Julijos Jegorovos ir mylimojo Karolio pirmi kartai Tailande: „Esame tobuli kelionių partneriai“

Kai jau daugiau nei metus be savo darbų daugiau nieko nematai, kai kūnas ir protas patys pradeda reikalauti atostogų, savaitės poilsis prie baseino čia tikrai nepadės. Nematyti kraštai, pasakiška gamta, fantastiškas maistas ir vis dar atsirandantys pirmieji kartai – tai, kas labiausiai atitolina mintis nuo rutinos. Tad vienu du, su didžiulėmis kuprinėmis ant pečių ir pasiruošę nuotykiams dainininkė Julija Jegorova ir jos mylimasis Karolis išvyko pažinti Tailando.
Julija Jegorova su širdies draugu Karoliu
Julija Jegorova su širdies draugu Karoliu / Asmeninio albumo nuotr.

Kai jau Lietuvoje pradedi galvoti apie pūkinį paltą, geriausias sprendimas nuo viso to pabėgti – tolimieji kraštai. Prisiklausiusi bičiulių pasakojimų apie žavųjį Tailandą, papirkta ten laukiančios šilumos ir galimybės daug keliauti, pirmojo „Lietuvos balso“ nugalėtoja, K.Ivanovos grupėje „Kristal“ dainuojanti Julija Jegorova lapkričio mėnesį trims savaitėms leidosi į dar nepažintą Aziją.

Asmeninio albumo nuotr./Julijos Jegorovos atostogos Tailande – Pi Pi salos

„Jau kurį laiką galvojau apie atostogas, kolegoms sakiau, kad man labai reikia „restartuoti“ smegenis ir pailsėti. Tad sėdau, padariau namų darbus, daug skaičiau ir naršiau, klausinėjau draugų patarimų. Susiradome kuo mažiau turistų lankomų vietų, norėjome kuo daugiau pamatyti tikrų, mažiau paliestų kampelių, ir išvykome“, – 15min pasakojo Julija Jegorova.

Atlikėja kelionę sudėliojo gudriai – skyrė dienų ir ramiam poilsiui, ir intensyviems nuotykiams. „Nebuvome tie poilsiautojai, kurie norėtų daug gulėti prie baseino ir degintis. Mes keliautojai. Gana nemažai naršėme, važinėjome po kalnus, kopinėjome... Tik porą dienelių sau leidom nieko nedarydami pabūti prie vandens.“

Beje, tai buvo pirmosios tokios tolimos ir ilgos poros atostogos. Kaip sakoma, būtent kelionių metu žmogų gali geriausiai pažinti. Pažino. Ir suprato, kad vienas kitam puikiai tinka.

„Po atostogų juokėmės, kad tobulai tinkame kelionėse. Tiek jam su manim buvo labai smagu, tiek ir man su Karoliu buvo be galo gera. Visi interesai sutapo. Ne kartą ir motyvavome vienas kitą sunkesnėmis akimirkomis. Sakyčiau, kad esame puiki komanda“, – šypsojosi ji.

Asmeninio albumo nuotr./Julija Jegorova su mylimuoju Karoliu

Vis dar pasitaikantys pirmieji kartai

Savo ilgąsias atostogas pora pradėjo nuo šiaurinio Tailando. Čiangmajus juos sužavėjo savo tvarka ir švara. O šventyklų grožis, kurias jiedu daugiausia lankė, tiesiog pakerėjo.

„Tailande yra daug vietų, naudojančių dramblius kaip arkliukus, jodinėjimui. Bet mes ieškojome vietos, kur jie nebūtų kankinami. Ir radome rezervatą „Hug Elephants Sanctuary“, kuriame šie gyvūnai prižiūrimi, auginami. Tad čia važiavome praleisti pusdienio – buvo nerealiai smagu, galėjome juos pamaitinti ir maudyti“, – šypsojosi Julija.

Asmeninio albumo nuotr./Julijos Jegorovos atostogos Tailande

Vėliau pora skrido Pietus, į Krabio regioną. Čia jų laukė egzotiškos pakrantės, kalnai ir dar daugiau nuotykių. Julija sako, kad pora nevengė ir spontaniškai keliauti motoroleriu – kur nors netikėtai nusukdavo ir rasdavo laukinių paplūdimių, kurie tiesiog gniaužė kvapą savo grožiu.

„Kopinėjome kalnais, šaknimis, akmenimis, laiptais... Pavargdavome, bet nuo kelių kilometrų aukščio atsiverdavo tobulas vaizdas. Kai kuriose vietose tikrai nebuvo lengva kopti. Kartą vos širdies smūgio negavau, galvodama, kad prieš mane – gyvatė. O pasirodo, ten medžio šaknis tokia išsiraičiusi buvo...“ – juokėsi ji.

Kad paners į 14 metrų gylį, Julija, sako, taip pat niekada netikėjusi. Save visą laiką baiminusi nereikalingais klausimais, galiausiai suprato, kad viskas daug paprasčiau, nei ji įsivaizdavo.

