-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Julia Janus“ būsima pavasario-vasaros kolekcija pristatyta parodose Paryžiuje ir Niujorke

Dizainerė Julija Janus žengė ambicingus žingsnius į Europos ir Amerikos rinką. „Julia Janus“ ženklas ką tik buvo pristatytas itin svarbiose parodose Paryžiuje ir Niujorke bei sulaukė didžiulio susidomėjimo.
Dizainerė Julija Janulaitytė-Janus
Dizainerė Julija Janus / Roko Baltakio nuotr.
Temos: 1 Mada
Asmeninio albumo nuotr./Paroda „Who’s next“
Asmeninio albumo nuotr./Paroda „Who’s next“

Milžiniška Paryžiaus paroda „Who’s next“, vykstanti ekspozicijų centre „Porte de Versailles“, suburia tūkstančius prekės ženklų ir yra garsi visame pasaulyje. Savo produkciją šioje parodoje pristato daugiausiai Europos mados kūrėjai, bet jų stenduose apsilanko agentai ir pirkėjai iš viso pasaulio.

„Patekti į tokią parodą nėra lengva. „Who‘s Next“ rengėjai kruopščiai vertina paraiškas, daro griežtą atranką. Siekdami dalyvauti šioje parodoje, dirbome pakankamai ilgai. Štai praėjusiais metais dizainerė Julija Janus Paryžiuje susitiko su organizatoriais ir pristatė savo kūrybą. Džiaugiamės, kad šiemet mus pakvietė ir savo kolekciją galėjome pristatyti pagrindinės salės viduryje, greta pripažintų Europos mados namų“, – pasakojo „Julia Janus“ generalinė direktorė Toma Kumžienė.

„Julia Janus“ vadovai labai džiaugiasi savo dalyvavimu „Who‘s Next“. „Gavome užsakymų iš Japonijos, Kanados, Kroatijos, Prancūzijos, Rusijos, Libano, labai didelį – iš Jungtinės Karalystės“, – sakė T.Kumžienė. 

Asmeninio albumo nuotr./Toma Kumžienė „Who’s next“ parodoje
Asmeninio albumo nuotr./Toma Kumžienė „Who’s next“ parodoje

Išsyk po Paryžiaus parodos „Julia Janus“ atstovai išvyko į Niujorką, kur jų laukė dar didesnis išbandymas – ypač sunkiai pasiekiama paroda „Tranoi“. Manhetene vykstanti paroda savo apimtimi yra gerokai mažesnė nei ką tik aplankytoji Paryžiuje – ten galimybę prisistatyti turi vos kelios dešimtys pasaulio prekės ženklų, todėl tenka praeiti griežtą atranką. 

„Konkurentai ir net kolegos mus gąsdino, kad dėmesio ir užsakymų iš Niujorko nesulauksime. Tačiau viskas įvyko kitaip – Niujorkui mes pristatėme „Julia Janus“ pavasario vasaros kolekciją. Ir ne tik pristatėme – mes ją pardavėme. Dizainerės J. Janus drabužiai netrukus taip pat iškeliaus į Kaliforniją, Arizoną, kitas valstijas, jų užsisakė ir agentai iš Australijos bei Pietų Afrikos Respublikos“, – sako T.Kumžienė. 

Asmeninio albumo nuotr./Paroda „Tranoi“
Asmeninio albumo nuotr./Paroda „Tranoi“

Dizainerės J.Janus sėkmę liudija ir tai, kad jos kolekcija susidomėjo garsiausi drabužių distributoriai, kurių dėmesio laukia kiekvienas dizaineris ir gamintojas. 

„Niujorko parodoje apsilankė labai garsi mados verslo atstovė, dėl kurios dėmesio kovojo dešimtys žurnalistų, dizainerių ir gamintojų. O ji atėjo pas mus ir pasakė, kad jau kuris laikas domisi J.Janus darbais. Su ja mes praleidome visą pusdienį. Ji pakvietė kartu aplankyti kitas parodas, pasakojo, kaip reikia kurti kolekcijas Amerikos rinkai, kokius audinius pirkti, kaip JAV organizuojama muitų sistema ir daugelį kitų svarbių dalykų. Aš ten gavau tokių pamokų, kokių joks universitetas neparengtų“, – sakė T.Kumžienė. 

Asmeninio albumo nuotr./Paroda „Tranoi“
Asmeninio albumo nuotr./Paroda „Tranoi“

„Julia Janus“ vadovai pasakojo, kad dalyvavimas parodoje nėra vien iškilmingas kontraktų pasirašymas ir malonūs pokalbiai apie madą.

„Kai atvykome į Niujorką, paaiškėjo, kad krovinys įstrigęs, jo nespėjo išmuitinti ir mūsų paroda pakibo ant plauko. Nepaleidome iš rankų telefonų: naktį šneki su Lietuva, dieną – su Amerika. Mums labai padėjo Čikagoje gyvenanti lietuvė – mados agentė. Ji fantastiškai tarpininkavo, kad mūsų krovinį išmuitintų išimties tvarka, – kalbėjo T.Kumžienė. – Antrą valandą nakties prieš pat parodos atidarymą į viešbutį atvyko mūsų dėžės. Galėjome jas išbučiuoti. Iki ryto lyginome drabužius, o valandą numigę jau stovėjome „Tranoi“ ir po 40 minučių turėjome pirmą rimtą užsakymą iš Santa Fė...“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius