Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Dviračių sporto entuziastai ketina atgaivinti lenktynes nuo Vilniaus iki Talino

„Baltic chain tour“ dviračių lenktynių organizatoriai tikisi sugrąžinti dviračių sportui buvusį populiarumą
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr. / Dviračių lenktynių „Baltic Chain Tour“ organizatoriai tikisi grąžinti dviračių sportui populiarumą.
Šaltinis: 15min
0
A A

2011 metų rugpjūtį Vilniuje turėtų startuoti 120 dviratininkų. Tai turėtų būti 20 rimtų komandų iš įvairių šalių, kiekvieną komandą sudarytų 6 elito kategorijos dviratininkai, o varžybų trasa turėtų driektis per tris Baltijos šalis – Lietuvą, Latviją ir Estiją.

Jeigu dar pridėsime, kad planuojamas varžybų biudžetas – pusantro milijono litų, atrodytų, kad tai turi būti vienas didžiausių vasaros renginių. Ambicijos būtent tokios ir yra. „Baltic Chain Tour“ projekto koordinatorius latvis Igo Japinšas turi vilčių, kad šios varžybos atgaivins daugiau nei tris dešimtmečius (nuo 1951 iki 1987 m.) gyvavusias daugiadienes lenktynes Lietuvos, Latvijos ir Estijos keliais. O ateityje – noras tapti vienomis solidžiausių daugiadienių lenktynių Rytų Europoje. 

Tokia teorija. Gyvenimiškos realijos kol kas nėra tokios šviesios. Daugeliui komandų pasiūlymai atvykti į varžybas ar bent jau įtraukti rugpjūčio 17–21 dienomis vyksiančias varžybas į savo planus – išsiųsti. Konkrečių atsakymų laukiama. Numatytas išties nemažas biudžetas – kol kas irgi daugiau teorinis, nes konkrečių rėmėjų pirmadienį surengtoje spaudos konferencijoje projekto atstovai kol kas neįvardino.

Galbūt aišku tik dėl ryškiausios (?) lenktynių žvaigždės. Dviračių sporto gerbėjų dėmesio centre turėtų atsidurti Estijos dviratininkas Jaanas Kirsipuu. 41 metų sportininkas yra laimėjęs 4 „Tour de France“ etapus, šiose lenktynėse jis 6 dienas vilkėjo geltonus lyderio marškinėlius. Tokiais pasiekimais negali pasigirti nė vienas kitas Lietuvos, Latvijos ar Estijos dviratininkas. 

Į pasiūlymą pakviesti „Tour de France“ prizininką Raimondą Rumšą Lietuvos dviračių sporto federacijos generalinis sekretorius Vaclovas Šiugždinis atsakė, jog tokį klausimą galima bus svarstyti: „Tik nežinau, kokios formos būtų Rumšas“, – sakė Šiugždinis.

Preliminariai planuojama, kad lenktynės prasidėtų Vilniuje, trasa driektųsi į Panevėžį, po to iš Panevėžio į Šiaulius, iš Rygos – į Siguldą. Būtent Siguldoje planuojama surengti ir kalnų etapą. Rugpjūčio 20 dieną būtų važiuojama Estijos Viljandi miesto apylinkėse, o varžybos finišuotų etapu iš Viljandi į Taliną. Iš viso dviratininkai turėtų nuvažiuoti apie 1000 kilometrų.

Šiemet Vilniuje vykęs velomaratonas neseniai buvo pripažintas Lietuvos metų sporto renginiu, tad dviračių sporto entuziastai tikisi, kad ir daugiadienės dviračių lenktynės sulauks publikos susidomėjimo. Organizatoriai viliasi, kad pavyks realizuoti šių lenktynių transliacijos idėją. O kad lietuviai galės mesti iššūkį šalių kaimynių, atstovams, vilčių suteikia Vytauto Kaupo pažadas suburti ir į „Baltic Chain Tour“ atvežti pajėgią komandą. Kitas pajėgus mūsų šalies atstovas Ignatas Konovalovas, kitą sezoną ginsiantis Ispanijos „Movistar“ komandos garbę, 2011 metais varžybose Baltijos šalyse tikriausiai negalės. Bet pažadėjo neišleisti šio projekto iš akiračio ir įtraukti jį į ateities planus.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie SPORTO rubriką