-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

12 stilingiausių vyrų Austėja Jablonskytė įamžino projekte „Stilius – tai aš“

Lietuvoje yra stilingų vyrų! Tą įrodyti ėmėsi dešimt metų stiliste dirbanti Austėja Jablonskytė ir vėlų penktadienio vakarą klube „Matérialiste“ pristatė fotografijų projektą „Stilius – tai aš“.
Juozas Statkevičius, Jogaila Morkūnas, Jonas Nainys
Juozas Statkevičius, Jogaila Morkūnas, Jonas Nainys / Luko Griciaus nuotr.

Prieš Luko Griciaus objektyvą stojo dvylika bene stilingiausių Lietuvos vyrų su Juozu Statkevičiumi ir Jogaila Morkūnu priešakyje.

„Laikai keičiasi. Anksčiau mados pramonė buvo atsigręžusi tik į moteris, o pastaruoju metu vyriškų drabužių pardavimai išaugo rekordiškai – net keliolika procentų. Šiuo projektu siekiau parodyti, kad stilingiems vyrams, įvaizdžiu susirūpinusiems tikrai ne vakar, o gerokai seniau, gyvenime sekasi ir dėl to, kad atrodo išskirtinai. Juk sena tiesa: sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą. O ir gatvėje nebėra taip, kad įdomiai apsirengę vyrai būtų nulydėti ironiškais žvilgsniais. Savitais ir stilingais šiandien žavimės, jie turi gausybę sekėjų socialiniuose tinkluose“, – pasakoja Austėja.

Luko Griciaus nuotr./Kęstas Rimdžius
Luko Griciaus nuotr./Kęstas Rimdžius

Projekto pavadinimas – legendinio mados kūrėjo Yveso Saint Laurento frazė. „Kai kūrė jis, stilių diktavo dizaineriai, dabar – patys vartotojai, nes nebemadinga tiesiog pasiimti kostiumą nuo podiumo, reikia pridėti savo ranką. Ir tai nelieka nepastebėta!“ – įsitikinusi įžymybių stilistė Austėja Jablonskytė. Projektą jį pristatė uždarame vakare, bet naktinio klubo lankytojai juo galėjo grožėtis iki sekmadienio ryto: „Tie vyrai juk taip apsirengę vaikšto kasdien gatvėmis. Nesinorėjo jų nuotraukų kabinti ant baltų galerijos sienų. Klubo erdvė tiko idealiai“, – kalbėjo projekto sumanytoja.

Luko Griciaus nuotr./Projekto „Stilius – tai aš“ dalyviai
Luko Griciaus nuotr./Projekto „Stilius – tai aš“ dalyviai

Ant fotografijos, kurioje įsiamžino vilkėdamas kasdienius drabužius, savo gyvenimo moto užrašė kiekvienas projekto dalyvis. Tai – Juozas Statkevičius, kuris yra tiesiog mados guru.

Žmogus-šventė Jogaila Morkūnas, išsiskiriantis ryškiu, nuotaikingu stiliumi.

Verslininkas Jonas Kriščiūnas, kurio aistrą ekstremaliajam sportui atspindi ir jo įvaizdis, sekamas daugybės jaunų vaikinų.

Luko Griciaus nuotr./Jonas Kriščiūnas
Luko Griciaus nuotr./Jonas Kriščiūnas

Itin madingą sportinį stilių su klasika tobulai derinanti pirmoji Lietuvos badmintono raketė Kęstutis Navickas.

Luko Griciaus nuotr./Kęstutis Navickas
Luko Griciaus nuotr./Kęstutis Navickas

Iš tolo dėl nepriekaištingai suderinto įvaizdžio visada pastebimas drabužių pardavėjas, kedų ir plokštelių kolekcionierius Gražvydas Ivaškevičius.

Plaukų stilistas Kęstas Rimdžius, bene pirmasis Lietuvoje pritaikantis naujausias mados tendencijas.

Mados industrijoje besisukantis Virginijus Gražys, kurį Austėja vadina tobulu gatvės stiliaus atstovu.

Vyriškų drabužių parduotuvėje dirbantis Paulius Stumbra, kurį kiekviename vakarėlyje publika nužiūri pirmiausia – ką gi naujo jis sugalvojo?

Influencer’is „radistas“ Jonas Nainys, mokantis atsirinkti, kas jam tinka labiausiai.

Restoranų ir naktinių klubų įkūrėjas Robertas Mulevičius, pats siuvantis drabužius ir mokantis viską, prie ko prisiliečia, paversti stilingu dalyku.

Konditeris Ali Gadžijevas, kuriam balti marškiniai ir liemenė tiesiog prilipo, – jis elegantiškas nuo aprangos iki sukurtų desertų.

Luko Griciaus nuotr./Ali Gadžijevas
Luko Griciaus nuotr./Ali Gadžijevas

Matas Puodžiūnas – vienas „Matérialiste“ bendraturčių, kurio išskirtinis įvaizdis stilingumo suteikia ir pačiam klubui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius