Daugiau Dakaro naujienų – specialioje 15min rubrikoje.
„Šitas Dakaras buvo mokslų Dakaras. Aš galvojau, kad persėsti į sunkvežimį yra paprasčiau. Bet beveik kiekvieną dieną karčių pamokų tekdavo pasirinkti. Gerai bent tai, kad kaskart pamoką išmokai ir aiškesnis tam tikras konceptas. Bet kasdien kažką išmoksti.
Tik tiek, kad, teisybės dėlei, – pavargau. Buvau sunku, žiauriai... Iš mano finišuotų Dakarų šitas tikrai sunkiausias“, – su plačia šypsena, bet nuovargiu akyse po paskutinio greičio ruožo kalbėjo Vaidotas Žala.
Bendroje įskaitoje jie šiemet penkti. Tačiau jeigu ne techniniai gedimai, niekas neabejoja, kad Vaidotas ir jo ekipažo nariai Paulo Fiuza bei Maxas Van Grolis kovotų dėl aukščiausių vietų – greičio jie turi ne mažiau nei greitieji ir kur kas labiau šioje klasėje patyrę konkurentai.
„Avilys savo energiją sugeria. Ypač kai turime tokių nesėkmingų dienų, techninių gedimų, kas dar labiau paintensyvina stresą, nuovargį. Bet, kiek atmintis neša, iš automobilio išlipęs niekad nebūdavai toks jau pffff... Nes paskutinėmis dienomis jau realiai laukiau finišo.
Bet smagu buvo. Mes ekipaže sutarėme, kad smagu yra. Net ir kopose – kiekviena įveikta kopa yra nedidelė pergalė. Su automobiliu taip nesijaučia, o čia kiekvieną kartą reikia dešimt tonų permesti per kopos viršūnę, tai toks – aaa, pavyko! ir vėl pavyko!“, – emocingai po finišo kalbėjo Vaidotas.
Jis pripažino, kad techninių gedimų dalis yra ir jo kaltė, nes pritrūko kai kur patirties. Bet kitos bėdos, suvalgiusios keturias valandas, turi būti technologiškai sprendžiamos.
Paklaustas, ar neišsižadės šios transporto priemonės ir turėtos komandos, Vaidotas to patvirtinti neskubėjo: „Dar labai anksti spręsti. Aš esu tas, kuris bando suorganizuoti veiksmą, bet yra daug dedamųjų, ir komanda, ir partneriai, su visais reikia tartis. Nėra tai mano vieno reikalas.“