-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Safari WRC ralis: iš varžybų pasitraukė net du „Hyundai“ ekipažai

Penktadienį Safari ralį pamatėme visu jam įprastu gražumu. Pramuštos automobilių padangos, gendantys ir sudaužyti bolidai – ralistai čia patyrė visko. Kol čempionato lyderis T.Neuville turėjo aibę problemų ir startuodamas pirmas turėjo vargti valydamas kelią, K.Rovanpera turėjo vieną iš geriausių dienų savo karjeroje.
WRC organizatorių „facebook“ puslapyje patalpinta nuotr.
WRC organizatorių „facebook“ puslapyje patalpinta nuotr.

Dienos apžvalga

Tai buvo itin sunki diena „Hyundai“ komandai. Jau pirmame dienos GR sugedo O.Tanako bolidas. Vėliau T.Neuville pramušęs padangą prarado galybę laiko. SS5 metu savo pavarų dėžę apgadinęs turėjo trauktis E.Lappi, o jau kitame GR panaši lemtis ištiko ir jo komandos draugą O.Tanaką (sudaužė automobilį). Tokiu būdu toli į priekį paleidžiant nuostabią formą penktadienį demonstravusį K.Rovanperą, kuris penktadienį laimėjo visus šešis greičio ruožus. Apskritai, dienos pabaigoje „Toyota“ komandos atstovai bendroje įskaitoje užėmė pirmas tris pozicijas.

Bendra ralio įskaita po SS7:

Bendra įskaita po SS7
Bendra įskaita po SS7

SS7

Finišavęs T.Neuville dieną apibendrino taip: „Aš patenkintas savo pasirodymu SS7. Taip, kelių valymo tikrai turėjau per akis. Plius dėl pramuštos padangos praradau daug laiko. Tai buvo tikrai sunki diena visai mūsų „Hyundai“ komandai.“

Savo ruožu Kalle, laimėjo šeštą iš šešių dienos ruožų. Kažkas neįtikėtino.

SS6 traukiasi ir antrasis „Hyundai“ ekipažas.

Savo automobilį sudaužė jau ir O.Tanakas. Ratą išmušęs estas taip pat buvo priverstas trauktis.

Tuo tarpu Kalle nugalėjo penktame GR iš eilės.

O.Tanako avarijos vaizdo įrašas:

SS5 E.Lappi pasitraukimas

T.Katsuta ir E.Evansas iš „Toyota“ užfiksavo analogišką ir greičiausią GR įveikimo laiką. Kol netrukus juos abu 0,6 sek. aplenkė K.Rovanpera.

4-ta pergalė iš keturių dienos greičio ruožų ir tikrai galima pasakyti, kad tokio K.Rovanperos dominavimo jau seniai nematėme. Nerimas yra nebent tik dėl to, kad dažniausiai Afrikoje laimi ne tiesiog greičiausias, o tas, kuris išvengia avarijų. Labai nesinorėtų, kad tarsi be galvos skriejantis suomis galop prisivirtų košės.

Kaip nutiko E.Lappi, kuris SS5 metu buvo priverstas trauktis iš ralio. Iki to momento jis buvo kone vienintelis dar galėjęs vytis K.Rovanpera ir užėmė P2 bendroje įskaitoje.

Po šios avarijos tik O.Tanakas liko „koviniu“ 18,6 sek. atstumu iki Kalle. Visi kiti konkurentai jau nuo suomio atsilieka 40 ir daugiau sek.

SS4 Ar K.Rovanpera tikrai iš šios planetos?

Tai buvo ilgiausias (31,5 km) greičio ruožas dienoje. Šio GR metu atrodė, kad buvo Kalle, ir tiesiog visi kiti.

Trečią iš trijų penktadienio ruožų laimėjęs K.Rovanpera komandos draugą E.Evansą aplenkė 19,7 sek, T.Neuville 26,3 sekundėmis, o T.Katsutą 26,5 sek.!

Artimiausią laiką suomiui fiksavo O.Tanakas (P2), tačiau net ir jis atsiliko per 11 sek.

SS3 T.Neuville pramušė padangą

T.Neuville dar greičio ruožo pradžioje pramušė galinę padangą. Tik per vargus finišavęs belgas šiame GR lyderiui pralaimėjo 19,9 sek.

E.Evansas ir po SS3 tvirtino, kad vis dar gerai nesijaučia savo automobilyje. Tartum jo pakaba būtų visiškai palaida. P5 finišavęs Elfynas lyderiui nusileido 10,7 sek.

Vis dėl to nors iš O.Tanako stovyklos sulaukėme kiek geresnių žinių. Panašu, kad esto (P3) automobilis susitvarkė, todėl šiame ruože tikrai greitai važiavęs ralistas nuo lyderio atsiliko vos 4,3 sek.

Tuo tarpu ir vėl niekas greičiu neprilygo K.Rovanperai. Jis vėl buvo greičiausias. Vienoje ruožo vietoje, po nedidelio kalnelio jo automobilis tartum buvo išspjautas aukštai į orą ir nusileidęs suomis atrodytų tik per plauką suvaldė savo automobilį. Po finišo žurnalistų paklaustas ar tuo metu išsigando, Kalle tik lakoniškai atsakė: „Ne.“

SS2 Techninės O.Tanako problemos

Greičio ruože laimėjęs K.Rovanpera po finišo pratrūko ir savo važiavimą jame pavadino siaubinga patirtimi. Pasaulio čempionas atvirai skundėsi nepakankamu pasukamumu (understeer – anglų k.).

Po finišo paaiškėjo, kad jau pirmame dienos greičio ruože sugedo Otto Tanako automobilis. Estas žurnalistams sakė: „Ruože buvo itin mažas sukibimas, tačiau lyg to dar būtų negana – turėjau techninių problemų. Veikė tik priekiniai varomieji ratai, automobilis visiškai nefunkcionavo taip, kaip turėtų.“

Nepaisant minėtų problemų estas finišavo P3 ir lyderiui prarado tik 2,1 sek. Iki serviso zonos Ottui dar teks pakentėti – laukia dar du GR.

Daugiausiai laiko iš lyderių tarpo SS2 metu prarado E.Evansas. Net 11,8 sek. nuo lyderio atsilikęs Elfynas prasitarė, kad jokių didelių klaidų nepadarė, tiesiog nejaučia automobilio balanso.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius