-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 02 17

Tokijo olimpiados organizatoriai: šių metų žaidynių šūkis bus „Mus vienija emocijos“

2020-ųjų Tokijo olimpinių žaidynių organizatoriai pirmadienį paskelbė, kad šio renginio šūkis bus „Mus vienija emocijos“ (United by Emotion) – tokie žodžiai, jų teigimu, atspindi „visuotines vertybes“ ir „vienijančią sporto galią“.
Tokijuje oficialiai atidarytas pagrindinis 2020 metų olimpinių žaidynių stadionas
Tokijuje oficialiai atidarytas pagrindinis 2020 metų olimpinių žaidynių stadionas / „Scanpix“ nuotr.

„Minios žiūrovų, kurie nepažinojo vienas kito prieš žaidynes, susiburs ir supras, kad daugiau dalykų juos vienija, nei skaldo“, – pristatydami devizą paaiškino organizatoriai.

Oficialus olimpinis šūkis yra lotyniškas posakis „Citius, Altius, Fortius“ (Greičiau, aukščiau, stipriau), tačiau kiekvienas priimantis miestas pasirenka savo devizą jame vyksiančioms varžyboms.

2012-ųjų Londono olimpinių žaidynių šūkis buvo „Įkvėpkime kartą“ (Inspire a Generation), o 2004-ųjų Atėnų olimpiados – „Sveiki atvykę namo“ (aliuzija į Olimpiją, kur užgimė šios žaidynės).

Ne taip teigiamai buvo įvertintas Sočio žaidynių šūkis „Karštos. Šaltos. Tavo“ (Hot. Cool. Yours.) – kai kas tokį pasirinkimą išjuokė.

Tokijas pranešė, kad siekiant informuoti gyventojus naujasis devizas bus projektuojamas ant Japonijos sostinėje esančio televizijos bokšto „Tokyo Skytree“; ši frazė bus matoma daugelio kilometrų atstumu.

Atidarymo ceremonija turi įvykti liepos 24 dieną; organizatoriai pabrėžė, kad galimybė ją atidėti nėra svarstoma, nepaisant koronaviruso krizės, sutrikdžiusios susisiekimą visame pasaulyje.

Pasirengimas Tokijo olimpiadai ne visuomet vyko sklandžiai: pavyzdžiui, 2015 metų rugpjūtį dėl kaltinimų plagijavimu buvo atsisakyta tuomečio žaidynių logotipo.

Dizaineris Olivier Debie pareiškė, kad dizainas buvo nukopijuotas nuo jo logotipo, sukurto vieno Belgijos teatro užsakymu, ir pagrasino kreiptis į teismą. Tuomet japonų pareigūnai atsisakė savo emblemos, pripažindami, kad ji „nebeturėjo visuomenės paramos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius