Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ambersail2“ daužėsi į povandenines uolas Sardinijoje: po smūgio pažeistas kilis

„Ambersail2“ teko atlaikyti nemalonų krikštą. Po Viduržemio jūroje praėjusią savaitę pasibaigusių lenktynių, plaukdamas iš Porto Červo į Barseloną, lietuvių laivas atsitrenkė į povandenines uolas, incidento metu pažeistas jachtos kilis, o vienam iš komandos narių prireikė medikų pagalbos.
„Ambersail2“
„Ambersail2“ / Gianfranco Forza nuotr.

Šią žinią 15min patvirtino laivo savininkai. Pasak „Ambersail2“ vadovo Arvydo Paunksnio, incidentas įvyko rugsėjo 8-ąją, apie 13 val. Tuomet sportinė „Volvo65“ jachta bandė įveikti tarp Sardinijos ir Korsikos esantį Bonifacijaus sąsiaurį, tačiau plaukiant tarp salų arti kranto, kilis kliudė akmenis.

„Laivas atsitrenkė į uolas netoli kranto, užplaukė ant povandeninių uolų“, – 15min situaciją komentavo A.Paunksnis.

„Ambersail2“ nuotr./„Ambersail2“ įgula „Maxi Yacht Rolex Cup“ regatoje
„Ambersail2“ nuotr./„Ambersail2“ įgula „Maxi Yacht Rolex Cup“ regatoje

Pasak jo, po rugsėjo 1–7 dienomis Porto Červo mieste vykusios „Maxi Yacht Rolex Cup“ regatos, „Ambersail2“ su perpus mažesne nei varžybose įgula pajudėjo į Ispaniją, iš kurios vėliau turėjo plaukti į Genują – ten rugsėjo 20-ąją prasidės kelias dienas truksiantis būsimoms „The Ocean Race“ lenktynėms skirtas renginys.

Deja, Italijos uostamiestį „Ambersail2“ pasiekė anksčiau, nei planuota, ir ne pačiomis maloniausiomis aplinkybėmis – Genujoje šiuo metu rūpinamasi laivo remontu.

„Šis įvykis – žmogiška klaida. Ir nors iki šiol neteko nieko panašaus patirti, geriau tai nepasikartotų. Jei dar būtų buvusi naktis, būtų buvęs rūkas, o dabar... Manau, kad čia prisidėjo povaržybinis nuovargis, o ir atsipalaidavimo galbūt buvo, per daug pasitikėjimo savo jėgomis“, – situaciją komentavo laive tuo metu nebuvęs A.Paunksnis.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Arvydas Paunksnis
Luko Balandžio / 15min nuotr./Arvydas Paunksnis

Vienam iš komandos narių prireikė ir medikų pagalbos, nuo smūgio buriuotojas nestipriai susižeidė ir krisdamas prasikirto lūpą.

Pasak laive buvusių buriuotojų, „Ambersail2“ greitis incidento metu buvo maždaug 6 mazgai. Toks greitis šiam laivui nėra didelis, tačiau to užteko, kad kilis būtų pažeistas – jį teks remontuoti.

Iškart po incidento laivą apžiūrėjo narai, buvo nustatyta, kad jachta gali saugiai plaukti, tačiau jai reikalinga detalesnė patikra.

Pasak A.Paunksnio, „Ambersail2“ šiuo metu Genujoje rūpinasi patyrę meistrai – lenktyninio laivo remontas patikėtas „The Ocean Race“ lenktynių techniniams specialistams, ne kartą taisiusiems tokius pat „Volvo65“ laivus, net varžybų aplink pasaulį metu.

„Ambersail2“ nuotr./„Ambersail2“ įgula „Maxi Yacht Rolex Cup“ regatoje
„Ambersail2“ nuotr./„Ambersail2“ įgula „Maxi Yacht Rolex Cup“ regatoje

„Specialistai sako, kad jie su panašiomis situacijomis susiduria dažnai, mus nuramino, kad nieko rimto, nors mums atrodo baisu. Vien laivą iškelti yra sudėtinga – reikia specialaus ožio, krano reikia, reikia nuimti stiebą, vietos nemažai reikia...“ – kalbėjo jis.

Dabar „Ambersail2“ Genujoje laukia suplanuoto, „The Ocean Race“ skirto renginio, kur jachta bus pristatyta potencialiems prestižinių lenktynių aplink pasaulį rėmėjams. Rugsėjo 23-iąją laivas bus iškeltas, atlikta detali inspekcija, pakeistos reikalingos detalės. Planuojama, kad laivo remontas užtruks 4–5 dienas.

Nepaisant nesklandumų, „Ambersail2“ komanda tikisi, kad rugsėjo pabaigoje Lietuvos vėliavą pavyks iškelti Prancūzijos San Tropezo kurorte, kur rugsėjo 28-ąją startuoja išskirtinė „Les Voiles de Saint Tropez“ regata.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Visas naujienas apie buriavimą sekite projekto „Su vėju!“ puslapyje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius