Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„BRO Racing“ ekipa pradėjo savo odisėją Fenikso ralyje

Antradienį Tunise prasidėjo 2024-ųjų metų Fenikso ralis, kasmet sutraukiantis tuos, kurie nori išmėginti savo jėgas lenktyniaujant Sacharos dykumos prieigų smėlynuose. Lietuvių pamėgtose varžybose mūsų šalies trispalvė plevėsuoja ir šiemet – čia startuoti panoro net penki lietuviškos „BRO Racing“ komandos ekipažai, rašoma pranešime.
„BRO Racing“
„BRO Racing“ / Komandos nuotr.

Šiais metais itin gausia sudėtimi pasižyminti „BRO Racing“ komanda į Tunise vykstančias varžybas išsiuntė penkis ekipažus su jų aptarnaujančiu personalu. Čia startavo Tomas Mickus su Dariumi Leskausku, Algirdas Talutis su Gyčiu Vercinsku, Egidijus Malinovskis su Povilu Ignatavičiumi, Artūras Vaidotas su Karoliu Marcinkumi bei Džeraldo ir Ronaldo Ramoškų duetas.

Antradienį Fenikso ralio dalyvių laukė įžanginė diena, kurioje buvo numatytas prologo greičio ruožas. Jame dalyvių rezultatai buvo fiksuojami, tačiau šiandien jie buvo aktualūs tik rytojaus pirmojo greičio ruožo starto tvarkai sudaryti – į bendrą Fenikso ralio rezultatų suvestinę šis rezultatas įtrauktas nebus.

Kaip teigė vieno iš ekipažų pilotas ir „BRO Racing“ komandos vedlys Tomas Mickus, tiek jo ekipažo, tiek visos komandos tikslas prologe buvo prisiminti važiavimą per smėlynus ir atlikti šiokią tokią adaptaciją prieš laukiančias varžybų dienas. Tiesa, šį procesą Tomo Mickaus ir Dariaus Leskausko tandemui kiek komplikavo naujovė – stringanti elektroninė kelio knyga.

„Aš šia diena patenkintas, bet ja nepatenkintas šturmanas. Kelio knyga veikė sudėtingai. Spalio mėnesį Maroke turėjome labai panašią kelio knygą, bet jos valdymas buvo su laidu. Šįkart naudojama „Bluetooth“ technologija, tai buvo du ar trys kartai, kai turėjau sustoti arba važiuoti lėtai, nes knyga strigo. Pats greičio ruožas buvo aiškus. Pernai mes juo važiavome, tik į priešingą pusę. Tris kartus buvome paklydę, bet dėl to visiškai nesigraužiame. Mūsų planas buvo dešimtukas. Kol kas esame aštunti ar devinti“, – sakė vieno iš „BRO Racing“ ekipažų pilotas Tomas Mickus.

„BRO Racing“ komandos gretose greičiausiai 40-ies kilometrų prologo atkarpą įveikė Egidijus Malinovskis su Povilu Ignatavičiumi. Jiems šis startas kartu Fenikso ralyje buvo debiutinis, tačiau pirmas blynas – neprisvilo.

„Tokio tipo varžybose dalyvauju apskritai pirmą kartą. Bendroje įskaitoje per visas kategorijas iš 88 dalyvių šiandien atvažiavome penkti, tarp bagių – ketvirti. Taip rodo preliminarūs prologo rezultatai. Galbūt suskaičiavus baudas dar kažkas pasikeis.

Pradžioje labai jaudinomės, bet vėliau įsivažiavome

Pradžioje labai jaudinomės, bet vėliau įsivažiavome. Vienoje vietoje pravažiavome posūkį. Atradus tinkamą kelią mus aplenkė komandos draugas Algirdas Talutis. Po to bandėme jį pasivyti. Pavyko jį aplenkti. Vėliau aplenkėme ir dar vieną bagį, vėliau – motociklą. Šiaip prologas visai patiko. Reikia tik atsargiau važiuoti ir viskas bus gerai. Bagis atlaikė, jokių gedimų. Esu dėkingas visam servisui, „BRO Racing“ mechanikai – labai puikūs“, – kalbėjo Egidjus Malinovskis.

Neblogai sekėsi ir Algirdo Talučio ir Gyčio Vercinsko duetui. Beje, judviejų ekipažas penktą rezultatą klasėje parodė net ir susidūrę su smulkiomis techninėmis problemomis – likus penkiolikai kilometrų iki finišo bagis prarado galią.

„Po daug laiko nevažiavus varžybose atrodė, kad prologe tikrai nelėksime. Bet vos pradėjus važiuoti apėmė azartas, pasidarė labai smagu, tad paspaudėme. Sekėsi tikrai gerai. Ne vieną varžovą aplenkėme.

Vietoje to, kad važiuočiau 130 km/val., galėjau važiuoti tik 50 km/val.

Šiek tiek kaito diržas, buvo rizika jį nutraukti. O vėliau nusimovė turbinos žarna ir dingo trauka. Vietoje to, kad važiuočiau 130 km/val., galėjau važiuoti tik 50 km/val. Taip važiavome beveik pusę prologo distancijos. Bet džiugu, kad šis rezultatas nesiskaičiuos į bendrą, tai nieko labai ir nepraradome. Gerai, kad tos problemos išlindo šiandien, o ne rytoj, kai jau svarbus rezultatas. Šiaip labai smagu, naujas mano šturmanas Gytis irgi dirba puikiai. Laukia įdomios lenktynės“, – sakė Algirdas Talutis.

Optimistinėmis nuotaikomis po prologo spinduliavo ir dar vienas komandos vairuotojas Artūras Vaidotas. Jo teigimu, šiandien jo ekipažui buvo svarbu išvengti „reikalų“, todėl duetas saugojo techniką ir laikėsi konservatyvios strategijos.

„Šiandien niekur nelėkėme. Vidutinis greitis trasoje buvo apie 80 km/val. Mums tai pirmos tokio lygio varžybos, kuriose dalyvaujame. Technika atlaikė puikiai. Buvo vienas kiek įdomesnis momentas, kai vos nepametėme atsarginio rato – tiesiog ėmė ir nulūžo jo laikiklis, bet šiaip viskas gerai. Nebuvome niekur paklydę, apsilenkėme porą varžovų. Kaip pradžiai viskas puikiai“, – pirmaisiais įspūdžiais iš Tuniso dalijosi Artūras Vaidotas.

Komandos nuotr./„BRO Racing“
Komandos nuotr./„BRO Racing“

Kaip po prologo teigė „BRO Racing“ komandos vadovas Tomas Mickus, prieš pirmąją varžybų dieną ekipos mechanikai miegos ramiai – jokių rimtų gedimų per naktį spręsti nereikės. Trečiadienį Fenikso ralio dalyvių lauks pirmasis greičio ruožas. Jame dalyviai startuos tokia tvarka, kokia išvakarėse finišavo prologo etape.

Beje, Fenikso ralio organizatoriai dalyviams daug laiko apšilimui nusprendė neduoti ir jau pirmame greičio ruože pasiūlė pačią ilgiausią distanciją. Dalyvių pirmame etape lauks net 377 „koviniai“ kilometrai. Iš viso šiose varžybose Tuniso smėlynais dalyviams teks įveikti daugiau kaip 1550 kilometrų, o bendras varžybų atstumas su pervažiavimais sieks beveik 2300 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius