-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kuriam lietuviui „Monte Carlo Historique“ ralyje kol sekasi geriausiai?

Savaitgalis pasibaigė, tačiau Monte Karlo istorinių automobilių ralis dar nė neįpusėjo. Karolis Raišys, vairuojantis „Jaguar MKII“, tapo seniausių automobilių grupės lyderiu ir laikosi tarp bendros įskaitos dešimties geriausiųjų.
Rallye Monte Carlo Historique (Monte Karlo istorinis ralis)
Rallye Monte Carlo Historique (Monte Karlo istorinis ralis) / Egidijaus Babelio nuotr.

Andrius Vaitiekūnas su „Volkswagen Karmann Ghia“ įsibrovė į šimtuką, Tadas Vitkevičius su „Saab 96 V4“ laikosi viso dalyvių sąrašo viduriuke.
„Kelio sąlygos yra labai geros. Saulė šviečia, asfaltas sausas, užduotas greitis labai mažas. Truputį per geros sąlygos“, – su už šypsenos slepiamu lengvu nusivylimu vėlų sekmadienio vakarą komentavo K. Raišys.

1961-ųjų metų gamybos „Jaguar MKII“ pilotui norisi nenuspėjamų kelio sąlygų, tokių, kokiomis garsėja Monte Karlo ralis: saulė, sniegas, ledas ir pūga viename greičio ruože. Tačiau dabar pietų Prancūzijos kalnuose vyrauja pavasariški orai, visi keliai sausi ir geri. Daugiausiai darbo tenka K. Raišio šturmanui Ovidijui Meilūnui, kuris, panašu, su visomis užduotimis susitvarko puikiai.

Sekmadienį K. Raišys ir O. Meilūnas perėmė seniausių automobilių kategorijos lyderių pozicijas ir antrąją vietą lenkia gana reikšmingu taškų skaičiumi. Tuo tarpu bendroje įskaitoje iš 237-ių ralį pradėjusių dalyvių lietuviai yra 9-i ir migruoja aplink dešimtuką: visi lyderiai labai arti vienas kito, tad rezultatas bendrojoje įskaitoje keičiasi po kiekvieno greičio ruožo. Lietuviai tai kyla iki 8-os, tai krenta iki 11-os, po to vėl kyla į 9-ą poziciją.

Tikrai stipriai pozicijomis aukštyn kyla kitas lietuvių Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio ekipažas, važiuojantis „Volkswagen Karmann Ghia“ automobiliu. Per dieną iš 117-os vietos jie pakilo į 95-ąją. Savo klasėje jie 28-i.

„Pirmi ruožai pakišo koją, norėjome labai gerai pasirodyti, susidėliojome per daug orientyrų, kurie mus išblaškė, praradom daug laiko. Pasidarėm išvadas, susimažinome orientyrų skaičių ir rezultatai pradėjo gerėti“, – komentavo A. Vaitekūnas.

Pirmą kartą čia dalyvaujantis lenktynininkas pripažįsta, kad greičio ruožai – išties įspūdingi, tačiau trūksta sniego. Taip pat jis suprato, kad norint kitais metais čia važiuoti dėl geresnio rezultato, reikės variklio patobulinimų, nes 50 AG motoro nepakanka norint greitai užkopti į stačius šlaitus.

„Saab 96 V4“ automobiliu važiuojantys Tadas Vitkevičius ir Feliks Krivicij po antrosios dienos taip pat kyla į viršų – į 108-ąją pozicija. Savo klasėje jie yra 44-oje vietoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius