Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Panevėžio „Ekrano“ prezidento Aušrio Labino balsas girdimas priimant svarbius sprendimus Europos futbole

Pirmosiomis gruodžio savaitėmis Lietuvos čempionų Panevėžio „Ekrano“ klubo prezidentas Aušrys Labinas aktyviai dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose renginiuose, kuriuose sprendžiami svarbūs su Europos futbolu susiję klausimai.
Aušrys Labinas (antra eilė trečias iš kairės) „Camp Nou“ stadione
Aušrys Labinas (antra eilė trečias iš kairės) „Camp Nou“ stadione / fkekranas.lt nuotr.

Gruodžio 2–ąją dieną, „Camp Nou“ stadione Barselonoje, A.Labinas ir keturiolika klubų vadovų iš Prancūzijos, Kipro, Lenkijos, Portugalijos, Olandijos, Turkijos ir kitų šalių, vadovaujami „Barcelonos“ naujojo prezidento Sandro Rosell, dalyvavo UEFA Čempionų lygos marketingo ir komunikacijos darbo grupės posėdyje, rašo fkekranas.lt.

„Posėdyje buvo svarstoma keletas svarbių klausimų, susijusių su 2012–2015 m. UEFA Čempionų lygos rungtynių ciklu. Kalbėjomės, kokias naujoves galima pritaikyti marketingo srityje, kaip pritraukti daugiau rėmėjų, svarstėme apie geresnę komunikacijos strategiją. Daug dėmesio skyrėm naujųjų technologijų pritaikymui Europos klubiniame futbole“, – kalbėjo A.Labinas.

Tik grįžęs iš šios darbo grupės, „Ekrano“ vadovas išskubėjo į Miuncheną, kur šį penktadienį vyks ECA (Europos Klubų Asociacija), į kurią šiais metais buvo išrinktas A.Labinas, valdybos posėdis.

Posėdyje, kuriame su Lietuvos atstovu dalyvaus tokių klubų kaip AC „Milan“, Madrido „Real“, Milano „Inter“, Miuncheno „Bayern“, „Barcelona“ vadovai, bus sprendžiamos įvairūs globalūs su futbolo susiję klausimai bei vyks tradicinė Kalėdinė ECA narių vakarienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos