-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Danas Rapšys nėrė į drabužių kūrimo vandenis – tokios kolekcijos Lietuvoje nebuvo

Geriausias Lietuvos plaukikas, Europos plaukimo čempionato prizininkas Danas Rapšys pristato dar vieną laimėjimą, šįsyk – mados pasaulyje. Jis tapo pirmuoju sportininku Lietuvoje, kuris drauge su žinomu prekės ženklu sukūrė bendrą drabužių kolekciją moterims ir vyrams, skirtą plaukimui ir aktyviam laisvalaikiui.
Danas Rapšys
Danas Rapšys / „Audimas“ nuotr.

Plaukikas neslėpė susižavėjimo: „Man ši bendro drabužių kūrimo patirtis – didžiulis iššūkis, nes pats aprangai keliu aukščiausius reikalavimus. Į šią kolekciją sudėjome daug darbo ir pastangų, tad rezultatas galiausiai pranoko mano paties lūkesčius“, – teigė sportininkas.

Sportinių drabužių kūrimas su dizaineriais – ne naujiena mados pasaulyje, tačiau drauge su sportininku kurta aprangos linija – netikėtas posūkis lietuviškoje madoje. Ši kolekcija – tai ne tik Dano Rapšio vardo ženklas ant drabužių, tačiau ir visapusiškos partnerystės dalis. Profesionalo dalyvavimas kolekcijos kūrimo užkulisiuose leido sukurti išskirtinę kolekciją, griaunančią visas šalies mados taisykles ir atitinkančią aukščiausius sportininkų keliamus reikalavimus.

„Po daug metų, praleistų baseine, suprantu, kokią didelę reikšmę rezultatams turi apranga. Todėl su šia kolekcija išsikėlėme tikslą – sukurti plaukimo ir aktyvaus laisvalaikio aprangą, kuri atitiktų visus mano lūkesčius. Tikiu, kad jeigu tai tiks man, bus nepakeičiama ir kitiems“, – sako D.Rapšys.

Sportininkas teigia, kad iš pradžių tikėjosi, kad visą darbą padarys „Audimas“, o jam tik reikės besti pirštu ir pasakyti, kuris drabužis patinka, kuris ne. Tačiau iš tikrųjų drauge derinta kiekviena siūlė ir kolekcijos detalė.

„Audimas“ nuotr./Danas Rapšys
„Audimas“ nuotr./Danas Rapšys

„Norėjosi įvertinti ir patobulinti tai, ko iki šiol pasigesdavau tiek laisvalaikio, tiek ir plaukimo aprangoje. Teko gerokai pasukti galvą, kad ši kolekcija atspindėtų sportininko keliamus lūkesčius. Todėl pats testavau drabužius, juos matavausi ir negailėjau komentarų. Juk kartais tarp vieno ir kito rūbo gali būti labai mažas skirtumas. Galbūt ta siūlė ir lemia, kad vienas džemperis yra maksimaliai patogus, o kitas – erzina, „nelimpa“ prie kūno. Todėl stengėmės įvertinti kiekvieną detalę“, – teigia D.Rapšys.

Gyvenimo būdo pokyčių įkvėpta kolekcija

Kolekciją padiktavo ir rinkos bei gyvenimo būdo pokyčiai. Mados verslas susikoncentravo į funkcionalumą bei patogumą, todėl profesionalų įžvalgos tapo ypač vertingos.

„Ilgametė Dano sportinė patirtis, kartu su „Audimo“ ekspertų drabužių kūrimo patirtimi, padėjo susidėlioti taškus ant i ir labai gerai išdirbti kiekvieną smulkmeną. Tai buvo vertinga patirtis mums bei Danui, susipažinusiam su drabužių kūrimo proceso smulkmeniškumu: kiek detalių bei žingsnių turi būti įveikta, kad dizaino eskizai pavirstų realiais gaminiais.

Drauge ieškojome aukso vidurio ir kūrėme drabužius, kurie tobulai pateisintų profesionalaus sportininko, prekės ženklo ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjų lūkesčius netgi tarptautiniu mastu“, – sako „Audimo“ prekės ženklo vykdomasis direktorius Hardy Schulz.

„Audimas“ nuotr./Danas Rapšys
„Audimas“ nuotr./Danas Rapšys

Nors iš D.Rapšio daugiausia tikėtasi funkcinių įžvalgų, tačiau sportininkas parodė stiprų susidomėjimą procesu, turėjo nuomonę ir dėl dizaino – kokios turi būti spalvos, raštai. D.Rapšys norėjo matyti tokius drabužius, kuriuos iš tiesų norėtų ir galėtų nešioti tiek jis pats, tiek jo kolegos ar draugai.

Plaukimas – populiarėja

Gyvenimo būdo pokyčiai atnešė pokyčių ne tik į aprangos, bet ir sporto pasaulį – daugelis žmonių atsigręžė į individualias sporto šakas. Plaukimas – viena jų.

„Plaukimo bumas, ko gero, prasidėjo nuo Rūtos Meilutytės pergalių ir tęsiasi iki šiol – išgyvename tikrą plaukimo renesansą, tai tarsi naujas lietuvių mėgstamiausias sportas. Plaukimo treniruotės populiarėja, kartu auga ir modernių drabužių, kurie būtų funkcionalūs, turėtų kūną formuojančių savybių ir būtų patrauklaus dizaino, poreikis. Šios tendencijos atsispindi plaukimui skirtoje kolekcijos dalyje“, – teigia H.Schulz.

„Audimas“ nuotr./Danas Rapšys
„Audimas“ nuotr./Danas Rapšys

Tačiau D.Rapšio kolekcijoje – ne tik sportiniai maudymosi kostiumai. Patogumą pradėjome vertinti visose gyvenimo situacijose, nebenorime aukoti savo komforto vardan išvaizdos. Taip gimė idėja papildyti sportininko kolekciją ir laisvalaikio drabužiais bei aksesuarais.

„Mūsų bendradarbiavimui įsibėgėjus supratome, kad vertėtų sukurti ir visą aprangos komplektą, kurį mielai vilkčiausi kasdieniam dėvėjimui, treniruotėms salėje ar susitikimui su draugais. Tai atsispindėjo ir mūsų kolekcijos laisvalaikio drabužių dizaine, kuris yra gana minimalistinis, universalus ir priderinamas skirtingoms situacijoms“, – teigia geriausias Lietuvos plaukikas.

„Pranok pats save“

D.Rapšys sako, kad jam šis bendradarbiavimas – galimybė pranokti save iš naujo, išbandyti naujame amplua ir judėti į priekį. Tokie sau kuriami iššūkiai skatina tobulėti visapusiškai, taip pat ir sporte.

„Skaičiai „200 1.44.38“, kurie vaizduojami ant kolekcijos drabužių – tai labai svarbūs skaičiai man, žymintys mano geriausią rezultatą plaukiant 200 metrų laisvuoju stiliumi. Pamenu, kai buvau diskvalifikuotas per pasaulio plaukimo čempionatą, tuo metu sau pasakiau, kad turiu parodyti geresnį rezultatą. Taip mintyse man gimė frazė: „pranok pats save“. Neatsitiktinai ši frazė tapo ir pagrindiniu mano kolekcijos šūkiu“, – sako plaukikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius