Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ring Challenge“ žiedinių lenktynių finale Nemuno žiede paaiškėjo čempionai

Šeštadienį, rugsėjo 16-ą dieną, Kačerginės „Nemuno žiede“ vyko trečiasis, finalinis Lietuvos žiedinių lenktynių B ir C lygų etapas. Paskutinės šių metų „Ring Challenge“ varžybos vieniems buvo formalumu, o kitiems – viską lemiančia kova dėl čempionų titulų.
„Ring Challenge“ finalinis etapas Nemuno žiede
„Ring Challenge“ finalinis etapas Nemuno žiede / E.Babelio nuotr.

Šiemet Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių sprintas Lietuvos automobilių federacijos buvo pripažintas B lygos varžybomis, o „Time Attack“, arba lenktynės laikui – C lyga, taigi ir pradedantieji savo karjerą pirmą kartą kovojo dėl oficialių Lietuvos čempionų titulų. Tai į „Ring Challenge“ sutraukė daugiau nei pusšimtį dalyvių tiek su standartiniais, tiek su sportui ruoštais automobiliais.

Tiesa, mėgėjams teko varžytis ir prieš profesionalus, nes šiems tokio tipo lenktynės, kuriose dalyviai gauna kone pusantros valandos gryno važiavimo laiko trasoje yra puiki vieta treniruotei.

Progos pasivažinėti nepraleido ir profesionalai

Po dviejų metų pertraukos į žiedą sugrįžo Edvinas Einikis su nauju „Audi TT“ projektu, kuris buvo konstruojamas paskutiniuosius porą metų. Itin platų ir agresyvų kėbulą, išskirtinius aerodinaminius ratus, anglies pluošto stabdžius ir galingą 5 cilindrų variklį turintis automobilis subūrė gana nemažą žiūrovų ratą. Tik tikėtis iš jo gerų rezultatų dar buvo anksti.

„Neturiu jokių lūkesčių, nežinojau net, ar automobilis išvis važiuos, kaip važiuos, pirmą kartą juo išvažiavome į trasą, tad šios varžybos – tiesiog testai. Labai smagu važiuoti, tik dar yra daug darbo norint suvesti viską iki galo, kad būtų galima rodyti geresnį tempą“, - aiškino E. Einikis.

„Audi“ ožiavosi, ne visuomet galėjo važiuoti pilnu pajėgumu, pirmojoje „Time Attack“ sesijoje netgi centrinė rato veržė lūžo, Edvino mechanikams teko išskirtinius ratus keisti į paprastus. Tempu dar bandymų stadijoje esantis projektas nestebino, tačiau leido Edvinui užkopti ant antrojo sprinto lenktynių podiumo laiptelio.

Greičiausia šiemet buvo „Audi“

Greičiausias tiek „Time Attack“ sesijose, tiek B lygos sprinto lenktynėse buvo ankstesnis Edvino projektas – „Audi S4“, kuriuo dabar važiavo Karolis Blėdis. 3,350 km ilgio „Nemuno žiedo“ ratą įveikė per 1:14.719 min. ir laimėjo abu sprinto važiavimus, bei tapo žiedinių lenktynių B lygos PRO GT klasės čempionu. C lygos varžybose jis liko antras, titulas atiteko tuo pačiu automobiliu važiavusiam komandos draugui Tomui Isiūnui. Trečias PRO GT klasėje sprinte liko Tadas Kaušakys su „BMW E36“. Čempionate jis – antras.

R2000 šeštadienį, kaip ir visuose ankstesniuose etapuose dalyvavo pirmą kartą šiemet į lenktynes dėl pozicijų išvažiavęs Kristupas Šablinskas su „Honda Civic“. O R3000 klasėje – Dovydas Najus su BME E30. Tiesa, Dovydas, priešingai nei Kristupas, čempionu netapo, nes praleido vieną etapą ir liko antras, už Aurimo Kairio.

Į „Time Attack“ sesijas pasivažinėti senąja „Kregžde“ užsuko ir praėjusių metų Lietuvos žiedinių lenktynių aukščiausios A lygos čempionas Izidorius Paukštys, šiemet lenktyniaujantis itin konkurencingose „BMW 325 Cup“ lenktynėse. Jis su BMW E46 automobiliu parodė absoliučiai antrą greičiausią dienos laiką: 1:15.212, ir nugalėjo PRO3000 kategorijoje. Už jo išsirikiavo kiti du profesionalai, besismaginantys C lygos varžybose – Tomas Jatkevičius ir Gediminas Bilinskas, taip pat važiuojantys BMW automobiliais.

PRO2000 greičiausias vėlgi, buvo Kristupas Šablinskas, o „BMW 325 Cup“ podiumas „Time Attack“ čempionate nepasikeitė jau trečią kartą: Egidijus Gražys pirmas, už jo išsirikiavo Mantas Jasiulevičius ir Algirdas Plečkaitis.

Viską lemianti kova

Stipri kova vyko standartinių ir modifikuotų automobilių kategorijose dėl Lietuvos žiedinių lenktynių C lygos čempionų titulų. Vytui Bilinskui su „Porsche“ metų viduryje pirštinę metė Simonas Balčiūnas su BMW. Į paskutinį etapą jie abu atvyko turėdami vienodą taškų skaičių, tad šios lenktynės buvo lemiamos. Pagrobti iš jų reikalingus taškus kėsinosi ir Donatas Jucius su „Porsche 911 GT3 RS“, tačiau jau pirmajame savo rate jis automobilį sudaužė. Vytas ir Simonas nuo ryto montavosi naujas padangas, varžėsi trasoje nenuilsdami, tačiau pergalę šventė Simonas. Ratą apvažiavęs per 1:20.060 jis sekunde aplenkė Bilinską ir tapo Lietuvos čempionu standartinių automobilių įskaitoje. Trečias šeštadienį ir čempionate liko Daumantas Vitkevičius.

STC3000 klasėje, kurioje didžioji dalis dalyvių važiuoja BMW automobiliais, greičiausias visuose etapuose buvo ir čempiono karūną užsidėjo Mindaugas Baranauskas. Jo laikas paskutiniame etape: 1:25.275. Antras – Benas Čyvas. Trečias liko pakankamą taškų kraitį susikrovęs, tačiau paskutiniame etape nedalyvavęs Marius Luckus.

Jungtinėje STC2000 ir SEMI2000 klasėje nepavejamas dar pilnametystės nesulaukęs Agnius Narbutas su „Honda Civic“. Septyniolikmetis „Nemuno žiedą“ su dviem greičio mažinimo zonomis sugeba apvažiuoti per 1:24.797. Antrą ir trečią vietas čempionate pasidalijo broliai Mantas ir Darius Vrubliauskai.

SEMI 3000 klasę ir čempiono titulą joje iškovojo Grantas Mackevičius, taip pat su BMW, ratą šeštadienį apvažiavęs per 1:21.531. Antras lenktynėse liko – pirmą kartą šiemet „Ring Challenge“ sudalyvavęs Jordanas Kubilius, o čempionate antras liko Martynas Danilaitis. Trečias – Aurimas Kairys.

STC3000+ kategorijoje greičiausias buvo Lukas Švedas su „Toyota MR2“, užfiksavęs 1:23.462 laiką. Jis tapo čempionu. Antras ir vicečempionas – Emilis Bakanauskas. Trečias metinėje įskaitoje – Emilis Bakanauskas.

Istorinių automobilių įskaitoje greičiausias buvo Egidijus Iminavičius, su antrosios kartos „Volkswagen Golf“ automobiliu šiemet jau trečią kartą įrodęs, kad „Žiguliams“ vakarietiškų automobilių – pavyti neįmanoma.

Paskutiniame etape su „Žiguliu“ jį bandė vytis Sigitas Vilkas, deja, įdienojus jo automobilio variklis išleido paskutinį atodūsį.

„Ring Challenge“ kartu su „Fri.Tech“ įteikė specialų prizą geriausiai tobulėjančiam jaunajam lenktynininkui, kuris ne tik gerai važiuoja trasoje, bet ir dirba populiarindamas sportą plačiau. Sportinių stabdžių kaladėlių rinkinys su montavimo darbais atiteko Alanui Azikejevui. „Švaros Brolių“ švaros centrai apdovanojo Arnoldą Pūkį už geriausią automobilio dizainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius