Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Aistis Mickevičius pristatė pirmą kvepalų liniją inteligentiškiems miesto vyrams – „Bestia Gentile“

Antradienio vakarą vyrų stiliaus namuose „Trend Wave“ vyko parfumerio Aisčio Mickevičiaus kvepalų linijos vyrams „Bestia Gentile“ (liet. „Švelnus Žvėris“) pristatymas. Tai pirmoji A.Mickevičiaus kvepalų linija vyrams, kurioje – trys aromatai skirtingoms asmenybėms ir progoms. Vakaro metu svečiams pristatyta ir plati vyriškų aksesuarų gama, kurią stilingiems vyrams siūlo „Trend Wave“.
Aistis Mickevičius
Aistis Mickevičius / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Aistis Mickevičius
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Aistis Mickevičius

Susirinkusiems svečiams, besidomintiems parfumerija, A.Mickevičius pristatė tris paties kurtus naujus aromatus: „Pony Leather“ (liet. „Ponio oda“), „Pepper Soul“ (liet. „Pipirų siela“) ir „Amber Lemonade“ (liet. „Gintarinis limonadas“).  Visi jie įtraukti į naują A.Mickevičiaus aromatų liniją „Bestia Gentile“. 

Anot parfumerio, apie naujus kvapus kalba jau vien jų pavadinimai. „Kiekviename šių pavadinimų yra šis tas užkoduota. Pavyzdžiui, „Ponio odos“ aromatas, suprantama, yra apie odą – prašmatnios odos kvapas. „Pipirų siela“ – tai kvapas, kuris labiau skirtas dienai: yra šviežias, kvepia pipirais, gaiva. O „Gintarinis limonadas“ yra tarsi tarpinis variantas tarp šių dviejų kvapų. Jame daug gintaro ir jūros“, – Žmonės.lt pasakojo A.Mickevičius.

Kūrėjas apibūdino ir vyrus, kuriems jo kurti nauji kvepalai tiktų: „Nesu girdėjęs, kad parfumerijos srityje Lietuvoje kas nors ką nors kurtų vyrams. Tai, turbūt, bus išvis pirmas kartas. Vyras, kuriam skirti mano kvapai, yra miesto žmogus, neslepiantis savo jausmingumo, emocijų, inteligencijos, skonio.“ 

Šiuo metu A.Mickevičius tvarko kvepalų dokumentus, idant prekyboje jie pasirodytų kuo greičiau. Pristatęs kvepalus jis svečius pakvietė padiskutuoti apie parfumerijos mitus ir tikrovę.

Vakaro metu susirinkę svečiai taip pat išgirdo ir apie daugiau naujovių: vyrų stiliaus namams „Trend Wave“ diriguojančios Marija Palaikytė ir Julija Valiulienė pristatė naujus čia rasti galimus aksesuarus, paženklintus pasaulyje pripažintais prekės ženklais. 

Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Marija Palaikytė, Vilmantas Marcinkevičius ir Julija Valiulienė
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Marija Palaikytė, Vilmantas Marcinkevičius ir Julija Valiulienė

Pavyzdžiui, „Pinetti“ aksesuarus, kurių išskirtinumas – architektūriški siluetai ir kitoniškos spalvos, taip pat džentelmeniškosios linijos „Primonai“ aksesuarus, Florencijoje gamintas rankų darbo skrybėlaites, dizainerio Egidijaus Sidaro kurtų varlyčių kolekciją, aukščiausios kokybės kaklaraiščius iš „Tie Your Tie“, „Otto Marchesi“ rankų darbo fantazijas ir varlytes,  juvelyrės Sonatos Bylaitės vyriškų sąsagų ir smeigių kolekciją.

Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Renginio akimirka
Gretos Skaraitienės/15min.lt nuotr./Renginio akimirka

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius