„Kvapas buvo tikrai šlykšus tokia pat buvo ir mūsų nuotaika, kai prireikė išvažiuoti iš oro uosto be savo daiktų“, – žurnalistams sakė vienas iš nukentėjusiųjų, kuriam teko dar kelias papildomas dienas laukti savo rankinių. Jam kaip ir visiems kitiems oro uostas išvalė daiktus ir pristatė į viešbutį, kuriame pastarasis keleivis apsistojo.
Sunkiausią išbandymą trūkęs kanalizacijos vamzdis pateikė tiems, kurie neplanavo pasilikti Londone ir turėjo tik persėsti į kitą lėktuvą ar keliauti toliau.
„British Airways“ atsiprašė už įvykusį incidentą visų nukentėjusių keleivių ir žadėjo, kad daugiau tokie dalykai nepasikartos. Tačiau vietos žiniasklaida praneša, jog penktasis oro uosto terminalas pastatytas buvusių valymo įrenginių „Perry Oaks“ vietoje, todėl panašūs nutikimai gali grėsti turistams ir ateityje.
Įdomu ir keista tai, jog būtent penktasis Hitrou terminalas kelia keleiviams daugiausiai rūpesčių. 2008-ųjų kovą, kai naujas pastatas buvo tik atidaromas, įvyko bagažo rūšiavimo sistemos gedimas, kuris sustabdė viso terminalo darbą. Dėl šio įvykio buvo pamesta per 28 000 rankinių ir lagaminų, o 450 „British Airways“ reisų buvo iš viso atšaukta. Tuo metu tūkstančiai keleivių liko užrakinti terminale, kuriame nedirbo tualetai, nebuvo kur nusipirkti vandens ir valgio.