Tokio iššūkio dar nebuvo: lenktynių simuliatoriais laimėtojas galės išbandyti tikrą „Formulę 4“

„Sim studija“ su lenktynininku Karoliu Jovaiša priešakyje rengia „mėnesio iššūkio“ varžybas. Jų nugalėtojas laimės realius testus su tikra „Formule 4“. Finalas – balandžio 14 d., pirmadienį. Transliacijos nuoroda – šiame straipsnyje žemiau.
„Sim Studijos“ lenktynės, „Juta F4“ iššūkis
„Sim Studijos“ lenktynės, „Juta F4“ iššūkis / Sim studijos ir JUTA iliustr.

Prizo steigėjas yra „Juta Racing“: net 2 žmonės turės galimybę laimėti testus tikra „Formule 4“.

Tokio iššūkio su tokiu prizu Lietuvos istorijoje dar nėra buvę. Tik „Dream2drive“ čempionato nugalėtojas turėjo galimybę persėsti į tikrą automobilį. Tačiau čia – trumpas iššūkis su dideliu prizu.

Kaip vyksta varžybos: 2 būdai laimėti F4 testus

Taisyklėse sakoma: nuo vasario 12 iki kovo 31 d. visose Sim studijose (Kaunas, Klaipėda ir Šiauliai), Simuliatorių akademija (Vilnius) vyko „time attack“ važiavimai laikui. Tie, kurie įvažiavo greičiau nei 1:03,950, pateko į laimės ratą ir po finalinių lenktynių bus atsitiktiniu būdu ištrauktas pirmųjų testų su F4 nugalėtojas.

Įveikę ratą greičiau nei per 1:03.950 (imtinai) dalyviai patenka į „Laimės rato“ sąrašą.

Antras prizas atiteks tam, kuris jau balandžio 14 dieną vykstančiame finale surinks daugiausiai taškų. Vyks Race 1 ir Race 2. Susumavus taškus, laimės tas, kuris jų surinks daugiausiai.

Iš viso finale varžysis 12 Lietuvoje greičiausių simracerių 4 miestuose.

Antros vietos laimėtojas bus apdovanotas 5 valandų abonementu „Sim studijoje“. Trečią vietą laimėjęs – 2 valandų abonementą.

Tiesioginė „Juta Racing F4 Challenge“ transliacija

Transliacija – balandžio 14 dieną 19.25 val. Kvalifikacijos pradžia – 19.30 val.

VIDEO: Juta Racing F4 Challenge Finalas

Finalo lenktynių formatas:

17.00 – Neoficiali treniruotė: 120 min.
19.00 – Treniruotė: 20 min.
19.20 – Kvalifikacija: 15 min.
19.35 – Race 1: 15 min.
19.50 – Race 2: 20 min.

Daugiau informacijos – čia.

Kriterijai, kuriuos turi atitikti lenktynininkai

Amžius: nuo 14 metų. Ūgis: nuo 149 cm iki 198 cm. Svoris: iki 90 kg. Tik šiuos kriterijus atitinkantiems žmonėms buvo galima dalyvauti.

Apie automobilį: Svoris: 570 kg. Variklis 2.0L inline-4. Galia: 160 AG

Trasa: MotorLand Aragón Grand Prix. Ilgis: 5.345 km. Posūkių: 18. Rato įveikimo laikas apie 1:59,500.

„Vasario gale kartu su „Juta racing“ buvau realioje trasoje, ten dalyvavome lenktynėse. Drąsiai galiu pasakyti, kad simuliatoriuje trasa yra labai panaši. Tad ir vairuotojams nebuvo sunku važiuoti atvykus į realią naują trasą nes jau buvo treniravęsi pas mus simuliatoriuose“, – sakė K.Jovaiša.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Bintense“ apžvalga: patikima ir reguliuojama kriptovaliutų keitykla tiesioginiams sandoriams
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos