-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ivo Nikkolo“: optimistiškoje rudens madoje – ir pliušiniai meškiukai (nuotraukos)

Animaciniai herojai, pliušiniai meškiukai ir kiti, iki šiol buvę tik vaikų ir paauglių pasaulio herojai, skinasi kelią į suaugusiųjų širdis ir madingų drabužių spintas. Tą patvirtina ir „Ivo Nikkolo“ dizaineriai, rugsėjį pristatantys šią drąsią mados tendenciją įkūnijančių drabužių liniją „Kidult“.
Drabužių kolekcija „Kidult“
Drabužių kolekcija „Kidult“. / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 Ruduo Mada

Sunkemčio išvargintus mados sekėjus šį rudenį dizaineriai skatina įkvėpti optimizmo ir pozityvių emocijų, prisimenant vaikišką džiaugsmą, kuris visuomet būna tik tikras. „Ivo Nikkolo“ pristatytos kolekcijos „Kidult“ pavadinimas, angliškų žodžių „kid“ (vaikas) ir „adult“ (suaugęs) derinys, tiksliai nusako šios tendencijos esmę. Tai drabužiai, skirti suaugusiems vaikams. Tiksliau – vaikui, tūnančiam kiekviename suaugusiame, teigiama išplatintame pranešime.

„Ivo Nikkolo“ yra žinomas kaip madingos dalykinės aprangos kūrėjas, tačiau tai nėra kliūtis pristatyti žaismingų, vaikyste dvelkiančių drabužių liniją. Pliušinis meškiukas–sagė, šalikai ir kepurės, trikotažiniai marškinėliai, vilnoniai megztukai dekoruoti pliušinio meškiuko motyvais paįvairina tiek dalykinio, tiek ir laisvalaikio stiliaus eilutę, dera prie šiuo metu itin madingų vilnonių ir megztų drabužių.

Ši mados tendencija bene ryškiausiai jaučiama iš Niujorko sklindančios mados gūsyje. Ją mielai panaudojo ir „Louis Vuitton“ dizaineriai, pristatydami rankines. Disnėjaus motyvus reklaminėje kampanijoje pasitelkė ir Stella MacCartney. Sąsajų su šia tendencija galima ieškoti populiarumo neprarandančioje „Hello Kitty“ manijoje.

„Ivo Nikkolo“ dizaineriai tikisi, kad ši tendencija sulauks populiarumo ir Lietuvoje. Jie neigia gandus apie Lietuvos ir kitų Baltijos šalių mados sekėjų konservatyvumą. Kaip argumentą tokioms kalboms paneigti, „Ivo Nikkolo“ dizaineriai pasitelkia savo patirtį – rugpjūčio pabaigoje pristatytas megztas haremo kelnes, kurios netrukus tapo perkamiausia preke ir pasufleravo kūrėjams, jog pats laikas drabužių kolekciją kitomis drąsiomis idėjomis.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius