Pastarajį kartą „Formulė-1“ prie naujų variklių perėjo 2006-aisiais, kai naujais variklių standartais buvo pasirinkti aštuonių cilindrų, V formos, 2,4 litro darbinio tūrio motorai su tiesioginiu įpurškimu. Jėgainė, svėrusi apie 95 kg, sugebėdavo išvystyti 740 arklio galių ties galimais maksimaliais 18 000 sūkių per minutę.
Nuo 2014 metų į bolidus bus montuojami nauji šešių cilindrų V formos 1,6 litro tiesioginio įpurškimo turbokompresoriniai varikliai, kurio maksimalūs sūkiai bus ties 15 000 žyma. Jėgainė leis generuoti apie 600 arklio galių.
Taškų skaičiavimo sistema čempionate išliks ta pati, išskyrus paskutines sezono lenktynes Abu Dabyje, „Yas Marina“ trasoje, kuomet pilotų iškovoti taškai lenktynėse bus dvigubinami.
Kitos svarbesnės naujovės:
Pavarų dėžė – privalės turėti 8 pavaras plius vieną atbulinės eigos pavarą.
Energijos Rekuperacijos sistema (ERS) – su naujais varikliais ateina ir nauja sistema. Bolido stabdymo metu sukaupiama energija patalpinta i 10 kartų talpesnę bateriją nei iki šiol naudota sistema (KERS). Ji leis vairuotojui lenktynių metu naudotis apie 160 papildomų arklio galių maždaug 33 sekundes kiekviename trasos rate.
Degalai – siekiant taupyti, maksimalus degalų svoris lenktynėms tampa 100 kg. Prieš tai degalams nebuvo taikomas svorio limitas, tačiau komandos naudodavo apie 160 kg svorio bakus.
Minimalus bolido svoris – šiemet jis padidėja nuo prieš tai buvusių 642 kg iki 690 kg.
Priekinis sparnas – jis bus siauresnis nei iki tol buvęs, vietoje 180 cm jį matysime 165 cm pločio.
Geriausias „Pole“ pozicijos lenktyninkas – sezono pabaigoje iškovotus trofėjus gaus ne tik daugiausiai taškų surinkęs pilotas bei komanda, tačiau ir daugiausiai kartų iš pirmos vietos startavęs lenktynininkas.