Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos už 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Oficialu: FIA apribojo F-1 variklių reguliavimą

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) „Formulės-1“ komandoms išsiuntė nuo šio savaitgalio Vengrijos GP etapo įsigaliosiančią techninę direktyvą, kuria apribojo ginčytiną variklių reguliavimo praktiką, skelbia BBC.
F-1 vairas
F-1 vairas / „Scanpix“ nuotr.

Organizacija tokių veiksmų ėmėsi po to, kai praėjusio savaitgalio Vokietijos GP metu nustatė, jog „Red Bull“ komanda savo „Renault“ variklius yra sureguliavusi taip, kad šie viduriniame sūkių intervale sukuria pastebimai mažesnį sukimo momentą nei teoriškai galėtų. Tokiu būdu gali būti pagamintas papildomas išmetamųjų dujų kiekis aerodinaminiais elementams apipūsti bei sukuriamas uždraustos traukos kontrolės sistemos efektas.

Įsigaliojus FIA direktyvai, kiekviena „Formulės-1“ komanda turės pasirinkti vieną iš pirmosiose keturiose sezono lenktynėse naudotų variklio reguliavimo schemų kaip pagrindą naudojimui tolesniuose etapuose, kurių metu motorų veikimo nustatymai – konkrečiai, sukimo momentas prie atitinkamo sūkių skaičiaus – galės skirtis ne daugiau kaip 2 proc. nuo pradinių, o uždegimo kampas – ne daugiau 2,5 proc.

Toks reglamentavimas reiškia, kad ši FIA techninė direktyva gali paveikti ne tik „Red Bull“ komandos, bet ir kitų ekipų pajėgumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Būsto draudimas Lietuvoje: pokytis iš „nerūpi“ į „būtina“
Reklama
Kartu su VDU studentais, studijas pradeda ir gausus būrys Lietuvos moksleivių
Reklama
„Inbank“ tapo „pigu.lt“ finansavimo partneriu
Reklama
Žiemą per dieną išsimaudęs penkiuose ežeruose keliautojas K.Mieliauskas ragina kas rytą lįsti po šaltu dušu
Užsisakykite 15min naujienlaiškius