-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vėjas į „Kuršių marių regatą“ įnešė sumaišties: netrūko klaidingų startų

Priešpaskutinis, penktasis „Porsche Taycan“ vardo „Kuršių marių etapas“ pagaliau sulaukė buriuotojų išsiilgto stipresnio vėjo, tačiau drauge įnešė sumaištį ir į distanciją, ir į rezultatus. Likus vos vienam etapui iki 54-osios regatos finišo, intriga išlieka tiek kovoje dėl Didžiosios regatos taurės, kurią, sėkmingai suplaukusi paskutinį etapą, gali iškovoti bet kuri iš trijų šiuo metu lyderiaujančių įgulų, tiek daugelyje grupių vykstančioje kovoje dėl grupės čempionų vardo.
Kuršių marių regata. 5-asis etapas.
Kuršių marių regata. 5-asis etapas. / Domo Rimeikos nuotr.

„Šiandien vėjo turėjome pakankamai – apie 6-8 m/s. Lyginant su kitais šios „Kuršių marių regatos“ etapais, tai – jau kosmosas. Niekas tikriausiai tiek net nesapnavo, o gal kaip tik – sapnavo ir sapnas išsipildė“, – po etapo finišo juokavo vyriausiasis regatos teisėjas Rolandas Žentelis.

Pasak jo, stipresnis vėjas atnešė ir šiokią tokią suirutę distancijoje.

„Pirmoji startinė grupė tvarkingai sustartuoti sugebėjo tik iš trečiojo karto. Pirmas startas buvo klaidingas – jachtos masiškai starto liniją kirto per anksti. Prieš startą įgulos navigatorius išsimatuoja atstumus, tačiau, ko gero, įguloms buvo sunku įvertinti, kad šiandien, vėjui papūtus, laivo greitis jau kitoks – įsibėgėja greičiau, pristabdyti sunkiau“, – komentavo R.Žentelis.

Stipresnis vėjas ir ilgesnė, navigacinė, distancija leido buriuotojams išmėginti jėgas Kuršių mariose visiškai kitokiomis sąlygomis nei dieną prieš tai vykusios lenktynės trumpoje olimpinėje distancijoje. Šiandien didesniųjų, A grupės, jachtų distancija siekė 35 jūrmyles, mažesniųjų, B grupės, jachtų – 29 jūrmyles.

Regatos partneriai „Porsche Lietuva“ džiaugėsi, kad būtent jų etapas simboliškai padovanojo buriuotojams taip išsiilgtą vėją bei galimybę varžytis iš tiesų lenktyniniais greičiais.

„Mūsų draugystė su buriuotojais nauja, tačiau neabejotinai tvirta. Buriavimas yra labai greitas bei azartiškas sportas, tačiau drauge – išskirtinai draugiškas gamtai. Tai yra du dalykai, kurie mums taip pat ypatingai svarbūs. Šiųmetinėje regatoje mūsų draugystė grįsta dideliu dėmesiu tvarumui bei pastangoms sumažinti žmonių įtaką klimato pokyčiams. Dėl to drauge ėmėmės įgyvendinti iniciatyvą „Gero vėjo be CO2“, kurios proga mes į Nidoje esantį regatos miestelį atvykome su išskirtinai ekologiškais, nuline CO2 emisija pasižyminčiais elektriniais „Porsche Taycan“ modeliais. Su jais visi norintys iki regatos pabaigos gali susipažinti mūsų tvarumo idėją palaikančioje atstovybėje „Porsche NOW““, – po etapo teigė Vilniaus „Porsche“ centro vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Likus vos vienam etapui iki regatos finišo, ko gero, viena didžiausių intrigų išlieka kovoje dėl Didžiosios regatos taurės. Šiuo metu šioje įskaitoje pirmauja kapitono Adomo Janulionio vadovaujamos jachtos „Keturi vėjai“ įgula, tačiau nuo jos vos kiek daugiau nei 3 min atsilieka Algirdo Žižio vadovaujama įgula „Te Kyla“ ir kapitono Arūno Burkšo vadovaujama „Nida III“ įgula. Sėkmingas paskutinysis etapas Didžiąją regatos taurę gali padėti iškovoti kiekvienai iš šių lyderių.

Panašiai įtempta kova vyksta ir visų šių trijų jachtų grupėje – didžiausioje jūrinių jachtų grupėje 1-ORC-RC. Čia jachtų „Keturi vėjai“ (9 t.), „Nida III“ (10 t.) ir „Te Kyla“ (11 t.) įgulas skiria vis po vieną tašką.

Kova dėl grupės čempionų vardo vyksta ir 2-ORC-RC grupėje, kur vienas taškas skiria šiuo metu pirmoje vietoje esančią jachtos „Belone“ (kpt. Tomas Niparas) (7 t.) ir „Xxs (kpt. Donatas Simkus) (8 t.) įgulas. Tokia pati situacija susiklosčiusi ir tarp „Livingstonas Capital Group“ (kpt. Sigitas Šmatavičius) (8 t.) ir „Mirage“ (kpt. Albertas Lukšys) (9 t.) įgulų 2-ORC-C grupėje. 3-ORC grupėje identišką taškų skaičių – 6 t. – turi dvi pirmąsias vietas užimančios įgulos – „Regina“ (kpt. Edgaras Šabonas) ir „Alka“ (kpt. Romualdas Kerinas).

PORSCHE TAYCAN etapo rezultatai grupėse:

1 grupė – „RS-280“

1. BARTA (Linas Felenderis)

2. HORNAS (Arminas Liubinas)

3. ZIG ZAG (Aivaras Mieliauskas)

2 grupė – 1-ORC-RC

1. KATARINA JEE (Mart Tamm)

2. Keturi vėjai (Adomas Janulionis)

3. IDEFIX (Tomas Barakauskas)

3 grupė – Platu-25

1. ItellaTV3 (Aistis Kalanavičius)

2. SIMONA (Naglis Nasvytis)

3. Bestija (Aidas Pivoriūnas)

4 grupė – 2-ORC-RC

1. Belone (Tomas Niparas)

2. WHY KNOT (Vitalis Danilavičius)

3. Jumpira (Andrius Virbickas)

5 grupė – 2-ORC-C

1. LIVINGSTONAS CAPITAL (Sigitas Šmatavičius)

2. NAUTA DANEKA (Rytis Narbutas)

3. MIRAGE (Albertas Lukšys)

6 grupė3-ORC

1. Regina (Edgaras Šabonas)

2. Alka (Romualdas Kerinas)

3. Vasara (Romualdas Janušauskas)

Po 5 etapų absoliu

iai grei

iausia jachta pagal tikrą laiką:

  1. 1. Arabela-Auga (Raimondas Šiugždinis) 19:18:48

  2. 2. TE KYLA (Algirdas Žižys) 19:47:12 (+1704s)

  3. 3. DIA (Tauras Rymonis) 19:48:15 (+1767s)

Po 5 etapų grei

iausia jachta pagal perskai

iuotą laiką distancijoje A:

  1. 1. Keturi vėjai (Adomas Janukionis) 20:50:00

  2. 2. TE KYLA (Algirdas Žižys) 20:53:08 (+188s)

  3. 3. Nida III (Arūnas Burkšas) 20:53:19 (+199s)

Po 5 etapų grei

iausia jachta pagal perskai

iuotą laiką distancijoje B:

  1. Mirage (Albertas Lukšys) 18:46:18

  2. Nerija (Marius Petraitis) 19:33:44

  3. Vajana Magic (Kęstutis Vinicenko) 20:26:10

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius