Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

„Red Bull“ vėl visus pergudravo?

Australijos Didžiojo Prizo kvalifikacijoje Sebastianas Vettelis iškovojo pirmąją startinę poziciją nepanaudodamas KERS sistemos. Į klausimą, kodėl atsisakoma papildomo greičio, pats vokietis ir trečią laiką parodęs Markas Webberis nieko konkretaus neatsakė.
„Red Bull Racing“ bolidas RB7
„Red Bull Racing“ bolidas RB7 / Komandos nuotr.

Dūmų be ugnies nebūna ir boksuose pasklido įdomūs gandai. Ekspertas Jamesas Allenas iškėlė idėją, kad KERS „Red Bull“ RB7 bolide nėra rekuperatoriaus. Sistema gali tik atiduoti energiją ir bus naudojama tik vieną kartą – starto metu.

Jamesas Allenas: „Ji lengvesnė ir suteiks pranašumo septynis metrus starto tiesiojoje.“

Panašaus sprendimo negalima nepripažinti subtiliu. Generatoriaus, laidų ir daugybės kitų elementų nebuvimas palengvina mazgų išdėstymą ir pagerina bolido balansą. Galima sutaupyti apie 20 kilogramų, panaudojant tik vieną nedidelę bateriją. Taip, tokiu atveju bus pažeista pagrindinė KERS idėja, bet viskas, kas neuždrausta, yra legalu.

Jamesas Allenas: „Yra pagrindo manyti, kad mažiausiai dar viena komanda, nenaudojanti KERS, kuria panašią sistemą.“

Jo manymu, vėliau „Red Bull“, esant būtinybei, gali sumontuoti ir pilnavertį rekuperatorių, kuris pagreitins bolidą dar keturiomis dešimtosiomis sekundės dalimis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius