Vasaros kampanija „Poilsis mieste“ tęsis iki liepos pabaigos. Kampanijos tikslais buvo sukurta tematinė interneto svetainė lietuvių kalba www.visitestonia.com.
„Estija – tai maža ir kompaktiška šalis, kuri gali pasiūlyti savo svečiams įvairių poilsio galimybių, - sakė Turizmo plėtros centro „Enterprise Estonia“ direktorius Tarmo Mutso. – Trys Baltijos valstybės yra artimos ir netgi panašios, tačiau kiekviena gali pasiūlyti unikalių turizmo produktų“.
Pasak T.Mutso, kampanijos šūkiu tapo frazė „Estijoje viskam pakanka laiko!“ Viena vertus, ši frazė pabrėžia lietuvių ir latvių sąmonėje susiformavusį stereotipą apie estų lėtumą. Kita vertus, akcentuojama, kad Estijoje iš tiesų užteks laiko viskam. Pasirinkti kampanijos vizualiniai simboliai - tai populiarūs didžiausiose pasaulio valstybėse turistiniai objektai, kuriems aplankyti reikia daug laiko ir energijos. Šią idėją įkūnija neryškios, „išplaukusios“ nuotraukos su Eifelio bokštu, Big Benu ir Laisvės statula. „Mes norime su humoru parodyti, kad skirtingai nuo didžiųjų šalių ir jų milžiniškų atstumų, Estijoje turistas iš Lietuvos gali ramiai neskubėdamas mėgautis kompaktiškais miestais ir praleisti čia įsimintinas atostogas, kupinas gerų emocijų“, - sakė T.Mutso.
Remiantis „Enterprise Estonia“ atlikto tyrimo rezultatais, Estija domina Lietuvos turistus. Tyrimo rezultatai parodė, kad 41 proc. Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų yra buvę Estijoje. 2008 m. turistų iš Lietuvos skaičius padidėjo 19 proc. Apklausoje dalyvavę turistai iš Lietuvos minėjo, kad stipriosios Estijos savybės: svarbūs istoriniai objektai, įdomios laisvalaikio praleidimo vietos bei saugumas. Vienas iš traukos objektų, motyvuojančių lietuvius aplankyti Estiją – Talino senamiestis. Vykti į Estija taip pat skatina noras susipažinti su šios šalies kultūra, istorija ir gražia gamta.
Per pastaruosius trejus metus labai išaugo skaičius naktų, kurias turistai iš Lietuvos praleido Estijos viešbučiuose. Tai siejama su Talino kaip turistinio miesto populiarumo augimu. Pastebima, kad pastaruoju metu lietuviai vis dažniau lankosi Saremo saloje.
„Atsižvelgiant į ekonominę situaciją, kelionės į kaimynines šalis šiemet turėtų labai išpopuliarėti. Noras išvykti atostogauti nemažėja, todėl geriau praleisti atostogas kartu su šeima arba draugais kuo arčiau namų, o ne tolimuose kraštuose. Minėtą tendenciją sustiprinantis faktas – jau trečią kartą organizuojamas Didysis žygis po Baltijos šalis. Jis kviečia visus, norinčius aplankyti 30 turistinių objektų Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje“, – sakė T.Mutso.
Daugiau informacijos apie Didįjį žygį po Baltijos šalis galima rasti interneto svetainėje www.greatbaltic.eu.
Kampaniją „Poilsis mieste“ finansuoja Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondas per programą „Enterprise Estonia“. Programa yra skirta Estijos, kaip turistinio objekto, žinomumui didinti.
Apie „Enterprise Estonia“
„Enterprise Estonia“ arba Verslo plėtros agentūra (EAS) – tai viena didžiausių valstybinės sistemos įstaigų, palaikančių verslą Estijoje. Įstaiga siūlo verslininkams, mokslo institucijoms, visuomeniniam sektoriui ir nevyriausybinėms organizacijoms finansinę paramą, konsultacijas, bendradarbiavimo ir mokymosi galimybes. EAS 2000 m. įkūrė Ekonomikos ministerija, siekdama vystyti Estijos verslą ir didinti Estijos bendrovių konkurencingumą.
EAS aktyviai veikia penkiose srityse: Estijos bendrovių konkurencingumo didinimas išorės rinkose, tiesioginių užsienio investicijų pritraukimas, turizmo eksporto ir turizmo šalies viduje plėtra, inovacinės produkcijos ir paslaugų rengimas, o taip pat verslo plėtra Estijoje ir bendro informuotumo verslo srityje didinimas.
Daugiau informacijos:
Tarmo Mutso
Turizmo plėtros centro Enterprise Estonia direktorius
Тел: 627 9787
GSM: 50 22055
Tarmo.mutso@eas.ee
www.visitestonia.com
www.eas.ee