„Pirmą kartą perlipau save ir ryžausi nardyti. Feisbuko puslapyje tailandiečiai.lt susiradome lietuvių šeimą, gyvenančią Tailande – Simoną ir Tomą. Tomas moko nardyti. Jis mus taip gerai nuteikė ir įtikino, kad nerti taip smagu ir visai nebaisu, kad vien pakalbėjus užsimaniau išmėginti ir pati, nors pradžioje galvojau tik stebėti, kaip seksis kitiems. Teorinė dalis neatrodė labai sudėtinga, o praktinė dalis, tiksliau, kaukės valymas, dėl jaudulio ne taip gerai sekėsi, springau, kosėjau vandeniu... Kai viską pakartojome jau vandeny, iš pirmo karto man viskas puikiai pavyko, negalėjau atsidžiaugti, kad neprigėriau, neužsikosėjau“, – juokėsi ji.

Asmeninio albumo nuotr./Julija Jegorova su mylimuoju Karoliu

O pamačiusi visą pasaulį po vandeniu – liko be amo. „Ten taip gražu! Visiems rekomenduoju! Vienintelis blogas dalykas yra tas, kad burna būna užkimšta ir negaliu sakyti: „Žiūrėk, žiūrėk, kaip gražu!“. Tos visos žuvys, vėžliai, jūros žvaigždės... Turbūt dar geriau nei filmukuose. Neįsivaizdavau, kad galima taip gerai jaustis po vandeniu ir plaukioti pačiai kaip kokiai žuvytei. Man taip patiko, kad su draugu jau kalbėjome, kad būtinai reikės pasimokyti ir išsilaikyti kokį sertifikatą, o ir nardymo instruktorius Tomas gyrė, kad buvome šaunūs studentai“, – džiaugėsi Julija.

Pirmieji kartai tuo nesibaigė. Nors atlikėja daugybę metų vairuoja automobilį, prie motorolerio vairo ji dar nebuvo sėdus. „Aišku, Tailande vairavau tokiose vietose, kur man atrodė nepavojinga, kur buvo platesnis kelias. O visur kitur nedrįsau, leidau vairuoti labiau patyrusiam žmogui. Bet buvo labai smagu!“ – teigė ji.

Paskutines dienas pora leido Bankoke, tiesa, šis miestas tokio gero įspūdžio, kaip kiti, nepaliko. „Čia lankėmės ir „China Town“, ir plaukiojom su valtimis. Miestas mums mažiausiai patiko, nes pasirodė toks užkimštas ir nešvarus. Ten tokia netvarka, spūstys milžiniškos. Visur chaosas.“

Fantastiškas maistas

Ne paslaptis, vaisių skonis Azijos šalyse toli gražu neprilygsta tiems, kuriuos valgome Lietuvoje...

„Mangai ir ananasai – negalėjau atsidžiaugti, tikrai tokių sultingų dar nebuvau ragavusi. Atsivalgiau į priekį, nes pas mus tokių tikrai niekada neatveš. Ir viskas taip pigu...“ – kalbėjo Julija.

Visgi tikrojo tailandietiško aštrumo ji nedrįso išbandyti: „Šiaip azijiečių patiekalai man patinka, bet visada prašydavau, kad tik vos vos aštriai būtų. Ko nepasakyčiau apie savo antrą pusę, jis čia valgė kaip vietinis. Sakė, kad žiauriai skanu. Aš taip nepajėgčiau.“

Asmeninio albumo nuotr./Julijos Jegorovos atostogos Tailande

Julija pasakojo, kad su mylimuoju ieškojo ne tik išskirtinų turistinių objektų, bet ir vietų, kur eiti pavalgyti – gatvelėmis klaidžiojo tolyn nuo centro, kur galiausiai rasdavo tikrą vietinių virtuvę.

„Aišku, buvo ir visokių kirminų, į kuriuos ilgai žiūrėjau, bet paragauti nedrįsau, man pasirodė per didelis ekstrymas“, – juokėsi Julija.

O masažai... Vos už kelis eurus padaro tokį, apie kokį Lietuvoje net pasvajot negalėtum. „Tai tikrai buvo nerealu! Mane taip atlankstė, kad pamiršau ir ilgąjį skrydį, ir tikrai nežinau, ar kada nors mane buvo iš naujo taip gerai surinkę“, – šypsojosi Julija.

Asmeninio albumo nuotr./Julija Jegorova

Tad kelionė išėjo išties tobula – ne itin brangi, ilga, pilna įspūdžių, nepakartojamų akimirkų ir svarbiausia, noro sugrįžti vėl.

„Neskaičiavau, kiek išsileidau, bet tikrai nedaug. Tiems, kas nori keliauti, kam įdomus jų maistas – labai siūlau šią kelionę. Manau, kad tai yra ta vieta, į kurią norėsis sugrįžti, nes liko dar daug nepamatyta. Tad, kai tik bus daugiau laisvo laiko, grįšiu“, – 15min pasakojo Julija Jegorova.