-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rumunija keičia šalies prekės ženklą: Vampyras prieš muziką

Rumunijos Turizmo plėtros ministerija keičia savo prioritetus. Anksčiau turistus į šalį valdininkai planavo vilioti reklamuodami Vladą Cepešą, Grafo Drakulos prototipą iš Bremo Stokerio romano. Tačiau neseniai valdininkai apsigalvojo ir pagrindiniu šalies prekės ženklu turėtų tapti garsaus rumunų kompozitoriaus George Enescu muzika, skelbia Romanian Business Insider.
Drakulos pilis Transilvanijoje (Rumunija)
Drakulos pilis Transilvanijoje (Rumunija) / Fotolia nuotr.

Rumunijos simboliu, anot valdininkų sprendimo, turėtų tapti muzikinis festivalis, vyksiantis Rumunijoje 2013-ųjų vasarą. Turizmo plėtros ministerija jau sudarė sutartį su festivalio organizatoriais ir šalies Kultūros ministerija.

Teigiama, jog būtent kitų metų muzikos festivalio dėka kompozitorius George Enescu gali tapti naujuoju Rumunijos prekės ženklu ir simboliu.

VIDEO: George Enesco si Poema Romana

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius