkimų turo politinei reklamai atseikėjo 1,1 mln. litų, opozicinė Tvarkos ir teisingumo partija -apie 900 tūkst. litų, Valstiečių ir žaliųjų sąjunga – 574 tūkst. litų, o Artūro Zuoko politinis sambūris TAIP – apie 400 tūkst. litų, Lietuvos lenkų rinkimų akcija – 260 tūkst. litų, Drąsos kelio partija – per 128 tūkst. litų, tačiau visi šie duomenys dar negalutiniai.

2004 metų politinei rinkimų į Seimą kampanijai iš viso buvo išleista 21 mln. litų, o 2008 metais ši suma siekė 33 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius