Kai automobilis jau visiškai parengtas varžyboms, o pats psichologiškai jau nori lenktyniauti su vėju, lieka labiausiai erzinanti užduotis – atlikti formalumus, kurie gaišina, bet yra būtini.
Techninė komisija – aibė atskirų „langelių“ organizatorių pastate: medicinos komisija, ekologijos komisija, sienų kirtimo komisija ir panašiai.
Būtina gauti visų jų patvirtinimą – antspaudą ant specialaus lapo, – kad būtų leista dalyvauti lenktynėse.
„Žalvario“ komandos, kuriai atstovauja A.Juknevičius ir E.Duoba, mechanikai Juozas Čibiras ir Stasys Greičiūnas lenktynininkus per ralio stovyklas lydės „Renault Midlum“ pagalbos sunkvežimiu.
Maratone nedalyvaujančiam sunkvežimiui irgi reikėjo atlikti techninę apžiūrą, bet tai padaryta dar Europoje. Tačiau mechanikai vis tiek turėjo susirinkti visų komisijų antspaudus, kad jiems būtų leista dirbti ralyje.
Dar sudėtingesnė užduotis šeštadienį, Dakaro starto išvakarėse, laukia A.Juknevičiaus ir E.Duobos. Jiems irgi reikės ne tik susirinkti anstpaudus, bet ir automobilį „Mebar“, kuriuo lenktyniaus Dakare, varyti į patikrą.
Jei lydės sėkmė, lietuviai tikisi greitai apsisukti, nes šeštadienio vakarą vadinamasis podiumas – garbės pakyla, ant kurios pasirodo absoliučiai visi ralio dalyviai. Sekmadienį Buenos Airėse bus duotas šiųmečio ralio startas.
Kitas Lietuvai Dakare atstovausiantis ekipažas Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis techninės komisijos leidimą startuoti gavo dar ketvirtadienį.
„Žalvario“ mechanikai jau beveik paruošė „Mebar“ lenktynėms. Liko smulkmenos. A.Juknevičius ir E.Duoba šiame Dakare startuos lietuvių mechanikų kurtu prototipu.