-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Genutė Žalienė: „Nerimtų pasiūlymų nepriimu!”

Nors Genutė Žalienė žydruosiuose televizijos ekranuose jau nebesirodo, kvailos blondinės personažas iš TV laidos „Lalaila“ ją persekioja ir šiandien.
Foto naujienai: Genutė Žalienė: „Nerimtų pasiūlymų nepriimu!”
Foto naujienai: Genutė Žalienė: „Nerimtų pasiūlymų nepriimu!” / zmones24.lt
Nors Genutė Žalienė žydruosiuose televizijos ekranuose jau nebesirodo, kvailos blondinės personažas iš TV laidos „Lalaila“ ją persekioja ir šiandien.

Tapatina su „Lalaila“ blondine
Daili šviesiaplaukė dar ir šiandien dažnai girdi tylius pasišnabždėjimus už nugaros. „Žmonės spėlioja, ar aš esu ta blondinė iš „Lalailos“, ar ne. Skaudžiausia, kad kai kurie nesuvokia, jog ta kvaila blondinė iš televizijos – tik personažas ir ima mane su juo tapatinti“, – apmaudo neslepia Genutė. Jauna moteris įsitikinusi, jog nerimtos merginos personažo kūrimas televizijos laidoje jai pridarė daugiau žalos nei naudos. „Nesutinku su tuo, kad bet kokia reklama veikia teigiamai. Pastebėjau, kad tada, kai dirbau televizijoje, niekas į mane rimtai nežiūrėjo. Tiesa, palikusi laidą, sulaukiau dar ne vieno pasiūlymo iš televizijos prodiuserių, tačiau nė vieno nepriėmiau. Man nebuvo svarbu bet kokia kaina likti televizijoje, be to, nė vienas darbo pasiūlymas nepasirodė vertas dėmesio. Argi laidos asistentės darbas gali būti rimtas?! – sako ji. – Norisi ne tik dirbti, bet ir užsidirbti. Nors daugelis galvoja, kad televizijos vedėjai maudosi piniguose, galiu drąsiai pasakyti, jog tikrai taip nėra. Už vieną reklaminį projektą dabar gaunu tiek pat, kiek televizijoje gaudavau per mėnesį.“ Diplomuota drabužių dizainerė džiaugiasi gaunanti nemažai darbo pasiūlymų iš reklamos agentūrų ir įsitikinusi, kad daugeliui dizainerių stilistės darbas reklamos srityje – puiki galimybė save realizuoti.

Rūpinasi grožiu
Nors pirmoji viešai pristatyta Genutės drabužių kolekcija „Labai LABAI moterims“ buvo sutikta palankiai, dizainerė sako, kad kurti kolekcijas ir turėti savo boutique Lietuvoje gali vos vienas kitas dizaineris. „O dizainerių pas mus yra, ko gero, net daugiau nei žmonių, kurie gali sau leisti pas juos siūtis drabužius“, – mano Genutė. Ir ji pati drabužius dažniau perka nei siuvasi. Kartais kokį stilingą apdarą gauna iš kolegų dizainerių. Moteris tikina, jog pirkdama drabužius tikrai neišlaidauja: „Nematau jokios prasmės pirkti pačius brangiausius vardinius drabužius. Stilingų apdarų randu ir „antrų rankų“ parduotuvėse. Manau, jog svarbiausia – turėti skonį ir mokėti tinkamai drabužius susiderinti.“ Vis dėlto daili moteris sako, jog pataupyti galima tik perkant drabužius – to neįmanoma padaryti renkantis kirpėją. „Niekada nesilankau pigiose kirpyklėlėse. Plaukus patikiu tik tikram profesionalui“, – savo išvaizdai neabejinga drabužių dizainerė.

Drąsi ir spontaniška

Genutė save vadina drąsia ir spontaniška moterimi. Net dviprasmiškų vertinimų sulaukusiame TV projekte „Lietuviškos grožybės“ ji sutiko dalyvauti ilgai nesvarsčiusi: „Tuo metu kaip tik neturėjau ką veikti. Pagalvojau, kodėl gi neprasiblaškyti? Tačiau šį projektą įsivaizdavau šiek tiek kitaip – nemaniau, kad jis bus taip „sukvailintas“. Vis dėlto net dalyvaudama tokioje laidoje įgijau naujos patirties. Žinoma, nauja buvo ne tai, kad dilgėlę pamačiau, o tai, kad patyriau, kas yra darbas prieš kameras. Juk laidą vesti visiškai kas kita.“ Genutė sako, kad gyvenime jai svarbiausia – pamatyti, sužinoti ir patirti kuo daugiau naujo. Moteris tikina, kad ilgai sėdėti namuose – ne jos charakteriui, tačiau užtikrina, jog šeimos nariams – vyrui ir dukrytei – jos dėmesio tikrai netrūksta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius