Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Antroji Dakaro ralio diena įveikta: Benediktas Vanagas artėja prie dešimtuko

Pirmoji šių metų darbo diena Lietuvoje buvo jau antra darbinga diena Dakaro ralyje – sportininkams ji buvo kiek lengvesnė nei vakar, bet orai ir vėl maišė kortas. Tiesa, šis pamaišymas daugiau įtakos padarė organizatoriams, o kai kuriems dalyviams galbūt išeis į naudą.

Vietoj maratoninio bivako po finišo sportininkai patraukė link to, kuriame jų laukia komandos nariai – dėl patvinusios numatytosios sportininkų vietos organizatoriai atšaukė maratoną.

„Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos pilotas Benediktas Vanagas sako, kad nors šiuo sprendimu daugelis sportininkų džiaugiasi, jo komandai tai iš esmės nieko nepakeitė, nes maratonui buvo pasiruošę tinkamai.

VIDEO: B.Vanagas po antro greičio ruožo: „Šiandien būčiau džiaugęsis senesniu automobiliu“

Lenktynininkas pasakojo, kad šiandien greičio ruožas buvo labai greitas ir svarstė, jog praėjusių metų „Toyota Hilux“ su juo būtų susitvarkiusi geriau: „Prieš tai buvusiam automobiliui šis greičio ruožas būtų tikrai tikęs labiau. Tai tik parodo, kad greičio ruožai yra labai įvairūs ir nebūtinai visi patobulinimai visada padaro automobilį geresniu.“

Legendos statusą Dakaro ralyje turintis vairuotojas pasakojo, kad daugiau nei 200 kilometrų greičio ruožo buvo tiesiosios, kuriose buvo galima važiuoti maksimaliu greičiu. Po modifikacijų „Toyota GR DKR Hilux“ maksimalus greitis tapo šiek tiek mažesnis ir šiandien ekipažas tiesiosiose galėjo važiuoti vos didesniu nei 160 km/val. greičiu.

„Jaučiam, kad kažkiek pralošėm dėl maksimalaus greičio nebuvimo, bet viskas gerai“, – po finišo kalbėjo B.Vanagas, preliminariais duomenimis, parodęs greičiausią trasos įveikimo laiką tarp lietuvių automobilių klasėje.

Šiandien pirma diena, kai organizatoriai dalyviams nepagailėjo kopų.

„Toyota Gazoo Racing Baltics“ lenktynininkas sakė, kad su jomis tvarkytis nebuvo sunku, bet jų pasitaikė įvairių: „Buvo vietomis labai greitos, o vietomis labai techniškos, palaužytos kopos. Tose vietose vis krisdavom nuo jų įvairiais būdais. Galima sakyti, kad kopos šiandien dar buvo pakankamai nedidelės, bet techniškos. Ypač paskutiniame greičio ruožo trečdalyje.“

Po finišo ekipažas, pagal pakeistą pervažiavimo maršrutą, patraukė link bivako, iki kurio beveik trys šimtai kilometrų. Rytoj dalyvių laukia 255 įskaitiniai kilometrai ir 381 km pervažiavimų.

Pasak organizatorių, trasoje vėl dominuos smėlis, o antroji greičio ruožo dalis turėtų būti mažiau techniška ir labiau greita. Taip pat laukia iššūkis ir šturmanams, mat trasoje turėtų būti daug sankryžų ir kitų apsunkinančių navigaciją elementų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje