TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaune rinkėjus vilioja ir šerifas, ir sveikuolis

Pats S.Buškevičius, kalbėdamas apie pasirinktą šerifo įvaizdį, prisipažino pataikęs į dešimtuką.
Aliaus Koroliovo/15min.lt nuotr. / Pats S.Buškevičius, kalbėdamas apie pasirinktą šerifo įvaizdį, prisipažino pataikęs į dešimtuką.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
A A

Vėlokai prasidėjusioje ir net nuobodžia daugelio vadinamoje kovoje dėl 41 Kauno tarybos mandato vis tik galima atrasti ir originalesnių rinkėjų vilionių pavyzdžių.

Išsiskirti iš pilkos kandidatų masės, siekiančios patekti į Kauno tarybą, pavyko nedaugeliui. Natūralu, kad žymiai lengviau tai pasiekti buvo miestiečių jau atpažįstamiems veidams, turintiems solidų partijų užnugarį. Kurie kandidatų žingsniai teisingi, o kurie nelabai, parodys sekmadienį vyksiančių rinkimų rezultatai. Tuo tarpu „15min“, padedamas žinomo viešųjų ryšių specialisto Viktoro Bachmetjevo, nutarė apžvelgti kelis įdomesnius rinkėjų vilionių atvejus.

Pravardė prilipo iškart

Bene daugiausia dėmesio prieš artėjančius savivaldos rinkimus sulaukė miesto vicemero Stanislovo Buškevičiaus pasirinktas naujojo Kauno šerifo įvaizdis.

„Šerifas asocijuojasi su tvarka. Kadangi esu už tvarką, todėl ir pasinaudojau šia metafora“, – aiškino  iš reklaminių plakatų rūsčiai į praeivius žvelgiantis politikas ir prisipažino, kad tiek draugai, tiek kolegos jo vardu jau nebevadina.

„Visi gerai žinome, kad pono Buškevičiaus stiprioji pusė visuomet buvo tiesmukumas, kategoriškumas ir net, sakyčiau, bukumas. Ir priešingai – jam yra svetima bet kas, kas susiję su protine veikla. Manau, kad komunikacine prasme pono Buškevičiaus pasirinktas įvaizdis puikiai išryškina pozityviąsias šių jo savybių puses. Pasirinktas šūkis, ekspresyvi nuotrauka komunikuoja ryžtingą, sprendimų nebijantį priimti politiką, – kalbėjo reklamos agentūros „Not Perfect|Y&R“ vadovas V.Bachmetjevas. – Atkreipčiau dėmesį ir į pono Buškevičiaus aprangą – tai turbūt pirmoji rinkimų kampanija Lietuvos istorijoje, kai politikas nusifotografavo ne su kostiumu, kurį yra atsidėjęs laidotuvėms. Apibendrinant tai turbūt profesionaliausiai įgyvendinta reklamos kampanija iš aptariamų. Sunku patikėti, kad tai tas pats žmogus, kuris per LGBT eitynes praėjusį pavasarį su gauja nacių šūkavo „Kas nešokinės, tas p...“

Sveikinimai suveikė priešingai

Nuo 2003 iki 2007 metų Kauno mero pareigas ėjęs Arvydas Garbaravičius prieš rinkimus „sublizgėjo“ Valentino dienos proga būriui kauniečių savo vardu išsiuntęs šventinius sveikinimus. Tiesa, dalis miestiečių tokiu politiko dėmesiu nebuvo patenkinti. Vieni pasipiktino dėl to, kad signalas apie gautą trumpąją žinutę juos pažadino iš miegų. Tuo tarpu vyrišką auditoriją nustebino tai, kad įsimylėjėlių dienos proga juos sveikina vyras.

Su pačiu A.Garbaravičiumi „15min“ redakcijai susisiekti nepavyko. Jo atstovaujamos Liberalų ir centro sąjungos Kauno rinkimų štabo vadovas Mindaugas Šivickas, paklaustas apie šventines trumpąsias žinutes, patikino, kad jos nebuvo susijusios su artėjančiais rinkimais.

„Išsiųstose žinutėse nebuvo jokios agitacijos, nei raginimo balsuoti, nei kalbos apie rinkimus“, – aiškino A.Garbaravičiaus kolega. Tiesa, paklaustas, ar buvęs Kauno meras tokias žinutes miestiečiams siuntinėjo per praeitą Valentino dieną ar kitų švenčių proga, M.Šivickas sutriko: „Čia jau reikėtų klausti jo paties.“

„Pono Garbaravičiaus akcija kelia dvi mintis: arba ponas Garbaravičius turi žymiai daugiau pinigų nei smegenų, arba ponas Garbaravičius turėtų atsakingiau rinktis rinkimų kampanijos patarėjus. Belieka tikėtis, kad tai tiesiog buvo jo bandymas pasveikinti su vardadieniu poną Mazuronį, o kitus adresatus žinutės pasiekė per klaidą“, – ironiškai A.Garbaravičiaus veiksmus aiškino V.Bachmetjevas.

Pagyrė humoro jausmą

Dabartinis miesto meras Andrius Kupčinskas, siekdamas patraukti rinkėjų dėmesį, prieš tris savaites kartu su Kauno sveikuoliais nėrė į ledinį Nemuno vandenį.

„Sveikuolių bendruomenė kviesdama savotiškai metė iššūkį – ar atsiras politikų, kurie išdrįs nerti su jais. Galiu pasakyti, kad tikrai nebuvo sudėtinga. Tikrai nereikėjo perlipti savęs. Juo labiau kad jau esu nėręs ir į eketę, o studentavimo laikais yra tekę žiemą maudytis jūroje“, – tvirtino A.Kupčinskas.

„Ponas Kupčinskas mėgsta pasirodyti ir krepšinio aikštelėje, mėgsta važinėti dviračiu. Manau, kad šis ritualinis išsimaudymas gana organiškai įsipaišo į jau esamą mero įvaizdį. Tai, kad meras pasidavė sveikuolių provokacijai nusiplauti nuodėmes, rodo pono Kupčinsko humoro jausmą“, – palankiai mero maudynes Nemune įvertino viešųjų ryšių specialistas V.Bachmetjevas.

Naujoko tikslas – būti pastebėtam

Iš politikos naujokų kauniečiams bene labiausiai įstrigo netradiciniai nepriklausomo kandidato Dariaus Gimžausko bandymai atkreipti rinkėjų dėmesį. Daliai jų užstrigo plakatai, kuriuose šis kandidatas savo inicialus D.G. gretina su garsių Italijos mados namų „Dolce & Gabbana“ bei šalies prezidentės Dalios Grybauskaitės inicialais. Kitas dėmesį atkreipęs rinkėjų vilionių pavyzdys buvo viename D.Gimžausko rašytų straipsnių deklaruojamas lozungas „Man rūpi jūsų pinigai“.

„Provokuoti rinkėjų aš tikrai nesiruošiau. Man tiesiog rūpi, kaip juos sutaupyti (rinkėjų pinigus – red.)“, – dviprasmiškai skambantį rinkimų šūkį aiškino kaunietis.

„Pono Gimžausko didžiausia problema yra tai, kad jis yra visiškai nepažįstamas rinkėjams, todėl kuo didesnio žinomumo siekimas yra iš principo teisinga strategija. Gaila, kad tas žinomumo siekimas nėra paremtas rimta ir prieinama programa – pono Gimžausko profilyje socialiniame tinkle „Facebook“ randame jo darbdavio tezes apie valstybę, o ne kandidato programą, skirtą Kaunui“, – pastabą D.Gimžauskui davė reklamos agentūros „Not Perfect|Y&R“ direktorius V.Bachmetjevas.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą