Organizatorių teigimu, planuojamas vidutinis lyderių greitis – 115 km/val. Lenktynininkams teks įveikti 800 km, iš kurių 433 km – greičio ruožas. Kelyje iš Sen Luiso į Sen Rafaelį sportininkai važiuos 1-2 km aukštyje virš jūros lygio, o antroje greičio ruožo dalyje laukia nemažai juodo, lavos kilmės smėlio ir kopų. Automobilių klasėje važiuojantys ekipažai greičio ruože startuos 15 val. 55 min. Lietuvos laiku.
„Spausime, tikrai spausime. Norime šiek tiek „užsimesti“, kad būtume aukščiau vidurio. Tiems, kas rytoj liks arčiau galo, vėliau bus labai sunku. Mūsų strategija – neapleisti savo pozicijų, jas išlaikyti ir šiek tiek pakilti. Kitas dienas jau bus galima važiuot ramiau, nelekiant“, – sakė A.Juknevičius.
Organizatoriai jį klasifikavo 103 vietoje, tačiau vos 180 km ilgio pirmosios dienos greičio ruože A.Juknevičius su jam talkinančiu Vytautu Obolevičiumi sugebėjo aplenkti 39 ekipažus ir finišavo 68-oje pozicijoje.
Pirmą dieną nenukentėjo ir jų „Toyota FJ Cruiser“ – A.Juknevičiaus teigimu, mechanikai nerado įbrėžimų. „Niekur netrenkėme, nieko nekabinome. Padangos sveikos“, – pasakojo sportininkas.
Benediktas Vanagas pasiruošęs dulkių debesims
„OSCar“ automobiliu važiuojantys B.Vanagas ir Andrejus Rudnickis pirmą dieną neapsiėjo be techninių problemų – strigo automobilio degalų siurblys. B.Vanagas aiškino, kad aukštikalnėse benzinas nuo slėgio pradėdavo lengvai virti ir siurblyje dingdavo slėgis – tekdavo stoti prie upelių ir vandeniu aušinti siurblį.
Su šia problema jau tvarkosi komandos mechanikai – per naktį jie turėjo padaryti papildomą aušinimą degalų siurbliui.
Sekmadienį finišavęs 89 vietoje, B.Vanagas startuos lėtesnių už save varžovų gretose, tad jo laukia nemažai lenkimų. Dėl siurblio gedimo jis prarado apie 25 minutes – išvengęs šių nesklandumų, lenktynininkas būtų finišavęs penkiasdešimtuko ribose.