Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Oficialu: FIA apribojo F-1 variklių reguliavimą

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) „Formulės-1“ komandoms išsiuntė nuo šio savaitgalio Vengrijos GP etapo įsigaliosiančią techninę direktyvą, kuria apribojo ginčytiną variklių reguliavimo praktiką, skelbia BBC.
F-1 vairas
F-1 vairas / „Scanpix“ nuotr.

Organizacija tokių veiksmų ėmėsi po to, kai praėjusio savaitgalio Vokietijos GP metu nustatė, jog „Red Bull“ komanda savo „Renault“ variklius yra sureguliavusi taip, kad šie viduriniame sūkių intervale sukuria pastebimai mažesnį sukimo momentą nei teoriškai galėtų. Tokiu būdu gali būti pagamintas papildomas išmetamųjų dujų kiekis aerodinaminiais elementams apipūsti bei sukuriamas uždraustos traukos kontrolės sistemos efektas.

Įsigaliojus FIA direktyvai, kiekviena „Formulės-1“ komanda turės pasirinkti vieną iš pirmosiose keturiose sezono lenktynėse naudotų variklio reguliavimo schemų kaip pagrindą naudojimui tolesniuose etapuose, kurių metu motorų veikimo nustatymai – konkrečiai, sukimo momentas prie atitinkamo sūkių skaičiaus – galės skirtis ne daugiau kaip 2 proc. nuo pradinių, o uždegimo kampas – ne daugiau 2,5 proc.

Toks reglamentavimas reiškia, kad ši FIA techninė direktyva gali paveikti ne tik „Red Bull“ komandos, bet ir kitų ekipų pajėgumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje