-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kūrybinė agentūra New! pasiūlė Romai šiuolaikišką miesto įvaizdį

Kūrybinė agentūra New! pasiūlė Romai šiuolaikišką miesto įvaizdį, kurį pristatė apsilankydami pas naująją miesto merę Virginią Raggi ir įteikdami jai asmeninę dovaną.
Pagrindiniu vizualiniu identiteto motyvu tapo rodyklė su Romos šūkiu
Pagrindiniu vizualiniu identiteto motyvu tapo rodyklė su Romos šūkiu / Kūrybinės agentūros New! vizualai

Apsisprendus dirbti ties Romos vizualiniu identitetu agentūrą pasiekė intriguojančios naujienos iš Amžinojo miesto – italai išrinko naują sostinės valdžią su guvia mere Virginia Raggi priešakyje.

Pirmoji Romos istorijoje moteris-merė ryžtingai deklaruoja naują erą ir šiuolaikišką kryptį miestui. Tai lietuvių kūrybinę agentūrą New! įkvėpė priimti spontanišką sprendimą vykti į Romą ir įteikti siūlomą naują miesto įvaizdį tiesiai naujai merei į rankas.

Mums sunku patikėti, kad, pavyzdžiui, Anykščių vizualinis identitetas atrodo beveik geriau už miesto, kuriame kūrė Berninis ir Fellinis.

„Tobulai sutapo, kad britų dizaino ir architektūros biblija ICON pakvietė mus būti jų „Rethink” rubrikos svečiais ir „rebrandinti” ką tik norime. Pasirinkome Romą, nes šis miestas yra mėgstamiausia mūsų trumpų atostogų kryptis. Kolegas įkvepia Italijos sostinės grožis, tačiau mums sunku patikėti, kad, pavyzdžiui, Anykščių vizualinis identitetas atrodo beveik geriau už miesto, kuriame kūrė Berninis ir Fellinis. Ėmėmės iniciatyvos tai spręsti”, – pasakoja Tomas Ramanauskas, New! kūrybos direktorius.

Guodos Jucevičiūtės nuotr./Tomas Ramanauskas
Guodos Jucevičiūtės nuotr./Tomas Ramanauskas

Kūrybinė agentūra naująjį identitetą savo iniciatyva kūrė beveik pusę metų. T.Ramanauskas įsitikinęs, kad paruošus tokį darbą vertėjo bent jau pabandyti pasiekti merę ir pristatyti jai pasiūlymą.

„Mūsų nusiteikimo neįveikė nei Cordonata laiptų statumas, nei svylantys padai, ryžtingai šuoliavę Mikelandželo šedevru į Kapitolijaus aikštę per patį karštojo sezono piką, merijos link. Norėjome padaryti viską, kad dovanojama Romos identiteto knyga pasiektų merės rankas. Ir mums tai pavyko. Susitikome su merės atstovais, kurie, įvertinę mūsų pasiūlymą, priėmė sprendimą perduoti Virginiai Raggi ir mūsų dovaną, ir kvietimą susitikti”, – sako T.Ramanauskas.

Asmeninė nuotr./Kūrybinės agentūros New! darbuotojos Alisos asmenukė su Romos merės atstovu
Asmeninė nuotr./Kūrybinės agentūros New! darbuotojos Alisos asmenukė su Romos merės atstovu

Šiame mieste, kaip niekur kitur, jautiesi esantis viename milžiniškame muziejuje po atviru dangumi. Atrodo, kad kiekviena gatvelė – tai muziejaus koridorius į vis kitą ekspoziciją. Tokią centrinę idėją ir pristatėme: „Rome – The Museum Of Ahh“.

Italijos sostinės merijoje liko lietuvių įteikta naujojo Romos identiteto knyga ir atviras laiškas merei. Susipažinę su jo turiniu merijos atstovai liko maloniai nustebinti ir netruko patvirtinti oficialiu antspaudu, kad jis bus perduotas V.Raggi.

„Turistinė patirtis padiktavo, kad Roma – tai ištisas jaustukų miestas, kuriame ties kiekvienu žingsniu gali aikčioti iš nuostabos. Šiame mieste, kaip niekur kitur, jautiesi esantis viename milžiniškame muziejuje po atviru dangumi. Atrodo, kad kiekviena gatvelė – tai muziejaus koridorius į vis kitą ekspoziciją. Tokią centrinę idėją ir pristatėme: „Rome – The Museum Of Ahh” (Roma – Ak! Muziejus)”, – apie lietuvių pasiūlyto Romos įvaizdžio esmę sako vienas iš jo autorių T.Ramanauskas.

T.Ramanauskas įsitikinęs: kiekvienam miestui turėtų rūpėti tinkamai apie save papasakoti. Roma nusprendė keistis, New! nusprendė prisidėti su tuo, ką gali geriausio – šiuolaikiškos, reprezentatyvios vizualinės simbolikos sukūrimu.

„Esame agentūra, kuri nori kurti, keisti, gražinti ir tobulinti dalykus. Net jei vizualiniai miesto sprendimai yra ne tokie svarbūs vyresnei italų kartai, jaunesniems ar aktyviems turistams naujoji simbolika leistų miestą patirti visapusiškiau, nukreiptų į vis kitus nuostabius dalykus, kurie nebūtinai yra gido maršrute“, – sako T.Ramanauskas.

Kūrybinės agentūros New! vizualai/Pagrindiniu vizualiniu identiteto motyvu tapo rodyklė su Romos šūkiu
Kūrybinės agentūros New! vizualai/Pagrindiniu vizualiniu identiteto motyvu tapo rodyklė su Romos šūkiu

Pagrindiniu vizualiniu identiteto motyvu tapo rodyklė su miesto šūkiu. Tokiu būdu kuriama žaisminga nuolatinių atradimų nuotaika šiame mieste.

„Šūkis-rodyklė nukreipia turistą atrasti įdomiausias Romos vietas. Tas, kuriose norisi net šūktelėti „Ak!“. Tuo tarpu modernių šriftų kombinacija ir oficialioje Romos simbolikoje dominuojanti geltona spalva sukuria darnų vizualinį stilių. Jis gali būti lanksčiai pritaikomas skirtingoms priemonėms: nuo ženklinimo mieste iki renginių plakatų ar turistinės atributikos”, – sako Marija Kisieliūtė, New! dizaino skyriaus vadovė.

Po trumpų dienos atostogų ir nuotykių Romos merijoje agentūra laukia tolesnių naujienų iš ofiso Vilniuje. Kolegos juokauja, kad liko paskutinis ir didžiausias išbandymas – italų laiko supratimas, kuris šiauriečius varo į neviltį dėl visiško atsipalaidavimo ir neskubėjimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius