Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Alternatyva patekimui į Neringą pasiteisino: vasarotojai net netilpdavo į keltą iš Drevernos į Juodkrantę

„Nėra žodžių, kaip pasiteisino“, – apie šiais metais kursuoti tarp dviejų krantų pradėjusį keltą „Gilija“ pasakojo Klaipėdos rajono Turizmo informacijos centro (TIC) vadovė Daiva Buivydienė. Iš Drevernos į Juodkrantę keleivius plukdantis keltas tapo puikia alternatyva mėgstantiems vandens transportą ir norintiems keliauti pigiau.
Keltas iš Drevernos į Juodkrantę tapo savotišku eksperimentu. Turizmo specialistai tikina, kad maršrutas – itin nusisekęs.
Keltas iš Drevernos į Juodkrantę tapo savotišku eksperimentu. Turizmo specialistai tikina, kad maršrutas – itin nusisekęs. / Klaipėdos rajono TIC nuotr.

50-ties vietų keltas iš Drevernos į Juodkrantę ėmė kursuoti birželio pradžioje.

Idėja paskatinti laivybą tarp Drevernos ir Juodkrantės kilo Klaipėdos rajono TIC. Tačiau laivyba užsiimantiems verslininkams buvo nedrąsu pradėti, baimintasi, kad keleivių trūks.

Prie sumanymo įgyvendinimo prisidėjo Klaipėdos rajono savivaldybė, šiam maršrutui paskatinti skyrusi 15 tūkst. eurų. Tokia parama tapo paspirtimi pradėti plukdyti keleivius į kitą krantą.

Bilieto kaina šį sezoną buvo nedidelė – 3 eurai, vaikams iki 12 metų – 1,5 euro. Keliantis iš Klaipėdos į Smiltynę kaina žmogui siekia 0,80 euro. Automobilio perkėlimas čia atsieina 11,05 euro.

Rinkliavą keliaujantiems į Kuršių neriją automobiliu padidinus iki 20 eurų, keltas „Gilija“ tapo puikia alternatyva išbandyti naują kelią, be to, tokiu būdu patenkama tiesiai į Juodkrantę.

Poilsiautojai Kuršių nerijoje taip pat mielai leidžiasi į vienos dienos keliones į kitą marių pusę. Persikėlę į Dreverną jie aplanko ne tik šį pamario miestelį, bet važiuoja iki Ventės ragą, kiti – Mingę. Kiti pasirinko edukacines programas Drevernoje, dviračiais keliauja po apylinkes.

„Buvo dienų, kai žmonės netilpo į keltą. Liepą keltas plukdydavo ne tik penktadieniais-sekmadieniais, bet ir ketvirtadieniais. Net ir tada keltai buvo pilni, nemažai žmonių kėlėsi su keltais. Didžioji dalis keleivių grįždavo su vakariniu reisu, kiti likdavo Kuršių nerijoje“, – pasakojo D.Buivydienė.

Tais kartais, kai prie kelto atvykę žmonės likdavo už borto, buvo pasiūlyta plaukti į kitą krantą mažaisiais laiveliais.

„Skatinome pirkti elektroninius bilietus per puslapį klaipedosrajonas.lt. Ten buvo visa informacija. Skatinome palikti automobilius Drevernoje“, – teigė pašnekovė.

Anot jos, gali būti, kad kitąmet prie maršruto finansavimo savivaldybė nebe prisidės. „Manau, kad verslininkai pamatė, kad šis maršrutas – patrauklus. Tikiuosi, kad keltas kursuos nuolat“, – teigė turizmo specialistė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius