Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Davidas Coulthardas: lenktynės Barselonoje nebuvo tragedija

Buvusio F-1 piloto Davido Coulthardo teigimu, praėjusį sekmadienį Ispanijoje vykusios „Formulės-1“ lenktynės nebuvo tokios blogos, kaip daugelis nupasakoja.
Davidas Coulthardas
Davidas Coulthardas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Savaitgalių vykusių varžybų metu sportininkai ir vėl susidūrė su tuo pačiu priešu – greitai dylančiomis padangomis. Dėl šios priežasties dauguma pilotų lenktynių metu buvo priversti apsilankyti techninio aptarnavimo zonoje keturis kartus. Dėl sustojimų gausos ir greitai nusidėvinčių padangų kritikos lavina ir vėl užgriuvo „Pirelli“. Tačiau D. Coulthardas į viską žiūri kiek kitaip ir mano, jog sekmadienį Barselonoje (Ispanija) vykusios F-1 lenktynės nebuvo tragedija.

„Nemanau, kad „Formulei-1“ tai buvo tragedija. Tačiau tenka pripažinti, jog tai nebe ta F-1 prie kurios aš buvau pripratęs. Mano lenktyniavimo laikais jei tu iškovodavai „pole“, buvai garantuotas, kad finišuosi pirmame trejete, nebent padarydavai didelę klaidą“, – BBC interneto svetainėje rašė buvęs F-1 pilotas.

„Šiuolaikinės F-1 lenktynės, be abejonės, yra įdomesnės. Dabar yra daug geriau nei anksčiau, kuomet pažvelgęs į startinę rikiuotę žinojai lenktynių rezultatą. Galbūt kiti to nebeprisimena, tačiau taip buvo dar visai neseniai.“

Nors D. Coulthardas ir yra patenkintas šių dienų F-1 lenktynių įdomumu, škotas norėtų, kad pilotams būtų sudaryta galimybė daugiau išspausti iš savo bolidų.

„Visos padangos su kiekvienu ratu tampa vis lėtesnės. Jos geriausios tada, kai yra naujos, o vėliau su kiekvienu ratu tampa vis prastesnės. Su kitokiomis padangomis neteko susidurti. Tačiau dabar akivaizdu tapo tai, jog pilotai nebe gali važiuoti ant ribos.“

„Pasaulyje yra daug sporto šakų, kurios nereikalauja didelių fizinių pastangų. Tačiau F-1 man visada buvo tas čempionatas, kuriame buvo stengiamasi atrasi žmogaus ir technikos ribą. Peržengus ją, žūdavo žmogus arba buvo padaroma žala technikai. Žinoma, F-1 ir toliau išlieka pavojinga, tas gladiatorių aspektas yra sumažėjęs.“

„Panašu, jog dabartinė F-1 tekia malonumą ne visiems pilotams. Vis didėja nepasitenkinimas ir sirgalių tarpe. Daugelis į tai žiūri kaip į verslą, bet ne kaip į lenktynes. Jie nori matyti pilotus, kurie iš savo bolidų išspaudžia maksimumą.“

„Norėčiau matyti lenktynininkus lekiančius akseleratoriaus pedalus nuspaudusius iki dugno. Tačiau tuo pačiu aš nori matyti įdomiais lenktynes, o ne procesiją trasoje.“

D. Coulthardo teigimu, dėl greičio stokos ne visada yra kaltos padangos.

„Po lenktynių Ispanijoje Vettelis skundėsi, jog negalėjo iš savo bolido išspausti maksimumo. Tačiau jis turėjo tokias pačias padangas, kaip Alonso ir Kimi. O jie buvo greitesni. Taigi sakyti, jog dėl greičio stokos yra kaltos padangos, nėra visiškai teisinga.“

„Taisyklės yra griežtos. Skirtingos komandos susiduria su skirtingomis problemomis. Štai „Red Bull“ bėda Ispanijoje buvo priekinė kairė padanga. „Mercedes“ – galinė kairė. Taigi, įvertinus visą situaciją galima sakyti, jog Barselonoje „Ferrari“ ir „Lotus“ tiesiog padirbėjo geriau nei „Red Bull“ ir „Lotus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius