2012 07 27

Patrikas Antoniusas buvo negailestingas savo pokerio dvikovos oponentui

Pokerio profesionalas ir viena ryškiausių pokerio žvaigždžių Patrikas Antoniusas priėmė jam mestą iššūkį ir dalyvavo pokerio dvikovoje prieš mažai žinomą pokerio entuziastą Rui Faria. R.Faria turėjo galimybę iškovoti 20 000 eurų, tačiau pokerio profesionalas nebuvo linkęs pasiduoti.
Patrikas Antoniusas
Patrikas Antoniusas

Vienas internetinio pokerio kambarys savo žaidėją palepino suteikdamas jam galimybę pokerio dvikovoje susitikti su viena ryškiausių pokerio pasaulio žvaigždžių – P.Antoniusu.

Tituluotas pokerio profesionalas iš Suomijos akistatoje susitiko su pokerio entuziastu tam, kad išsiaiškintų, ko vertas pokerio meistro vardas ir reputacija. Pagal susitarimą žaidėjai turėjo sužaisti dvi pokerio dvikovas. Jeigu R.Faria laimėtų jas abi, jam būtų atitekęs 20 000 eurų apdovanojimas. Jeigu pokerio mėgėjui sėkmė nusišypsotų tik pirmojoje partijoje, jis savo pokerio kapitalą būtų papildęs  5 000 eurų. Tačiau nei pirmojo, nei antrojo šanso R.Faria neišnaudojo.

P.Antoniusas pergalę pelnė jau pirmosios akistatos metu. Turėdami vos po trisdešimt privalomųjų statymų savo žetonų krūvelėse, žaidėjai nusprendė visais jais rizikuoti po to, kai viename iš padalinimų buvo atverstos pirmosios trys bendrosios kortos – flopas.

P.Antoniusas parodė, kad jo rankose pirkimas į aukščiausią spalvą. Tuo tarpu R.Faria atvertė aukščiausią porą. Sėkmė šį kartą šypsojosi labiau patyrusiam ir ilgiau ją besijaukinančiam pokerio profesionalui. Paskutinė bendroji korta, riveris, užpildė P.Antoniuso pirkimą ir jis pelnė pergalę jau pirmajame mače, atimdamas iš oponento galimybę apvalia suma pasipildyti savo pokerio kapitalą. 

Norite pirmieji sužinoti svarbiausias pokerio pasaulio naujienas? Prisijunkite prie mūsų socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ – „15min Pokeris“ ir @Pokeris15min

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?
Reklama
„Telia“ kelia priklausomybės nuo telefonų klausimą – reklama skatins sąmoningą ekranų naudojimą