-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aistis Mickevičius pristatė pirmą kvepalų liniją inteligentiškiems miesto vyrams – „Bestia Gentile“

Antradienio vakarą vyrų stiliaus namuose „Trend Wave“ vyko parfumerio Aisčio Mickevičiaus kvepalų linijos vyrams „Bestia Gentile“ (liet. „Švelnus Žvėris“) pristatymas. Tai pirmoji A.Mickevičiaus kvepalų linija vyrams, kurioje – trys aromatai skirtingoms asmenybėms ir progoms. Vakaro metu svečiams pristatyta ir plati vyriškų aksesuarų gama, kurią stilingiems vyrams siūlo „Trend Wave“.
Aistis Mickevičius
Aistis Mickevičius / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Aistis Mickevičius
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Aistis Mickevičius

Susirinkusiems svečiams, besidomintiems parfumerija, A.Mickevičius pristatė tris paties kurtus naujus aromatus: „Pony Leather“ (liet. „Ponio oda“), „Pepper Soul“ (liet. „Pipirų siela“) ir „Amber Lemonade“ (liet. „Gintarinis limonadas“).  Visi jie įtraukti į naują A.Mickevičiaus aromatų liniją „Bestia Gentile“. 

Anot parfumerio, apie naujus kvapus kalba jau vien jų pavadinimai. „Kiekviename šių pavadinimų yra šis tas užkoduota. Pavyzdžiui, „Ponio odos“ aromatas, suprantama, yra apie odą – prašmatnios odos kvapas. „Pipirų siela“ – tai kvapas, kuris labiau skirtas dienai: yra šviežias, kvepia pipirais, gaiva. O „Gintarinis limonadas“ yra tarsi tarpinis variantas tarp šių dviejų kvapų. Jame daug gintaro ir jūros“, – Žmonės.lt pasakojo A.Mickevičius.

Kūrėjas apibūdino ir vyrus, kuriems jo kurti nauji kvepalai tiktų: „Nesu girdėjęs, kad parfumerijos srityje Lietuvoje kas nors ką nors kurtų vyrams. Tai, turbūt, bus išvis pirmas kartas. Vyras, kuriam skirti mano kvapai, yra miesto žmogus, neslepiantis savo jausmingumo, emocijų, inteligencijos, skonio.“ 

Šiuo metu A.Mickevičius tvarko kvepalų dokumentus, idant prekyboje jie pasirodytų kuo greičiau. Pristatęs kvepalus jis svečius pakvietė padiskutuoti apie parfumerijos mitus ir tikrovę.

Vakaro metu susirinkę svečiai taip pat išgirdo ir apie daugiau naujovių: vyrų stiliaus namams „Trend Wave“ diriguojančios Marija Palaikytė ir Julija Valiulienė pristatė naujus čia rasti galimus aksesuarus, paženklintus pasaulyje pripažintais prekės ženklais. 

Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Marija Palaikytė, Vilmantas Marcinkevičius ir Julija Valiulienė
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Marija Palaikytė, Vilmantas Marcinkevičius ir Julija Valiulienė

Pavyzdžiui, „Pinetti“ aksesuarus, kurių išskirtinumas – architektūriški siluetai ir kitoniškos spalvos, taip pat džentelmeniškosios linijos „Primonai“ aksesuarus, Florencijoje gamintas rankų darbo skrybėlaites, dizainerio Egidijaus Sidaro kurtų varlyčių kolekciją, aukščiausios kokybės kaklaraiščius iš „Tie Your Tie“, „Otto Marchesi“ rankų darbo fantazijas ir varlytes,  juvelyrės Sonatos Bylaitės vyriškų sąsagų ir smeigių kolekciją.

Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Renginio akimirka
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Renginio akimirka

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius