-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Italijos Nacionalinių mados namų prezidentas Mario Boselli: „Milano vyrai – dailūs, energingi, optimistai“

Ant Milano mados savaitės podiumų teko matyti visokių vyrų. Kartais jie primindavo kvapą gniaužiančius energumenus, o kartais Sartro intelektualus. Vilkėdami vintažo stiliaus drabužiais atrodydavo lyg klajokliai, arba atvirkščiai, išsipustydavo lyg Kazanovos arba britų dendžiai. Ne kartą vyrai įsiutindavo ir dailiąją lytį, nes dvelkė prabanga lyg nuo realaus pasaulio nutolę „macho“.
Italijos Nacionalinių mados namų prezidentas Mario Boselli
Italijos Nacionalinių mados namų prezidentas Mario Boselli / Jurgos Jurkevičienės nuotr.

Bet dažniausiai vykstant į mados savaites tekdavo susidurti su nuomone, kad mados tendencijas seka tik netradicinės pakraipos vyrai. Visi stipriosios lyties atstovai, kuriems vilkėti elegantišką eilutę – tai kasdieninė biuro būtinybė, keldavo įtarimus. Juk normalus vyras į drabužius apskritai nekreipia dėmesio. Galbūt, geriausiu atveju, domisi jų kokybe?

„Giorgio Armani“ mados namuose prieš kolekcijos pristatymą teko pakalbinti Italijos Nacionalinių mados namų prezidentą Mario Boselli, kuris maloniai sutiko atsakyti į Žmonės.lt į klausimus apie stipriosios lyties ir mados santykį.

Asmeninio albumo nuotr./Jurga Jurkevičienė
Jurga Jurkevičienė

– Šįmet ant podiumo tiek daug spalvų. Italų vyrams jos nesukelia atmetimo reakcijos. O užsieniečiams? Ar nemanote, kad vėl kils arši polemika, ar tik Milano stiprioji lytis – ne gėjai? Ar apskritai vyrai išdrįs apsivilkti geltonos ir oranžinės spalvų džinsus, odos striukes, apsiauti žalius mokasinus?

– Manau, visai natūralu, kad kai kam iššaukiančios Milano kūrėjų idėjos sukelia įtampą. Juk daug paprasčiau vilkėti pilkai ir neatkreipti dėmesio, bet tai – ne mūsų – Italijos vyrų prioritetas. Itališkos mados tradicijos eleganciją sieja su gyvenimo džiaugsmu, estetika ir etika. O šią vasarą parodytos spalvos – tai puiku. Juk jos įprasminą vyro išlikimą po sunkmečio. Jos nuteikia optimistiškai, pozityviai.

– Bet pistacijų, braškių, oranžinės spalvos – argi jos neskirtos dailiajai lyčiai?

– Taip, bet kodėl jų negalima vilkėti vyrams? Argi jums nekelia susižavėjimo ryškiaspalviais polo marškinėliais vilkintis atletas. Man jis labai gražus. Mano galva, puiku, kad dizaineriai ir vyrams leidžia vilkėti skaisčias, maloniai nuteikiančias spalvas. Žinoma, kaip jas tarpusavyje suderinsime – tai jau kitas klausimas. Vyras neturi atrodyti lyg papūga. Bet mums – italams duota gamtos dovana harmoningai derinti klasiką ir iššūkius. Italijos vyrai ypač mėgsta ryškiaspalvius mokasinus, jie atrodo žavingai net prie vasarai skirtos lino eilutės.

– O kodėl vyrams prireikė kelionių motociklais, motoroleriais, skuteriais ir jėgos aitvarais? Kodėl jie taip smarkiai trokšta adrenalino? Ar tai ne protestas prieš moteris? Atostogos vyrų kompanijoje, ne šeimoje?

– Jūs visiškai teisi. Vyras jaučiasi pavargęs, išsekęs. Tai puikiausiai atspindi mados podiumai. Kaip priešnuodis melancholijai, pernelyg atsakingam požiūriui į darbą gimė šios skaisčios vasaros spalvos, malonūs  ir labai brangūs audiniai. Manau, vyras visada turi pasilikti laiko sau, savajam „ego“ išreikšti. Tai jį įkvepia naujiems darbas, suteikia fizinių ir psichologinių jėgų. Palaiko jo dvasios energiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius