Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Pažvelkime į „Mercedes AMG GT3“ širdį: kas trukdo 1006 km lenktynėse važiuoti greičiau

Palangos „Aurum 1006 km lenktynių“ puošmena – vis labiau kvapą gniaužiantis automobilių parkas. Šiais metais pirmajame dešimtuke buvo nemažai automobilių, kurių modifikaciją ir klasė nusako raidės GT3. Tačiau grynakraujai GT3 (tai – tas pats, kas NBA krepšinyje, aukščiausias lygmuo) buvo tik trys.
1006 km lenktynių pusiaukelė
1006 km lenktynių pusiaukelė / Vytauto Pilkausko ir Andriaus Lauciaus nuotr.

Speciali lenktynių rubrika: straipsniai, nuotraukos, videoįrašai

Tai – dvi „Juta Racing“ keturių žiedų valdovės, laimėjusios dvi prizines vietas ir labai įspūdingas komandos „Nebankrutuok.lt-Balpol by Club Exit“ mėlynasis „Mercedes AMG GT3“. Ir pernai, ir šiemet Palangoje šis galiūnas traukė sirgalių dėmesį.

550-560 AG pajėgumą išvystantis monstras buvo labai rimtas konkurentas. Turbūt pamenate 2011 m. kovas su „Jutos“ Porsche iki pat finišo ir daugybę aistrų, tik padidinusių susidomėjimą gintariniu Palangos pragaru (taip mes pavadinome lietuviškąjį Le Maną – Palangos 1006 km lenktynes).

Taip pat turbūt pamenate aistras, kilusias dėl BOP (balance of performance) – galios sulyginimo taisyklių. Jose – daug punktų, tačiau pagrindinis – degalų pylimo normos ir restriktoriaus (oro srauto ribotuvo) skersmuo. Kur dedamas tas restriktorius ir kodėl jis toks svarbus, kalbant apie automobilio galią. Nejaugi net ir AMG GT3 šis elementas gerokai pridusina?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius