-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

WRC Švedija: po favoritų avarijų, toli į priekį pabėgo E.Lappi su T.Katsuta

Antrą Švedijos ralio dieną ralistus užklupo stipri pūga. Ant nevalytų kelių važiavę sportininkai slidinėjo ir dalis net skundėsi, kad tai buvo prasčiausios oro sąlygos kokiomis tik jie yra važiavę. Sutemus dramatiškai suprastėjo ir matomumas, dėl ko šis ralis tapo tarsi savotiškomis išgyvenimo varžybomis.
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka

Glausta dienos apžvalga:

Pirmuosius greičio ruožus vairuotojams trukdė tirštas rūkas. Nepaisant to dominavo K.Rovanpera. Viskas pasikeitė SS4 metu. Kai ilgiausiame dienos GR savo automobilius sudaužė O.Tanakas ir K.Rovanpera. Po favoritų pasitraukimo lyderio rolę netikėtai perėmė T.Katsuta. Dėl stiprios pūgos visos dienos metu keliai buvo padengti storu palaido sniego sluoksniu. Dėl to vėliausiai startuojantys lenktynininkai įgaudavo milžinišką pranašumą. Nuolat priešpaskutinis startuodamas E.Lappi ėmė sparčiai vytis japoną, kol SS7 ruože jį galutinai aplenkė ir tapo nauju ralio lyderiu.

SS8

Paskutiniame dienos GR laimėjo E.Lappi.

1,4 sek. nuo suomio atsilikęs T.Katsuta (P2) sakė: „Tikrai bandžiau laimėti, gal net rizikavau kiek per daug, padariau klaidų. Tačiau liko dar dvi dienos, todėl koncentruosimės į rytojų.“

Po antros ralio dienos bendra įskaita atrodo taip:

Bendra įskaita po SS8
Bendra įskaita po SS8

SS7 pasikeitė ralio lyderis

Pagrindinė kova šiame GR užvirė tarp T.Katsutos ir E.Lappi. Abu jau visiškoje tamsoje važiavę ralistai darė klaidas. Vėl vėliau startavęs E.Lappi turėtu pranašumu pasinaudojo ir 1,8 sek. išsiveržė į priekį bendroje ralio įskaitoje.

SS6

Per vėlai atvykęs prie starto vietos T.Neuville gavo 40 sek. baudą. Dėl to E.Evansas buvo priverstas startuoti pirmas. Kelią valyti turėjęs velsietis įtarė varžovo klastą. Finišavęs E.Evansas atviru tekstu pasakė, kad tokiais veiksmais T.Neuvile pamynė sąžiningo varžymosi sielą.

Tuo tarpu pats T.Neuville po finišo atmetė bet kokius kaltinimus sakydamas, kad tiesiog turėjo problemų su tepalo slėgiu variklyje.

Vėl už pagrindinius konkurentus vėliau startavęs E.Lappi laimėjo. Dar penkias sekundes atkirpęs suomis visiškai priartėjo prie P1 buvusio T.Katsutos. Po šio GR ralio lyderius skyrė vos 0,3 sek.!

SS5

Šiame GR sportininkai skundėsi kritiška sukibimo stoka. Sniego vietomis buvo tiek daug, kad net padangų dygliai nepadėjo. G.Munsteris net sakė, kad savo gyvenime dar nėra važiavęs prastesnėmis oro sąlygomis.

A.Fourmaux savo važiavimą net prilygino išgyvenimo lenktynėms. Vėliau šiame GR startavę sportininkai prieš pirmesnius įgavo tokį milžinišką pranašumą, kad net „Rally2“ techniką vairavę sportininkai aplenkė WRC klasės atstovus.

T.Katsuta aplenkė kelią valiusį T.Neuville net 35 sekundėmis. Natūraliai paskutinis startavęs E.Lappi laimėjo WRC klasėje. Po šio GR jis savo atsilikimą bendroje įskaitoje nuo japono sumažino iki vos 5,3 sek.

SS4 O.Tanako ir K.Rovanperos avarijos

Ilgiausiame dienos greičio ruože pamatėme krūvą staigmenų.

Akimirkai slystelėjęs O.Tanakas sudaužė savo automobilį ir dėl pažeisto radiatoriaus buvo priverstas trauktis. Prieš avariją šiame ruože estas rodė fantastišką tempą ir gerokai lenkė tiek T.Neuville, tiek E.Evansą.

Žemiau O.Tanako avarijos vaizdo įrašas:

Netrukus po to sustojęs pastebėtas ir K.Rovanpera. Suomis sudaužė savo galinę automobilio dalį. Netrukus po to „Toyota“ išplatino pranešimą, kad jis traukiasi iš ralio.

Pasinaudojęs lyderių klaidomis naujuoju ralio lyderio tapo T.Katsuta.

„Kelis kartus atsitrenkiau į šalia kelio sustumtą sniegą. Išvydęs stovinčius Tanako ir Rovanperos automobilius visai sunerimau. Momentais atrodė, kad visiškai nebuvo sukibimo“, - sakė nuo naujojo ralio lyderio po šio GR 11,4 sek. bendroje įskaitoje nutolęs E.Lappi.

Japonui vos 0,7 sek. šiame GR pralošęs E.Evansas bendroje įskaitoje atsilieka 13,3 sek.

SS3 vairuotojai pradėjo daryti klaidas

„Tai buvo košmaras! Mano valytuvai pilni sniego. Net nėjo matyti tiesiosios pabaigos. Sukibimas buvo nulinis. Didžiąją dalį laiko važiavau praktiškai aklai“, - sakė net 13,1 sek. ruože lyderiui pralaimėjęs T.Neuville.

Pirmasis iš ralistų didesnę klaidą padarė E.Evansas, slystelėjęs velsietis apsisuko 360 laipsnių kampu, dėl to pralošdamas lyderiui 11,4 sek.

Šiame GR keturi greičiausi vairuotojai tilpo į 2,1 sek. intervalą, o laimėjo E.Lappi. Maloniai nustebino į lyderių tarpą prasibrovęs T.Katsuta ir nepalankiausiomis sąlygomis iš viso lyderių ketverto, jiems artimą laiką užfiksavęs Ottas Tanakas.

SS2

Kaip ir buvo galima tikėtis, ant kelio dangos buvo daug susikaupusio palaido sniego. Dėl ko T.Neuville tiesiog savo automobilio pagalba valė kelią. O po jo startavę ir geresnes sąlygas turėję sportininkai vienas po kito gerino jo fiksuotą laiką.

Tik P6 finišavęs T.Neuville (atsiliko 11,2 sek.) skundėsi matomumu: „Matomumas buvo praktiškai nulinis. Viskas, ką praktiškai mačiau, tebuvo rūkas.“

Iš palankios septintos startinės vietos startavęs K.Rovanpera iškart fiksavo P1 laiką. Už Kalle išvažiavęs E.Lappi (P2 ir 3,2 sek. atsilikimas) užfiksavo analogišką laiką O.Tanakui. Vis dėl to prastesnėmis sąlygomis važiavęs estas parodė, kad šiame ralyje tikrai bus rimtas pretendentas į pergalę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius