Šios regatos tikslas – atkreipti žurnalistų dėmesį į pramogų, turizmo ir sporto galimybes, kurias teikia vienas mūsų didžiausių turtų – Baltijos jūra, kas paaiškina būtinybę sutvarkyti jachtų prieplaukas Baltijos jūros ir Rygos įlankos pakrantėse. Regatos metu žurnalistai turės galimybę susipažinti su buriavimu kaip visiems prieinama, įdomia technine sporto šaka, kuria tokiose jūros šalyse kaip Latvija, Estija ir Lietuva gali užsiimti bet kuris žmogus. Tuo pačiu metu žurnalistų komandoms teks išbandyti savo jėgas, irkluojant kitus jūros laivelius – jūros kajakus, skirtus tiek keliavimui, tiek adrenalino gavimui, supantis ant jūros bangų.
Baltijos žiniasklaidos regatos dalyvių komandoms teks rungtyniauti ne tik sportinėse rungtyse, bet ir įrodyti savo žinias, nuovokumą ir vikrumą įvairiose su buriavimu, jūra ir gamta susijusiose užduotyse. Pavyzdžiui, rišant mazgus, sprendžiant navigacines užduotis ir pasitikrinant žinias apie meteorologiją.
Kaip ir daugelyje kitų sporto šakų, Baltijos žiniasklaidos regatoje taip pat numatytas didysis finalas, kuriame paaiškės, kuri iš Baltijos žiniasklaidos komandų taps sportiškiausios žiniasklaidos regatos laimėtoje – keturios komandos, kurios ankstesnėse užduotyse bus pasiekę geriausius rezultatus ir užims aukščiausias vietas bendrojoje įskaitoje, dalyvaus finale rungtyniaudamos „TopCat“ katamaranais.
Atsižvelgiant į tai, kad jachtų ir katamaranų valdymui reikalingos ne tik žinios ir atitinkamos kvalifikacijos poilsinių laivų kapitonų pažymėjimai, visose buriavimo rungtyse žiniasklaidos komandas lydės profesionalūs buriuotojai.
Baltijos žiniasklaidos regatą „Pamilk jūrą ir atrask buriavimą“, bendradarbiaudamos su Kuržemės planavimo regionine administracija, vykdant projektą „Kuržemės regiono uostų plėtra“, kuriam gauta Norvegijos parama, taip pat su rėmėjais „Red Bull“ ir „Užavas Alus“, organizuoja Latvijos buriuotojų sąjunga, Latvijos mikro klasės jachtų asociacija, www.jūraslaivas.lv, „Pāvilosta Marina“ ir viešųjų ryšių agentūra GA's.