Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaip vyrams išlikti sveikiems ir stipriems ilgus metus

Sveikas vyras
Flickr.com / Sveikas vyras
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Žmonės nori būti sėkmingi, daug dirba, siekia karjeros. Šiuolaikinis gyvenimo tempas verčia atsisakyti atostogų, nebelieka laiko net ramiems lėtiems pasivaikščiojimams gamtoje.

Vyrai dažniau laiką leidžia prie kompiuterio, televizoriaus, mažiau juda. Kita problema – užsiėmusio žmogaus mityba. Daugumos šiuolaikinių vyrų racionas gana skurdus, jie vartoja per mažai vaisių bei daržovių ir per dažnai mėgaujasi „greitu“ maistu. Sėdimas darbas ir nesubalansuota mityba verčia jaunus vyrus susidurti su problemomis, kurios anksčiau buvo būdingos tik vyresnio amžiaus vyrams.

Su didesnėmis ar mažesnėmis urologinėmis problemomis susiduria beveik visi stipriosios lyties atstovai. Įvairūs pokyčiai vyro organizme (šokinėjantis spaudimas, medžiagų apykaitos sutrikimai, psichologiniai–emociniai sunkumai) sukelia įvairias problemas: vaisingumo sumažėjimas, pablogėjusi erekcijos funkcija, šlapinimosi sutrikimai, o to pasekmė – lytinio potraukio ir aktyvumo pažeidimai.

Ne be reikalo prostatos ligos nuo seno vadinamos „vežikų ligomis“, nes dažniausios jos priežastys yra sėdimas darbas, per didelis svoris.

Ne be reikalo prostatos ligos nuo seno vadinamos „vežikų ligomis“, nes dažniausios jos priežastys yra sėdimas darbas, per didelis svoris ir t.t. Rūpintis vyrams savo sveikata reikia nuo jaunystės, o nuo 40–45 m. amžiaus reikia reguliariai apsilankyti pas proktologą. Tačiau ir jauni vyrai turėtų imtis visų profilaktikos priemonių, kad išvengtų „vyriškų“ susirgimų.

Pirmiausia, specialistai rekomenduoja keisti „sėdimą“ gyvenimo būdą. Šiuolaikiniai vyrai neturėtų pamiršti apie sportinius užsiėmimus, ypač tinka badmintonas, plaukimas, lengvoji atletika, mankšta.

Svarbus vyriškos sveikatos išsaugojimo faktorius – reguliarus lytinis gyvenimas. Tačiau vienos nakties romanai ir nesaugus seksas – papildoma urogenitalinių infekcijų rizika.

Taip pat vyrų sveikatai kenkia nikotinas ir lėtinis alkoholizmas. Taigi, bendros sveiko gyvenimo būdo taisyklės labai įtakoja vyriškumą.

Mityba – svarbi vyro sveikatos sąlyga. Riebus „sunkus“ maistas sukelia virškinimo problemas, o „greitas maistas“ – vidurių užkietėjimą, tai susiję su šlapimo sistema, kuri vietoje kraujo antplūdžio gauna papildomą krūvį.

Alkoholis ir nikotinas ne tik sutrikdo kraujo cirkuliaciją mažajame dubenyje, bet ir sumažina spermatozoidų aktyvumą. Turintys alkoholio priklausomybę vyrai dažnai kenčia nuo lytinės impotencijos. Ypač atsargiai reikėtų vartoti alų.

Aluje yra didelis kiekis hormonų, veikiančių kaip moteriški estrogenai, kurie sukelia hormoninį disbalansą vyro organizme.

Būtent šis, daugelio vyrų mėgstamas gėrimas, slopina testosterono gamybą, kuris tiesiogiai yra atsakingas už vyriškumą ir lytinę funkciją. Aluje yra didelis kiekis hormonų, veikiančių kaip moteriški estrogenai, kurie sukelia hormoninį disbalansą vyro organizme.

Nikotinas sukelia spazmus kraujagyslėse, todėl jos nebepajėgios susidoroti su kraujo antplūdžiu. Tuomet vyrų organizmas kenčia nuo nepakankamo kraujo patekimo į mažąjį dubenį ir varpą. Be to, nikotinas taip pat mažina testosterono gamybą, kuris vyrams suteikia sveikatos ir jaunystės.

Taigi, ką daryti jaunuoliui, kad išsaugotų savo vyrišką sveikatą ilgus metus? Būtina laikytis sveikos gyvensenos taisyklių. Savo įtemptame darbo grafike reikia atrasti laiko pajudėjimui ir sportui, atidžiai peržiūrėti savo mitybos racioną, pamėgti šviežius produktus bei sveiką maistą, atsisakyti alkoholio ir rūkymo, mėgautis reguliariu bei stabiliu lytiniu gyvenimu. Atrodytų, kad nieko sudėtingo čia nėra, bet būtent šių paprastų taisyklių dažniausia ir yra sunkiausiai laikytis.

Po 40 metų amžiaus vyrai privalo reguliariai lankytis pas specialistą. Galimų ligų diagnostika ankstyvoje stadijoje padės garantuoti sėkmingą gydymą.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min