Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 10 21 /2022 10 22

„Enefit 24 val. elektromobilių lenktynėse“ triumfavo Antano Juknevičiaus ekipa „Solitek Nova“

Šeštadienio pavakarę Kuršėnų autodrome duotas startas pirmosioms „Enefit 24 val. elektromobilių lenktynėms“. Po 24 valandas trukusių lenktynių 11-os komandų rikiuotėje pergalę šventė „Solitek Nova“ ekipa.

Šiame tekste periodiškai atnaujinsime lenktynių rezultatus penktadienio vakarą ir šeštadienį

Finišas

Lenktynės baigtos! Greičiausia komanda per 24 valandas įveikė 618 ratų. Nugalėtojais tapo „Solitek Nova“ komanda. Nuo jų trimis ratais atsiliko „Antėja racing Team“. Tame pačiame rate finišavo „Cupra team by Autojuta“.

22/24 val.

Likus kiek mažiau nei dviem valandoms iki finišo intriga vis dar išlieka. Lyderiaujanti „Solitek Nova“ ekipa vos ratu lenkia „Cupra team by Autojuta“. Trečioje pozicijoje laikosi „Antėja racing team“. Kai kurios komandos dar stos įkrauti automobilius, bet daugelis ekipų baterijose jau turi pakankamą energijos likutį finišui pasiekti.

19/24 val.

Iki lenktynių finišo lieka 5 valandos. Greičiausia komanda jau yra įveikusi 479 ratus.

VIDEO: „Enefit 24 val. elektromobilių lenktynės“, šeštadienio rytas

Lyderiai – „Solitek Nova“ su „Tesla“. Trimis ratais atsilieka „Cupra team by Autojuta“. Keturiais ratais atsilieka „Antėja racing Team“.

17/24 val.

Įveikta 430 ratų. Lyderiauja ekipa „Cupra team by Autojuta“. Nuo jų vienu ratu atsilieka „Solitek Nova“. Treti – „Antėja racing team“.

13/24 val.

Važiavę visą naktį per trylika valandų dalyviai nuvažiavo daugiau nei 340 ratų. Šiuo metu lyderiauja „Solitek Nova“ komanda. Antroje vietoje su dviejų ratų deficitu – „Cupra team by Autojuta“. Treti – „Antėja Racing Team“.

5/24 val.

Prabėgus penkioms lenktynių valandoms intriga išlieka. Į rikiuotės viršų pakilo ekipa „Parnasas veža“. Jie lenktyniauja „Volkswagen ID.4 Pro“ elektromobiliu. Jie kiek mažiau nei dviem ratais lenkia antroje vietoje žengiančią „Solitek Nova“ komandą su „Tesla Model 3“. „Spark powered by Eldrive“ komanda, dalyvaujanti „Volkswagen ID.3 Pro“ automobiliu dabar trečia. Iki tol pirmavusios komandos stabtelėjo įkrauti baterijas.

VIDEO: Pasiruošimas „Enefit 24 val. elektromobilių lenktynėms“

4/24val.

Praėjus keturioms valandoms situacija šiuo metu tokia: lyderiais ir toliau išlieka „Antėja Racing Team“. Jie dviem ratais lenkia „Solitek Nova“ ekipą. Į trečią vietą pakilo „Audi Team by Autojuta“ su „Audi e-tron GT“ modeliu. Jie lyderiams nusileidžia šešis ratus.

3/24 val.

Dalyviai trasoje varžosi jau ilgiau nei tris valandas. Kai kurios komandos jau stojo papildyti savo baterijas, kitos vis dar važiuoja ta pačia energija, kuria pradėjo lenktynes. Šiuo metu lyderiauja „Antėja Racing Team“ ekipa, važiuojanti „Opel Ampera“ automobiliu.

„Solitek Nova“ ekipa, kurios sudėtyje yra ir lenktynininkas Antanas Juknevičius, kol kas antroje vietoje su vieno rato atsilikimu. Trečioje pozicijoje žengia vieną trumpą įkrovimą jau atlikusi „Cupra Team by Autojuta“ komanda. Juos nuo lyderių skiria du Kuršėnų autodromo ratai.

Lyderiaujantį ir paskutinėje vietoje klasifikuojamą dalyvį šiuo metu skiria 18 ratų. Trasa jau skendi tamsoje. Naudojamas dirbtinis apšvietimas.

2/24 val.

Prabėgo dvi lenktynių valandos. Per jas įveikta 62 ratai. Ilgą laiką savo lyderystę išlaikė „Cupra team by Autojuta“ ekipa, tačiau jos vairuotojas Ignas Gelžinis gavo „Stop&Go“ baudą ir tuo pasinaudojęs į priekį išsiveržė Justas Grendelis iš „Audi team by Autojuta“ komandos. Treti artėjant prie pabaigos antrai lenktynių valandai rikiavosi „Parnasas Veža“ ekipa.

Artėjant į pabaigą antrai lenktynių valandai įvyko pirmasis sustojimas pasipildyti energijos. Tiesa, komandų strategija – pildyti ne itin ištuštėjusias baterijas. Pirmieji įkrovimui sustojo „Cupra team by Autojuta“.

VIDEO: Ignas Gelžinis apie gautą baudą ir pirmąjį sustojimą įkrovimui

1/24 val.

Per pirmąją lenktynių valandą absoliučiai greičiausias dalyvis įveikė 31-ą ratą. Kol kas aukščiausiu tempu važiuoja „Cupra team by Autojuta“ ekipa su „Cupra Born“ elektromobiliu. Prie šio automobilio vairo pirmasis sėdo Ignas Gelžinis.

Antri kol kas „Audi Team by Autojuta“ su „Audi e-tron GT“. Treti – „VW team by Autojuta“, važiuojantys „Volkswagen ID.5 GTX“ modeliu. Visi trys absoliučios įskaitos lyderiai – vienos komandos atstovai.

Kvalifikacija išaiškino starto pozicijas

Likus kiek daugiau nei valandai iki pagrindinių „Enefit 24 val. elektromobilių lenktynių“ pradžios buvo surengta kvalifikacija. Starto pozicijoms išaiškinti buvo panaudotos traukos lenktynių taisyklės. Jos metu dalyviai savo automobiliais turėjo įveikti „drago“ distanciją.

VIDEO: Antano Juknevičiaus komentaras prieš startą

Pagal kvalifikacijos rezultatus buvo sudėliota ekipų starto tvarka, o 17 val. bus duotas startas visoms vienuolika komandų.

Geriausią laiką „drage“ parodė „Audi team by Autojuta“ ekipa, startavusi „Audi e-tron GT“ automobiliu. Antri buvo „Solitek Nova“ komandos atstovai, šioms varžyboms pasirinkę „Tesla Model 3“ elektromobilį. „VW team by Autojuta“ su „Volkswagen ID.5 GTX“ pademonstravo trečią laiką. Visa vienuolikos komandų rezultatų lentelė pateikta žemiau.

Organizatorių nuotr./Kvalifikacijos rezultatai
Organizatorių nuotr./Kvalifikacijos rezultatai

Rikiuotėje – autosporto žvaigždynas

Startuoti čia susirinko tokie automobilių sporto pasaulio žmonės kaip Vytautas Švedas, Ignas ir Jonas Gelžiniai, Antanas Juknevičius, Julius Adomavičius, Titas Čapkauskas žurnalistai Vitoldas Milius, Dainius Leonavičius, Renaldas Gabartas, Valdas Vilūnas, Aidas Bubinas bei Audrius Sutkus.

VIDEO: Audrius Sutkus ir Dainius Leonavičius apie strategiją

Prieš startą visi pašnekovai sutartinai tvirtino, kad nors ir su savo ekipų nariais ir bandė apsvarstyti įvairias taktikas ir strategijas, ar jos veiks realybėje – nebus aišku kol komandos nepradės priiminėti sprendimų dėl automobilių įkrovimų.

VIDEO: Ignas Gelžinis apie nežinomybę dėl taktikos

Šiose varžybose visos vienuolika komandų suskirstytos į keturias klases pagal tai, kokio pažangumo elektromobilius vairuoja. Skirstant į klases atsižvelgta į tai, kiek kilometrų maksimalią nuvažiavimo ribą vienu įkrovimu deklaruoja gamintojas.

Analogų neturinčios varžybos

Pirmųjų Lietuvoje elektromobilių varžybų organizatoriai pristato dar vieną projektą – pirmą kartą Lietuvoje vyksiančias „Enefit“ 24 valandų elektromobilių lenktynes. Tai naujovė ir Baltijos šalyse.

„Šio renginio tikslas nėra maksimalus greitis. Varžybų dalyviai per 24 valandas turės įveikti kuo didesnį trasos ratų skaičių, kartu įvertinant įkrovimo trukmę, paties automobilio efektyvumą ir kitus veiksnius. Tai automobilių renginys, skirtas pademonstruoti, reklamuoti ir įtvirtinti elektromobilius kaip kasdieninę transporto priemonę, tinkančią ir automobilių sporto varžyboms.

Esu tikras, kad „Enefit“ 24 valandų elektromobilių lenktynės bus mažiausią anglies dvideginio pėdsaką paliksiantis autosporto renginys Lietuvos istorijoje“, – sakė Darius Grinbergas.

VIDEO: „Enefit 24 valandų elektromobilių lenktynių“ organizatoriaus Dariaus Grinbergo komentaras prieš startą

Tokio formato pionieriais tapę organizatoriai ir patys tvirtina, kad iki galo nežino, kaip viskas vyks. Galbūt netgi renginio metu teks koreguoti taisykles. Būtent tai, kad tokių renginių iki šiol nebuvo, nežinomybės įnešė ir patiems dalyviams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius