Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mados namai „Escada“ pristato naujus džiugiai nuteikiančio aromato moteriškus kvepalus „Especially Escada“

Prašmatnų moterišką naujų kerinčių mados namų „Escada“ kvepalų „Especially Escada“ aromatą sukurti įkvėpė linksma, spontaniška ir žavi šių dienų moteris, mėgstanti laisvai reikšti savo jausmus. Ji visada nusiteikusi pozityviai ir linksmai, jos laimė – tai jos stiprybė, ir ji visada lieka ištikima sau. Šis unikalus naujas aromatas visame pasaulyje bus pristatytas 2011 m. rugpjūtį ir papildys rafinuotų klasikinių mados namų „Escada“ kvepalų grupę.
Moteriški kvepalai „Especially Escada“
Moteriški kvepalai „Especially Escada“ / Mados namų „Escada“ nuotr.

Aromatas

Kvepalų „Escada Especiallly“ aromato kompozicijos pagrindą sudaro subtilus rožių kvapas. Šis rafinuotas švelnų moteriškumą išreiškiantis aromatas, kurį sukurti įkvėpė gaivus ant rožių žiedlapių spindinčios ryto rasos kvapas, dvelkia prabanga – šiuolaikiška ir nerūpestinga.

Iš pradžių pasklinda ryškus kibirkščiuojantis kriaušių ir egzotiškas muskusinių ybiškių kvapas. Šių kvapų derinys užlieja gaiva ir sukuria idilišką nuotaiką.

Po to apgaubia ypatingas rasotų rožių aromatas ir vandens dvelksmas – pakvimpa anksti auštant surinktais rožių žiedlapiais. Subtilų rožių aromatą lydi švelnus ir be galo moteriškas kvapiųjų kanangų kvapas. Kerintis šių kvapų derinys nuteikia pozityviai – pakylėja ir spinduliuoja džiaugsmą bei laimę.

Lengvas muskuso kvapas paryškina subtilią gėlių kvapų puokštę ir užbaigia aromato kompoziciją suteikdamas jam švelnaus moteriškumo.

„Man jis be galo patinka. Jis nėra pernelyg saldus ar sunkus. Jis išties moteriškas ir švelnus, bet vis dėlto elegantiškas. Jis tiesiog nuostabus”, – mano modelis  Bar Refaeli

Pakuotė

Kvepalų „Especially Escada“ pakuotė atrodo prabangiai ir įspūdingai. Masyvų stačiakampį flakoną, kuriame glūdi rausvi kvepalai, vainikuoja aukso spalvos dangtelis, puošiamas klasikinio iš dviejų E raidžių sudaryto logotipo. Flakono dizainas, kaip ir aromato kompozicija, žavi nuostabia modernumo ir klasikos derme, tokia būdinga šiam prekių ženklui.

Ryškią rausvos spalvos dėžutę taip pat puošia iš dviejų auksinių E raidžių sudarytas logotipas. Ji atrodo elegantiškai, bet juntamas ir žaismingas moteriškumas.
Reklamos veidas

Kvepalų „Especially Escada“ reklamos veidu pasiūlyta tapti pasaulinio garso manekenei Bar Refaeli. Tokį mados namų „Escada“ pasirinkimą lėmė Refaeli būdinga tobula rafinuotos elegancijos ir pavergiančio žavesio dermė, dėl kurios ji idealiai tinka atstovauti šiam prekių ženklui ir naujiesiems kvepalams pristatyti.  

„Mados namams „Escada“ dabar išties įdomus metas, nes mes ryžtingai grąžiname savo prekių ženklą atgal į mados pasaulį, tik darome tai žymiai šiuolaikiškiau. Esame labai sujaudinti galėdami dirbti su Bar Refaeli – prekių ženklas „Escada“ perteikia būtent tokį žavesį, kokį ji įkūnija”, – įsitikinęs mados namų „Escada“ kūrybos vadovas Danielis Wingate’as.

„Esu be galo sujaudinta, kad atstovausiu tokiam garsiam prekių ženklui, jis nuostabus! „Escada“ leidžia būti klasiškai bei elegantiškai, bet dėl to netrukdo jaustis laisvai ir linksmintis. Šis naujas aromatas skatina pabėgti nuo realybės ir nevaržyti savo jausmų, ir mane, kaip moterį, tai iš tiesų įkvepia”, – sako Bar.

Spaudos reklamos kampanija

Įspūdingose spaudos reklamos kampanijos nuotraukose, kurių autorius – žymus fotografas Markas Seligeris, Bar Refaeli atrodo ypač kerinti ir žaisminga. Šios reklamos kampanijos tikslas – išreikšti džiaugsmą ir parodyti, kad moters laimė taip pat yra ir jos stiprybė. Būtent toks yra gyvenimo būdas pagal „Escada“!

Nuostabiame sode matome stulbinančia ryškiai rausva mados namų „Escada“ sukurta suknele vilkinčią Refaeli, elegantiškai sėdinčią milžiniškų „Escada“ logotipo formos rožių krūmų soste. Spaudos reklamos kampanija truks metus – po pirmojo spaudos maketo pasirodys dar trys, kad būtų atskleistas visas džiugių emocijų diapazonas.

„Dirbti su Bar buvo nuostabu, fotoaparato objektyvas tiesiog myli ją. Buvo sukurta išties neįprasta aplinka ir mums buvo be galo smagu. Naujasis aromatas nuteikia išties džiaugsmingai ir optimistiškai ir mes norėjome įtikinti, kad jis taip pat dvelkia prabanga, kuri asocijuojasi su šiuo prekių ženklu”, – teigia Markas Seligeris.
 

Pavadinimas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius