Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis UEFA Čempionų lygos partneris – „Nissan“

UEFA Čempionų lygos tarptautinių partnerių sąrašas pasipildė nauju pavadinimu – „Nissan Motor Co., Ltd.“ Pirmadienį patvirtinta ketverių metų trukmės pasaulinės partnerystės su UEFA Čempionų lyga, įskaitant UEFA Supertaurės turnyrą, sutartis. Ši sutartis yra didžiausias iki šiol japonų gamintojo rėmimo sandoris, kuriuo „Nissan“ įgyja oficialaus partnerio visame pasaulyje nuo 2014–2015 m. iki 2017–2018 m. sezono imtinai statusą.
„Nissan“ rems Čempionų lygą
„Nissan“ rems Čempionų lygą

„Nissan“ veikla sutelkta į jaudinančias naujoves, todėl mes, kaip partneriai su UEFA, ieškome naujų būdų, kaip praturtinti UEFA Čempionų lygos patirtį, – pasakojo „Nissan“ bendrovės viceprezidentas ir tarptautinės rinkodaros bei komunikacijų vadovas Roelas de Vriesas. – Prestižiškiausias Europoje futbolo turnyras taps svarbia pasauline „Nissan“ arena. Mūsų tikslas – sužadinti viso pasaulio gerbėjų aistrą futbolui ir mūsų automobiliams. Ir viena, ir kita sukurta nuostabių žmonių, kurie su užsidegimu atlieka savo darbą.“

Tapusi oficialia partnere, „Nissan“ bendrovė turės išskirtines teises į rungtynes, treniruotes prieš rungtynes, informacinę medžiagą, žiniasklaidą, šeimininko statusą, renginius ir finalą.

Komentuodamas pasirašytą sutartį, „UEFA Events SA“ rinkodaros direktorius Guy-Laurent'as Epsteinas teigė: „Mes džiaugiamės „Nissan“ tapus kito sezono oficialiu UEFA Čempionų lygos partneriu. „Nissan“ iš tiesų yra lyderiaujanti pasaulyje bendrovė. Tai viena iš keturių didžiausių automobilių pramonės grupių pasaulyje. Manome, jog ši partnerystė taps puikiu jaudinančių naujovių sandoriu visose pasaulio rinkose. Esame įsitikinę, jog „Nissan“ pasinaudos UEFA Čempionų lyga kaip puikia galimybe toliau sėkmingai plėtoti savo veiklą.“

Anot de Vrieso, UEFA Čempionų lyga per sezoną surenka per 4 mlrd. televizijos žiūrovų, tad ši sutartis padės „Nissan“ pritraukti naują auditoriją ir per visas Europos futbolo rungtynes garsinti savo prekės ženklą.

„Nissan“ bendrovė siekia plėsti savo veiklą Europoje, todėl, manome, jog UEFA organizacija yra idealus partneris, padėsiantis mums įgyvendinti užsibrėžtą tikslą – iki 2016 m. tapti pirmaujančiu Azijos automobilių gamintoju Europoje. Mes su jauduliu labai laukiame naujojo UEFA Supertaurės sezono atidarymo rugpjūčio 12 d. Kardife“, – kalbėjo „Nissan Europe“ rinkodaros viceprezidentas Bastienas Schuppas.

UEFA Čempionų lyga – dar vienas „Nissan“ dėmesio jaudinančiam sportui pavyzdys šalia kitų, iš kurių minėtinas 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių rėmimas, Didžiosios Britanijos ir Meksikos olimpinių rinktinių, Afrikos Tautų taurės turnyro, NCAA futbolo rungtynių, „Heisman Trophy“ turnyro, Kanados futbolo lygos ir „GT-R“ ambasadoriaus Usaino Bolto, garsaus futbolo sirgaliaus, rėmimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius