TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Septynios motyvacinės mobiliosios programėlės bėgikams

Mergina bėgioja
Kęstučio Vanago/BFL nuotr. / Mergina bėgioja
Šaltinis: 15min
0
A A

Su tinkamu nusiteikimu ir kruopščiai suplanuotu bėgimo treniruotės planu įveikti bėgimo trasą gali būti labai paprasta. Viskas, ko reikia, tai atsikelti iš lovos, išjungti televizorių, įgauti motyvacijos nubėgti nors vieną kilometrą. Išmaniųjų telefonų savininkams pasisekė. Tikslus duomenų stebėjimas ir realaus laiko statistika, kurią suteikia mobilios programėlės, jūs lengviau galėsite įgyvendinti numatytus tikslus ir pagerinsite rezultatus kitame bėgime.

Pateikiame 7 tokias mobiliąsias programėles, iš kurių išsirinksite jums labiausiai patinkančią.

„Couch to 5K” yra sukurta tiems, kurie tik ką pakilo nuo sofos – pradedantiems bėgikams. Ši programėlė pateikia aštuonių savaičių programą, kuri skatina vartotojus tobulėti ir stiprėti. Mobili programėlė patraukli tuo, kad siunčia įspėjimus kada bėgti, kada eiti ir kada visai sulėtinti tempą ir pailsėti.

Kaip alternatyvą galite pasirinkti programėlę „5K101” su treniruočių muzikine programa, kurią sudaro taip pat aštuonios savaitės. Naudodami šią programėlę, bėgdami gausite patarimus suderintus su muzikos ritmais, kurie paskatins jus stengtis bėgti greičiau ir didesniais atstumais.

„MiCouch“ – bene geriausia programėlė – virtualus asmeninis treneris. Įvedę savo ūgį, svorį, vidutinį greitį, jūs gausite jums pritaikytą treniruočių planą su pratimais ir video klipais, kurių pagalba įgysite daugiau ištvermės. Programėlėje taip pat galėsite matyti nubėgtą atstumą, tempą bei sudegintas kalorijas. Čia taip pat rasite ir daugiau nei 400 jėgos bei lankstumo pratimų. Ši programėlė netgi suteiks jums informacijos apie jūsų bėgimo avalynės būklę ir patars, kada reiktų pirkti naujus bėgimo batelius.

Panašiai kaip „MiCouch”, programėlė „Endomondo” jūsų telefoną pavers jūsų asmeniniu treneriu. Sekdama kaip jūs bėgate, ji pateiks jūsų treniruotės laiką arba sudegintų kalorijų skaičiaus tikslą, kuriuos jūs nusimatysite prieš trenruotę. Programėlė taip pat gali sekti širdies ritmą ir bėgimo greitį. Savo rezultatais galėsite pasidalinti per „Facebook” arba „Twitter”.

Nesvarbu, ar norite bėgti vienas ar su draugais, išbandykite programėlę „Running Club”, kurios pagalba galėsite planuoti savo bėgimo takus ir trasas su draugais, šeimos nariais ar netgi nepažįstamais bėgimo entuziatais. Jūs galėsite sekti savo buvimo vietą su realaus laiko žemėlapiu ir palyginti savo treniruotės rezultatus su kitais bėgikais.

Kai bėgate ilgas distancijas, svarbu naudoti GPS sistemą, kad galėtumėte sekti kokio atstumo trasą esate nubėgęs ir per kiek laiko. „Nike+Running”  programėlė yra sukurta būtent šiam reikalui. Ji įrašo jūsų bėgimo atstumus, tempą ir laiką bei duoda garsinius signalus, kada jau viršijate buvusią treniruotę – taip esate motyvuojamas siekti dar geresnių rezultatų. Per šią programėlę savo treniruočių trasomis ir rezultatais taip pat galite pasidalinti su draugais per socialinius tinklus.

Kiek kartų esate sulėtinęs tempą ar sustojęs išgirdęs savo mėgstamą dainą, nes ji buvo kiek per lėta? „Upbeat Workouts for Runners“ programėlė pagauna jūsų bėgimo ritmą ir pritaiko jums dainas panašias į tas, kurias jau turite savo grojaraštyje. Kuo greičiau jūs bėgate, tuo daina greitesnė, o jeigu jūs pradedate eiti, muzika sulėtėja. Programėlėje taip pat galima rasti ir treniruočių planus.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie SPORTO rubriką