Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tokie nevykę didžiųjų įmonių gaminiai, kad jų vieta – tik muziejuje

Daugelis mūsų stengiasi pamiršti ar bent jau sumenkinti savo nesėkmes. Tačiau naujas muziejus Švedijoje iš didžiausių pasaulio įmonių nepavykusių idėjų daro pramogą – ir kartu rodo vertingą pamoką savo lankytojams.
„Colgate“ lazanija
„Colgate“ lazanija / Samuelio Westo nuotr.

Nesėkmių muziejuje (angl. Museum of Failure) eksponuojama nepavykusių 60 produktų, kuriuos pirkėjams yra pristatę itin sėkmingos įmonės. Daugelis eksponatų yra įvairios elektronikos prekės – kurios arba blogai veikė, arba visiškai nerado savo rinkos.

Pavyzdžiui, kaukė, kuri nukrato elektra vardan grožio; telefonas, su kuriuo (labai nevykusiai) galima naudotis tik „Twitter“ tinklu,; „N-Gage“ – „Nokia“ prieš beveik 15 metų pristatytas telefono ir žaidimų konsolės hibridas, kuris nesužavėjo nei kaip telefonas, nei kaip konsolė.

Muziejuje yra ne tik elektros prekių – pavyzdžiui, jame yra Donaldo Trumpo pristatyta „Monopolio“ žaidimo versija, „Coca Colos“ ir kavos mišinys „Coke Black“, „Colgate“ sukurta lazanija ar rašikliai moterims.

Muziejus skirtas ne tam, kad būtų galima pasijuokti iš nesėkmių. Jo įkūrėjas Samuelis Westas „The Guardian“ aiškino, kad muziejaus tikslas yra parodyti žmonėms, kaip kiti yra pasimokę iš savo klaidų. „Inovacijos reikalauja nesėkmių. Mokymasis yra vienintelis procesas, kuris nesėkmę paverčia sėkme“, – sakė jis.

Muziejus įsikūręs Helsingborgo mieste, Švedijos pietuose. Įėjimas nemokamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius