Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

IT specialistai susirungė prie stalo futbolo stalo

Stalo futbolas ir virtuali realybė
„Foosin“ nuotr. / Stalo futbolas ir virtuali realybė
Šaltinis: 15min
0
A A

Tai nė trupučio nesusiję, sakysite jūs? 1980 m. buvo pristatytas legendinis „Pac-Man“ videožaidimas, kuris žaibiškai išpopuliarėjęs visame pasaulyje, užgožė susidomėjimą stalo futbolu. Iki tol stalo futbolas buvo toks populiarus, kad stambiausių turnyrų čempionai namo išvažiuodavo su „Porche“ automobiliais ir ketvirčiu milijono dolerių kišenėje. Virtuali realybė – stalo futbolas 1:0.

Tai buvo, neatmenamais laikais, bet istorija – tai spiralė. Šiandien žmonės vėl atsisuka į gamtą, „jungia žemesnę pavarą“, žaidžia stalo žaidimus ir iš naujo atranda bendravimą. Todėl nereikia stebėtis, kad patys tikriausi virtualios realybės architektai ir gyventojai – IT specialistai, geriausiai savo smegenų procesorius atvėsina žaisdami stalo futbolą. Kompiuteriai snaudžia, o futbolo stalai linksmai pokši. Virtuali realybė – stalo futbolas 1:1.

Kur nuvedė ši priešprieša? Atėjo laikas ir karo kirviai buvo užkasti, nes stalo futbolas tapo bilietu į virtualią realybę. Netikite?

Gegužės 4–6 dienomis stalo futbolo treniruočių centre-socialiniame klube Vilniuje virė įnirtingos kovos. Dėl geriausios komandos titulo bei pagrindinio prizo – „Oculus Rift Development Kit 2.0“ virtualios realybės akinių – žaidė IT specialistų komandos. Turnyre dalyvavo net 106 komandos daugiau nei iš 40 įmonių.

Vienos komandos kliovėsi greita reakcija, staigiais smūgiais ir smagiu chaosu aikštelėje, kitos žaidė ramų, technišką ir gąsdinančiai tikslų žaidimą. Pirmąsias dvi dienas vyko kvalifikacinės varžybos, po kurių į tolimesnes kovas pateko tik stipriausi.

Po įtemptų ir emocingų mačų, finale stalo futbolo rankenas surėmė Liudas Čereškevičius ir Marius Kazlauskas („Seek & Destroy“) bei Gytis Kinderevičius ir Ramūnas Aišporas („Candy Crushers“). Buvo žaidžiama serija iki trijų pergalių.

Pirmajame mače atrodė, kad „Candy Crushers“ sustabdyti neįmanoma. Vis dėlto, „Seek & Destroy“ pirmoje partijoje atidavę pergalę varžovams, juos stebėjo ir analizavo, o vėliau jiems nepaliko jokių vilčių. „Candy Crushers“ nariai bandė įvairius smūgius ir taktikas, keitėsi, pozicijomis ir priešinosi iki paskutinio įvarčio, tačiau „Seek & Destroy“ pergalės iš rankų nepaleido ir finalo serija baigėsi rezultatu 3:1.

Jau trečius metus iš eilės vykstanti „IT lyga“ – tai ne tik stalo futbolo varžybos, bet ir suburiantis bei stiprinantis IT bendruomenę renginys. Foto konkursai, „Iššūkis Lietuvos stalo futbolo rinktinės nariui“, geriausios sportinės aprangos rinkimai, emocijos ir bendravimas – tai tikra šventė ir stalo futbolui, ir „aityšnikams“. Neatsitiktinai stalo futbolą galima pažaisti ir šių metų „Login“ konferencijoje.

Stalo futbolas ir virtuali realybė „perkrovė“ santykius ir pakvipo simbioze arba, kaip sakė seno filmo herojus: „Lui, manau, tai gražios draugystės pradžia“.

I vieta – „Seek & Destroy“ („Adform“). Pagrindinio turnyro rėmėjo „Adform“ prizas „Oculus Rift DK 2.0“.
II vieta – „Candy Crushers“ („Visma Lietuva“). Privatus vakarėlis „Foosin“ klube (prizo vertė 400 € !).
III vieta – „What Did You Say About My Mom“ („Vinted“). Metinės „ESET Multi-device“ licencijos. Kiekviena licencija skirta 3 įrenginiams.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 stalo futbolas
Parašykite atsiliepimą apie SPORTO rubriką