Slidininkų blog'as. Slidinėjimas Italijoje: kaip susirgti šia liga visam gyvenimui

Mūsų žvalios slidininkų kompanijos maršrutas tęsėsi nuo Vilniaus iki Italijos pasienio miestelio Steinhauso. Slidinėjimo sezoną pradėjome sausio 12 d., tačiau prireikė laiko, kol visos mintys sugulė į lapą.
Slidinėjimas Klausbergo  ir Speikbodeno trasose Italijoje
Slidinėjimas Klausbergo ir Speikbodeno trasose Italijoje / Ramintos Veličkaitės nuotr.

Siųsk įspūdžius apie slidinėjimą ir laimėk „Luklos“ bei „Snow arenos“ prizus.

Keliavome per Lenkiją, Vokietiją, Austriją. Iš viso įveikėme 3758 km. Keliavome nuosavomis mašinomis. Pirmyn važiavome 26 h, o atgal sugaišome tik 22 h. Lenkijos keliams didelį pliusą uždirbo naujas greitkelis, besidriekiantis nuo Varšuvos iki Berlyno. Tiesa, kelias mokamas, tačiau verta rinktis jį. Viso maršruto metu nestojome nakvoti, nes turėjome besikeičiančių vairuotojų būrį. Tai, žinoma, taupo ir piniginės turinį, ir taip greičiau pasiekiamas kelionės tikslas – gera para ir mes jau Italijoje.

Atvykome į Italiją vidurdienį. Apsistojome Steinhauso miestelyje „Zimmerhofer“ viešbutyje. Didžioji dalis slidinėjimo kompanijos, kurią šiemet sudarė apie 20 žmonių, šią vietą renkasi jau dešimtą kartą. Tiesa, jų pasirinktas viešbutis šiais metais atnaujintas. Jis labai jaukus, visi patogumai: virtuvėlės kiekviename kambaryje su visa įranaga, tvarka nepriekaištinga. Apatiniame aukšte įrengtas kambarys specialiai slidėms ir batams. Kadangi iš Lietuvos vežemės daug maisto, tad po slidinėjimo gamindavome namuose. Taip kur kas pigiau ir skaniau.

Slidinėjimo trasas rinkomės dvi: viena šalia namų (apie 5 min pėsčiomis), o kita už kelių kilometrų Klausbergo  ir Speikbodeno. Speikbodeno trasa man asmeniškai labiau patiko, bet mes jas keisdavome: dieną vienoje, kitą dieną kitoje. Ski pasas į abi trasas kainuoja 160 eurų savaitei. Nuomos punktai čia pat. Išsinuomoti šalmą, slides su lazdomis ir batus 7 dienoms kainuoja 71 eurą. Kokybė tikrai gera, slidės puikios. Čia pat galima įsigyti  slides bei kitą inventorių ir netgi išmėginti.

Slidinėjimo trasos puikios. Jų yra įvairiausių: nuo pirmokėliams skirtų taip vadinamųjų “varlinykų” iki juodų trasų. Kiekvienas gali pasirinkti jam labiau patinkančią. Mūsų slidinėjimo atostogoms artėjant prie pabaigos, sumažėjo žmonių skaičius trasose, tad slidinėti tapo ypatingai malonu. Žinoma, trasų būklė labai priklauso nuo oro sąlygų, nes, gausiai sningant, sniegas nespėdavo susipresuoti, tad snieglentininkai lengvai jį išmaldavo. Tačiau orams atšalus, trasos net ir po pietų būdavo geros. Visa slidinėjimo infrastruktūra puiki: nuo trenerių iki kavinių – viskas paruošta turistams ir aukštos kokybės. Kadangi regionas yra labiau austriškas, tad vyrauja tvarka.

Taigi kelione likome labai patenkinti: puikiai pailsėjome, maloniai praleidome laiką ir naujokai įsigijo dar vieną gyvenimo aistrą – slidinėjimą.  Žinoma, labai daug nuopelnų tenka kelionės palydovams ir draugams, nes be jų ši kelionė nė per pusę nebūtų buvusi tokia nepakartojama. Manau, visi laukia tęsinio!