Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Novaturo“ klientas pasijuto apmautas

„Visos kelionės“ staiga išnyko su visais klientų pinigais.
15min. nuotr. / „Visos kelionės“ staiga išnyko su visais klientų pinigais.
Šaltinis: 15min
0
A A

„Novaturo“ organizuojamas keliones pardavinėjusios įmonės „Gustus Vitae“ klientų atostogos pakibo ant plauko. Bendrovė pasiskelbė nemokia, o kelionių organizatorius atsisako skraidinti turistus, mat paaiškėjo, kad „Visos kelionės“ vardu pasivadinusi agentūra nebuvo apsidraudusi.

Kelionių agentūros „Gustus Vitae“ atstovai Valstybiniam turizmo departamentui (VTD) trečiadienį pranešė, kad įmonė yra nemoki. Tą pačią dieną departamentas panaikino „Gustus Vitae“ kelionių agentūros pažymėjimą.

Apie artėjančią pabaigą įmonė nesiteikė pranešti būriui poilsį užsienyje suplanavusių klientų. Maždaug dviem dešimtims žmonių dabar tenka spėlioti, ar jų kelionės įvyks, nes kol kas neaišku, ar „Gustus Vitae“ „Novaturui“ pervedė klientų sumokėtus pinigus.

Teko mokėti du kartus

Kupiškyje gyvenantis Zigmantas „15min“ papasakojo apie bendrovės „Gustus Vitae“ bankrotą sužinojęs vos prieš dieną iki suplanuoto skrydžio į Portugaliją. Šioje šalyje vyriškis planavo pailsėti kartu su dviem seserimis.

"Man tik skaudu, kad mane apgavo lyg kokį darželinuką. Pikta, kad tokių „asiliukų“ kaip aš gali atsirasti ir daugiau. Tiesiog nenoriu, kad žmonės būtų maustomi", - sakė Zigmantas.

„Bendrovės „Novaturas“ organizuojamą kelionę pirkau per tarpininką „Visos kelionės“, pinigus sumokėjau iš karto. Po to jos atstovai pasiūlė palaukti sutarties „Novaturo“ vardu, ją pasirašius manęs paprašė laukti kelionės dokumentų. Jų nesulaukiau, o likus vienai dienai išsiaiškinau, kad tarpininkas bankrutavo“, – sakė Zigmantas, įmonei „Gustus Vitae“ sumokėjęs 6,7 tūkst. litų.

Kupiškėnas vylėsi, kad kelionė visgi įvyks, tačiau pakalbėjęs su „Novaturo“ atstovais suprato, kad kelionės organizatorius jo su seserimis į Portugaliją skraidinti neketina. „Aš jiems sakau, palaukite, bet juk pinigus aš sumokėjau, tačiau jie man pareiškė, kad mūsų kelionės nebus, nes jie iš tarpininko negavo mano sumokėtų pinigų“, – kalbėjo pašnekovas.

Vėliau, nenorėdamas sugadinti atostogų savo seserims, kupiškėnas priėmė „Novaturo“ atstovų pasiūlymą ir kelionių organizatoriui už atostogas svečioje šalyje sumokėjo dar kartą. Tiesa, už tą pačią kelionę „Novaturas“ paprašė mažesnės sumos – 5,4 tūkst. litų. „Matyt, juos užplūdo gerumo priepuolis“, – ironizavo Zigmantas.

Į dvigubai brangiau jam atsiėjusią kelionę Zigmantas su seserimis išvyks šiandien.

„Neturėjau kito pasirinkimo – seserys buvo pasirengusios kelionei, pasiėmė atostogas. Man tik skaudu, kad mane apgavo lyg kokį darželinuką. Pikta, kad tokių „asiliukų“ kaip aš gali atsirasti ir daugiau. Tiesiog nenoriu, kad žmonės būtų maustomi. Tokiai bendrovei kaip „Novaturas“ apgaudinėti žmones iš provincijos, atimti iš jų šventę, garbės tikrai nedaro. Juk jie pasirenka bendroves, kurios siūlo keliones jų vardu, todėl turi žinoti, ar jos patikimos. Ir kodėl jie sudaro sąlygas tokioms įmonėms imti pinigus, kodėl jų negalima pervesti tiesiai „Novaturui“?“ – piktinosi Zigmantas.

Bėdos tik su „Novaturu“

Bendrovės „Gustus Vitae“ direktorius Gytis Grigalavičius buvo nekalbus. Jis „15min“ teigė, kad net  bankrutuojant įmonei kelionių organizatoriai privalo pasirūpinti, kad klientų kelionės įvyktų.

Agentūros interneto tinklalapyje nurodoma, kad, be „Novaturo“, ji dar yra sudariusi sutartis su kelionių organizatoriais „Tez Tour“, „Guliverio kelionės“ ir „Kelionių laikas“. 

„Visi kelionių organizatoriai mūsų klientų kelionių neatšaukė. Jokių problemų nėra nė su vienu, tik su „Novaturu“, kiti organizatoriai, vienais ar kitais būdais, vykdo.“, – kalbėjo jis.

Sumokėti pinigai išgaravo

Kelionių organizatoriaus „Novaturas“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovė Sigita Dabulė „15min“ teigė, jog „Gustus Vitae“ su bendrove neatsiskaitė už užsakytas klientų keliones. Iš viso keliones per šį tarpininką pirko 20 žmonių.

„Novaturo“ atstovė pabrėžė, kad pagal įstatymą kelionių agentūros nemokumo ar bankroto atveju jos įsipareigojimus turistui turi padengti draudimas, kurį nuo šių metų rugpjūčio privalo turėti visos kelionių agentūros. Tačiau, anot jos, tik trečiadienį paaiškėjo, kad „Gustus Vitae“ tokio draudimo neturi.

S.Dabulė teigė, jog dabar „Novaturo“ darbuotojai bando išsiaiškinti, kokias sumas už suplanuotas keliones klientai yra pervedę „Gustus Vitae“ ir kokias sumas ši bendrovė pervedė „Novaturui“. „Kitų klientų kelionės numatytos negreit, tikimės, kad viskas išsispręs“, – sakė ji.

Kelionės turi įvykti

VTD atstovai patvirtino, kad kiti kelionių organizatoriai, kitaip nei „Novaturas“, vykdo per agentūrą „Visos kelionės“ įsigytas keliones.

Departamento „15min“ atsiųstame atsakyme teigiama, kad turistų, įsigijusių keliones per agentūrą „Gustus Vitae“, ir sumokėjusių visą kainą, kelionės turi įvykti.

„Ginčai tarp kelionių organizatoriaus ir kelionių agentūros dėl tarpusavio prievolių vykdymo neatleidžia kelionių organizatoriaus nuo pareigos organizuoti keliones turistams. Visos kelionės, kurios yra pilnai apmokėtos, privalo būti vykdomos sutartyse nurodytais terminais ir sąlygomis“, – rašoma atsakyme. 

VTD atstovai neatsakė į klausimą, kaip „Gustus Vitae“ už keliones sumokėjusiems klientams bus grąžinami pinigai.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie PasaulisKišenėje

Mieli skaitytojai,
portalas 15min.lt augs ir vystysis, jeigu ir toliau gaus pajamas iš reklamos, kitų pajamų mes neturime. Kadangi jūs naudojatės reklamos blokavimo programa, reklamų nematote, išskyrus šią vieną. Prašome jūsų supratimo. Gero naršymo! 15min komanda.

Uždaryti